عمومیمقالات

از آگاهی تا تسلط: 10 بهترین هوش هیجانی کتاب هایی برای تغییر زندگی شما

از آگاهی تا تسلط: ۱۰ بهترین هوش هیجانی
کتاب هایی برای تغییر زندگی شما

تسلط بر هوش هیجانی (EQ) امکانات شگفت انگیزی را برای رشد باز می کند. این قدرت توسعه شخصی را آزاد می کند و بر زندگی اجتماعی، خانوادگی و شغلی شما تأثیر مثبت می گذارد. برای کسانی که مشتاق سفری برای کشف خود و موفقیت هستند، بهترین کتاب‌های هوش هیجانی اطلاعاتی بیش از اثبات‌شده علمی در مورد اهمیت EQ ارائه می‌دهند. آنها راهبردها و ابزارهای تحول آفرینی را برای شما فراهم می کنند:

در مجموع، این پنج جزء هوش هیجانی می توانند مهارها را کاهش دهند، اعتماد به نفس را افزایش دهند و به شما کمک کنند وارد سطح جدیدی از رهبری شوید.

در حالی که برای بررسی ۱۰ کتاب برتر هوش هیجانی، چند دقیقه وقت بگذارید و برخی از بهترین تست های EQ را نیز بررسی کنید. آنلاین پیدا شد. آنها به مشخص کردن برخی از نقاط قوت EQ شما کمک می کنند و در عین حال بینش هایی در زمینه هایی برای توسعه شخصی بیشتر ارائه می دهند!

توسط دانیل گولمن، دکتری

این < کتاب پرفروشنیویورک تایمز مفهوم هوش هیجانی را برای مخاطبان اصلی در سراسر جهان رایج کرد. هوش عاطفی گلمن که در میان کتاب‌های EQ کلاسیک به حساب می‌آید، از تحقیقات مغزی و رفتاری پیشرفته برای کشف اینکه چرا IQ بالا به تنهایی تضمینی برای موفقیت نیست، نشأت می‌گیرد. از خودآگاهی و رهبری گرفته تا روابط خانوادگی و هزینه بی سوادی عاطفی، کار روانشناس گولمن همچنان به ارائه درک تازه ای از معنای “هوشمند بودن” ادامه می دهد.

توسط تراویس برادبری، دکترا. .D.

ایجاد عادات ذهنی مثبت می تواند کل دیدگاه شما را تغییر دهد و زندگی شما را بهبود بخشد. بردبری از این مفهوم به عنوان یک روش عملی برای کمک به دیگران برای توسعه هوش هیجانی استفاده می کند. در ادامه کتاب پرفروش هوش عاطفی او ۲٫۰، Bradberry چارچوبی کاربردی ارائه می‌کند که خوانندگان را در ترک عادت‌های بد، توسعه عادات خوب و افزایش EQ آنها در این فرآیند راهنمایی می‌کند. مزایا عبارتند از خودآگاهی بیشتر، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط و موارد دیگر.

توسط امی گالو

آیا تا به حال دانش یا مهارت جدیدی کسب کرده‌اید. ، با گذشت زمان، از اینکه دیگران نیز این کار را نکرده اند، متعجب یا حتی ناامید شده اید؟ همین امر در مورد افزایش EQ شما نیز صدق می کند. کار با هوش هیجانی حداقل تا حدی به این معنی است که شما با همکاران و مخاطبین اجتماعی کمتر EQ کار خواهید کرد. برخی از آنها حتی ممکن است “دشوار” در نظر گرفته شوند. متخصص محل کار و پادکست Gallo راه حل هایی دارد. Getting Along که توسط Publishers Weekly “راهنمای عملی و همدلانه برای پیمودن مسیرهای بلند” نامیده می‌شود، یک نقشه راه عملی برای هدایت روابط با شفقت و تشویق ارائه می‌کند.

<توسط استیون جی استین، دکترا، و هاوارد ای. بوک، دکتر

نویسندگان استین و کتاب یکی از جامع ترین راهنماهای هوش هیجانی را به همراه خود ارائه می دهند. کتاب EQ Edge. فصل‌های آغازین بررسی جامعی از چیستی EQ و کاوشی در مورد EQ در مقابل IQ ارائه می‌دهند که به شما مربوط می‌شود. موفقیت اما بسیار فراتر از آن، این راهنما بینش‌های ارزشمندی را برای کمک به خوانندگان ارائه می‌دهد تا خودآگاهی عاطفی و احترام به خود را توسعه دهند و خود را معتبرتر بیان کنند. حتی مسائل مربوط به حل مسئله و خودکنترلی را حل می کند و آن را به ابزاری ارزشمند برای متخصصان در هر صنعتی تبدیل می کند.

توسط کریستوفر دی. کانرز

در حالی که هوش هیجانی منافع شخصی و حرفه ای را برای هر کسی به ارمغان می آورد، رهبران سازمانی آن را حیاتی می دانند. کانرز در سطح جهانی به عنوان یک متخصص برجسته هوش هیجانی و سخنران اصلی شناخته شده است. در این راهنمای مختصر و در عین حال جامع، او به رهبران امروزی ارکان رهبری با EQ بالا را آموزش می دهد که به آنها کمک می کند. فرهنگ کاری پر رونق و موفقیت سازمانی را هدایت کنید. رهبران گام به گام مهارت ها و ابزارهای مورد نیاز برای تقویت هوش هیجانی خود را در محیط کار مدرن خواهند آموخت.

توسط ژان سگال، دکترا

کتاب سگال با عنوان زیرنویس پنج ابزار ضروری برای ایجاد روابط قدرتمند و موثر، بیش از یک راهنمای توسعه EQ ارائه می‌دهد. نویسنده برنامه جامعی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تقریباً با هر کسی که در دفتر و خارج از دفتر می شناسید روابط قوی ایجاد کنید. او از طریق تمرین‌های ساده، آزمون‌های آشکار و تکنیک‌های اثبات‌شده برای افزایش آرامش، خودسازی را در سطحی عملی و عملی بررسی می‌کند. خوانندگان این کتاب هوش هیجانی یاد خواهند گرفت که چگونه ارتباطات قوی ایجاد کنند، تعارضات را خنثی کنند، بر احساسات جریحه دار شده در گذشته غلبه کنند و خیلی چیزهای دیگر.

توسط مارک براکت، دکتری /p>

جامعه بهتر به خودمان و فرزندانمان بستگی دارد. ما با هم زندگی می کنیم و از نظر عاطفی روی یکدیگر تأثیر می گذاریم. تعداد کمی این را می‌دانند و همچنین برکت، استاد مرکز مطالعات کودک دانشگاه ییل و مدیر مؤسس مرکز هوش هیجانی ییل. کتاب او به طور یکپارچه دقت علمی را با شفقت قلبی در هم می آمیزد تا به کودکان و بزرگسالان کمک کند مقابله با احساسات دشوار< /a> و احساس شرمندگی. براکت یک چارچوب روشن و قانع کننده برای معکوس کردن مسیر و تغییر روایت نهفته در مبارزات عاطفی ارائه می دهد.

توسط Oprah Winfrey و Bruce D. Perry، M.D., Ph.D.

این پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شماره ۱ به خواننده گزارشی سرشار از احساسات و علم محور از آنچه رفتارهای ما را هدایت می‌کند، ارائه می‌دهد. وینفری با همکاری یک متخصص مشهور آسیب مغزی، حکایاتی عمیقاً شخصی ارائه می دهد تا نشان دهد که چگونه آسیب های گذشته بر تصویر و آگاهی از خود در طول زندگی ما تأثیر می گذارد. با انجام این کار، او درک جدیدی از اینکه ما چگونه برای خود و یکدیگر ارزش قائلیم فراهم می کند و در عین حال راهنمایی برای کمک به خوانندگان ارائه می دهد تا احساسات درونی و رفتارهای بیرونی خود را بهتر تنظیم کنند.

نوشته ریچارد گاراوی< /em>

مهارت های ارتباط موثر و همدلی به عنوان پایه و اساس EQ عمل می کند. Garraway با ارائه ترکیبی از بینش‌های نظری و روش‌های عملی، بر ارتباطات و درک تمرکز دارد تا به خوانندگان کمک کند تا مهارت‌های مدیریت روابط بیشتری را توسعه دهند. این کتاب در زمینه هوش هیجانی، خوانندگان را با راهبردهای مورد نیاز برای مدیریت اضطراب اجتماعی، برقراری ارتباط موثرتر و استفاده از قدرت های همدلی شناختی و عاطفی مجهز می کند.

نوشته مورتن جانسون

مهارت های مغز و رفتاری شما عمیقاً با EQ مرتبط هستند. کتاب جانسون ابتدا مقدمه ای محکم برای تمام جنبه های اصلی هوش هیجانی ارائه می دهد. از آنجا، او یک راهنمای قوی و استراتژیک برای درک بهتر و کنترل رفتارها و احساسات از طریق خود بیشتر ارائه می دهد. -اطلاع. در نهایت، جانسون یک راهنمای عملی و کاربردی برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران ارائه می‌کند. روی هم رفته، خوانندگان کلیدهایی را برای باز کردن قفل موفقیت و در عین حال ایجاد روابط قوی تر و معنادارتر به دست می آورند.

عکس توسط Dean Drobot/Shutterstock.com< /em>

Bryan Lindenberger 150x150 - از آگاهی تا تسلط: 10 بهترین هوش هیجانی
کتاب هایی برای تغییر زندگی شما

برایان از فضای دیجیتالی که در آن هنر و فناوری به هم می رسند. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. او در اوقات فراغت خود مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی