عمومی

گزارش جدید حاکی از آن است که مدیران عامل زن به خودشان پول نمی دهند کافی

گزارش جدید حاکی از آن است که مدیران عامل زن به خودشان پول نمی دهند
کافی

از آنجایی که تعداد بیشتری از کسب و کارهای نوپا به آرامی از کاهش شدید درآمد ناشی از همه گیری بهبود می یابند، مدیرعامل زن در مقایسه با همتایان مرد خود دستمزد کمتری به خود می دهند. شرکت حسابداری مستقر در Kruze Consulting.

این گزارش ۲۵۰ استارت‌آپ با سرمایه اولیه و مخاطره‌آمیز را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند و نشان می‌دهد که فاصله دستمزد بین مدیران عامل استارت‌آپ زن و مرد چهار افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۲ نسبت به اواخر سال ۲۰۱۹ برابرتر شد. ساعت دیفرانسیل به ۲۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ رسید، از ۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹٫ 

در مقایسه با سال ۲۰۲۱، سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش سالانه تنها ۱۰۰۰ دلار برای مدیران عامل زن بود، در حالی که مدیران عامل مرد شاهد افزایش حقوق ۵۰۰۰ دلاری بودند. به ازای هر دلار حقوقی که مردان به دست می آورند، مدیران عامل زن:

  • ۲۰۲۲: ۰٫۸۶ دلار
  • ۲۰۲۱ : ۰٫۸۹ دلار
  • ۲۰۲۰: ۰٫۶۹ دلار
  • ۲۰۱۹: ۰٫۹۶ دلار

این مطالعه همچنین به تفاوت خیره کننده در نحوه واکنش مدیران عامل مرد و زن به اشاره می کند. همه گیر. به‌طور میانگین، مدیران عامل زن استارت‌آپ‌ها در طول شیوع ویروس کرونا حقوق خود را ۳۰ درصد کاهش داده‌اند (که حقوق‌ها را از ۱۳۸۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ به ۱۰۱۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰ کاهش می‌دهد)، در حالی که مدیران عامل مرد برای خود افزایش حقوق داده‌اند. ۱۴۳۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹).

“از آنجایی که شکاف دستمزد جنسیتی ادامه دارد، برای شرکت ها بسیار مهم است که نمونه ای از دستمزد برابر را ارائه دهند. بالا،” تانیا یانسن، یکی از بنیانگذاران شرکت راه حل نرم افزار مدیریت جبران خسارت Beqom, tells Inc. “Female CEOs, and all women across any level, deserve to be paid fairly regardless of the role they are در.”

علاوه بر اینکه کمتر پرداخت می‌شود، رهبران زن همچنان هستند کمتر نشان داده شده در محل کار – با فروپاشی بخش مراقبت از کودک و عدم دسترسی به برنامه های بعد از مدرسه به دلیل همه گیری همه گیر. خطر مادرانی که نیروی کار را ترک می کنند بر اساس گزارشی از مرکز پیشرفت آمریکایی، یک اندیشکده سیاست عمومی در واشنگتن دی سی، و کاهش ساعات کار برای به عهده گرفتن مسئولیت های مراقبتی بالغ بر ۶۴٫۵ میلیارد دلار در سال دستمزد و فعالیت های اقتصادی از دست رفته است.

در اینجا سه ​​راه برای تعیین میزان پرداختی برای خودتان وجود دارد.

با سایر مدیران عامل در صنعت خود صحبت کنید

به دنبال رهبران تجاری دیگر باشید در صنعت شما و بررسی کنید که دیگران چه می کنند. یکی از راه های ایجاد شبکه با مدیران عامل دیگر شرکت در انجمن ها و سازمان های اجتماعی است. سازمان‌هایی مانند طبقه چهارم، مجموعه مؤسس زن، و زنان میلیون دلاری به رهبران زن کمک می‌کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و ارزش‌ها را مبادله کنند. اعضا همچنین اطلاعاتی مانند محل پیدا کردن صندلی‌های هیئت مدیره و فرصت سرمایه‌گذاری بعدی را به اشتراک می‌گذارند. از پرسیدن سوالات دیگر رهبران کسب و کار خودداری نکنید، زیرا ممکن است آنها نیز برای شما سؤالاتی داشته باشند.

خود را با داده‌ها مسلح کنید  

“جانسن می‌گوید: “به طور کلی، مدیران عامل همیشه در مورد دستمزد خود نظری ندارند — به خصوص در شرکت‌های بزرگ‌تر که معمولاً دستمزد توسط هیئت مدیره تعیین می‌شود.” «علاوه بر این، در بخش استارت‌آپ، شرکت‌های زنانه فقط ۲٫۳ percent of total VC funding, making it much more difficult for women to lead high-revenue companies, and thus pay خودشان بیشتر هستند.”

هنگام مذاکره با هیئت مدیره برای دستمزد بالاتر، مهم است که با داده ها مسلح شوید. منابع آنلاین رایگان مانند ایالات متحده اداره آمار کار و ماشین‌حساب درآمد مرکز تحقیقات پیو گزارش‌های درآمد آماری طبقه‌بندی شده بر اساس صنایع، استانداردهای منطقه‌ای، مرحله توسعه کسب‌وکار شما و نحوه عملکرد آن را ارائه می‌دهد.

“برای مدیران زن که کنترل بیشتری بر حقوق و دستمزد خود دارند، مجهز به اطلاعاتی در مورد آنچه مدیران عامل دیگر در صنعت خود می‌کنند یانسن می‌گوید، و ارائه استدلال در مورد اینکه چرا باید همین کار را انجام دهند، در بالا بردن دستمزدشان به سطوح برابر با همتایان مردشان بسیار مهم است.» “مبارزه برای دستمزد برابر، حتی در سطح اجرایی، سابقه مثبتی را برای زنان در پست‌های دیگر ایجاد می‌کند که از حقوق منصفانه خود دفاع می‌کنند.”

خودتان را دست کم نگیرید

زنان تمایل دارند خود را دست کم بگیرند. اجتناب از این رفتار با باور به خودتان شروع می‌شود و تمرین اعتماد به نفس. صرفاً تکرار جملات و عبارات اطمینان‌بخش نیز می‌تواند به افراد کمک کند شجاعت پیدا کنند.

“از امتحان کردن نترسید. به دنبال فرصت ها باشید، جای خود را پشت میز قرار دهید، ایده ها و مشاهدات خود را به اشتراک بگذارید، ونسا یاکوبسون، مدیر عامل Blo Blow Dry Bar، بزرگترین مجموعه بار خشک‌کننده در آمریکای شمالی، در ماه مارس به Inc. گفت.

یاکوبسون توضیح می دهد که به عنوان یک رهبر، باید به خود ثابت کنید که توانایی دارید، بنابراین قدرت آن را دارید که به عهده بگیرید. چالش ها، احترام گذاشتن و تشویق دیگران به گوش دادن. زمانی که این اتفاق بیفتد، شاید به ارزش خود پی ببرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی