عمومی

اعضای تیم خود را برای بهبود بحرانی به “کمپ تابستانی” بفرستید مهارت ها

اعضای تیم خود را برای بهبود بحرانی به “کمپ تابستانی” بفرستید
مهارت ها

وقتی کاترین هام برای اولین بار برند پتوی وزن خود را راه اندازی کرد، Bearaby الف>، او عضو تیمی نداشت که در زمینه بهینه سازی موتور جستجو آموزش دیده باشد. اما او کسی را می‌شناخت که این کار را می‌کرد.

دوستش دنی هانسن در این موضوع به خوبی آشنا بود. شرکت CBD مستقر در مونیخ او، Nordic Oil، نمی‌توانست به طور قانونی تبلیغات پولی را اجرا کند (همانطور که در مورد شرکت‌های مرتبط با حشیش صادق است. )، بنابراین به شدت به SEO تکیه داشت استراتژی کلیدی جذب مشتری هام پرسید که آیا مدیر رشد Bearaby می‌تواند به مدت هشت هفته یک متخصص SEO در شرکت Hansen را تحت الشعاع قرار دهد.

او موافقت کرد. ما آن را حل کردیم و یک سیستم دوستان توسعه دادیم، بنابراین کارمند ما می‌توانست حدود ۵۰ درصد از زمان خود را صرف یادگیری نحوه عملکرد نوردیک اویل و کمک به تیم خود کند، ۳۰ درصد از زمان خود را با کمک دوستش روی SEO Bearaby کار می‌کرد. هام می گوید: ۲۰ درصد باقی مانده به بخش های دیگر نگاه می کنند. “شرکت آنها دورتر از شرکت ما بود، بنابراین بسیار جالب بود که نگاهی به کارهایی که آنها با موفقیت انجام می‌دادند.”

دو ماه پس از بازگشت کارمند Bearaby از تجربه سایه‌زنی، هانسن با Hamm تماس گرفت: شرکت او شروع به استفاده از Shopify کرده بود و او می‌دانست که تیم Hamm تجربه زیادی روی پلتفرم دارد. و بنابراین، Bearaby لطف کرد و یکی از کارمندان Nordic Oil را برای یک تجربه دو ماهه در سایه پذیرفت.

“هدف. هام می گوید که این فقط این برنامه هشت هفته ای نیست. “این این است که شما واقعاً این روابط را بین استارت آپ ها ایجاد می کنید، بنابراین اگر در ادامه خط، با مشکل Shopify یا SEO خود مواجه شدید، کسی را دارید که می توانید با او تماس بگیرید و پنج تا ۱۰ دقیقه با او چت کنید.”

از اولین مبادله، Hamm این فرآیند سایه بین شرکتی را رسمی کرده است، که شرکت اکنون با چشمک آن را “کمپ تابستانی” می نامد. بین ژوئن و اوت اتفاق می افتد. امسال، ۹ کارمند Bearaby (حدود ۳۰ درصد از شرکت) شرکت می کنند. یکی از استارتاپ‌هایی که شرکت می‌کند، شرکت کیف‌های پایدار مستقر در نیویورک Advene است. Bearaby دو کارمند را به آنجا فرستاد تا درباره طراحی محصول بیشتر بیاموزند، و Advene دو کارمند Bearaby را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال به آنجا فرستاد.

Bearaby. از همین مفهوم برای تقویت ارتباط خود با تامین کنندگان استفاده کرده است. تابستان امسال، Bearaby سه عضو تیم را فرستاد تا مستقیماً برای سازندگان قرارداد خود در سریلانکا و گواتمالا کار کنند. Hamm امیدوار است که این به آنها کمک کند تا علاوه بر تقویت رابطه شرکت با منابع اصلی محصول خود، درک بهتری از نوآوری محصول داشته باشند.

- اعضای تیم خود را برای بهبود بحرانی به "کمپ تابستانی" بفرستید
مهارت ها

این اولین بار از سال ۲۰۱۹ است که “کمپ تابستانی” Bearaby به دفتر بازگشته است. این تغییری است که هام – و کارمندانش – از آن هیجان زده هستند. او می‌گوید: «ما هنوز مزایای سیستم دوستان از راه دور را می‌دیدیم، اما باید در مورد زمان‌بندی تماس‌ها واقعاً منضبط می‌شدیم». “اگر در دفتری نشسته اید، لازم نیست در برنامه آنقدر سختگیر باشید. فقط مشاهده آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد یک مزیت فرهنگی بسیار قوی دارد.”

فرای نام جذاب، دلیل خوبی وجود دارد که برنامه ارتقاء مهارت Bearaby در تابستان انجام شود. مخصوصاً برای برندهای CPG، زمانی از سال با کمی “اتاق تنفس” بیشتر است — به خصوص در مقایسه با عجله تعطیلات که در سه ماهه چهارم اتفاق می افتد.

تا کنون، هام به طور انحصاری در شبکه خود برای یافتن شرکای برنامه کار کرده است و می گوید که بنیانگذاران معمولاً در مورد این ایده “فوق العاده هیجان زده” هستند. او در درجه اول با استارت‌آپ‌هایی تماس می‌گیرد که در مرحله مشابهی با Bearaby یا «کمی جلوتر» هستند. Bearaby که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، اولین بار امسال پس از تجربه ۴۹۹۹ درصد رشد در سه سال گذشته، شرکت Inc. 5000 را به دست آورد. نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل کنید که یک منفعت متقابل واضح در رابطه وجود دارد – یک شرکت بزرگتر، مانند نایک یا پاتاگونیا، ممکن است از چنین ترتیبی سود زیادی نبرد، و همه چیز با یک رقیب پیچیده می شود. او می‌گوید: «در فضای استارت‌آپ، فضای باز درباره منابع وجود دارد. “اگر کسی را دارید که واقعاً در مهارت خاصی مهارت دارد، مردم برای دسترسی به آن هیجان زده می شوند، حتی اگر نتوانند آن فرد را به صورت تمام وقت استخدام کنند.”

کارمندان Bearaby به صورت داوطلبانه در “کمپ تابستانی” شرکت می کنند — و هام می گوید که اکثر کارکنان او مشتاق داوطلب شدن بوده اند. کارمندان از نزدیک با تیم منابع انسانی همکاری می کنند تا “ماتریس مهارت” خود را توسعه دهند، که تخصص آنها و همچنین مهارت هایی را که امیدوارند به دست بیاورند را به تفصیل بیان می کنند — هدف پر کردن شکاف های مهارتی است. هام می گوید: «من یک طراح گرافیک را برای یادگیری در مورد بازاریابی ایمیلی نمی فرستم. “اما اگر کسی سابقه توسعه وب با کمی تجربه در بازاریابی ایمیلی داشته باشد، این چیزی است که می تواند بیشتر توسعه دهد.”

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - اعضای تیم خود را برای بهبود بحرانی به "کمپ تابستانی" بفرستید
مهارت ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی