عمومی

بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

از بهترین نقل قول های انگیزشی برای سازندگان و کارآفرینان خلاق الهام بگیرید. این خرده‌های قدرتمند خرد شما را در فرآیند خلاقیت و سفر کارآفرینی راهنمایی می‌کند. بارها و بارها، آنها دیدگاه‌های جدیدی را ارائه می‌دهند، و ما را وادار می‌کنند تا انعکاس دهیم، دوباره تنظیم کنیم، و شور و اشتیاق خود را برای تلاش‌هایمان دوباره شعله‌ور کنیم.

در عصری که ما توسط عبارات انگیزشی بی‌شماری آنلاین و آفلاین بمباران شده‌ایم، این واقعاً همین است. طنین انداز که تخیل ما را جذب می کند و با ما می ماند. این مجموعه که با دقت و بدون نظم خاصی تنظیم شده است، جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و برای الهام بخشیدن و توانمندسازی شما طراحی شده است.

هر نقل قول به دلیل توانایی عمیق خود در ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به سازندگان و کارآفرینان خلاق انتخاب شده است. . برای کشف اینکه کدام یک از این جواهرات انگیزشی با روح شما صحبت می کند، غواصی کنید.

داده های جملات انگیزشی برای سازندگان و کارآفرینان خلاق

  • جیسون فرید: “کوچک ماندن اشکالی ندارد. شما می توانید کارهای بزرگ را با یک تیم کوچک انجام دهید.”
  • ضرب المثل چینی: “بهترین زمان برای کاشت درخت ۲۰ سال پیش بود. دومین زمان بهترین زمان اکنون است.”
  • رید هافمن: “اگر شما از نسخه اول محصول خود خجالت نمی کشید، شما خیلی دیر عرضه شده اید.”
  • وین گرتزکی: “شما ۱۰۰ درصد از عکس هایی را که نمی بینید از دست می دهید. بگیر.”
  • ضرب المثل آفریقایی: “اگر می خواهی سریع بروی، تنها برو، اگر می خواهی دور بروی، با هم برو.” قوی>ضرب المثل چینی: “کسی که دو خرگوش را تعقیب می کند، هیچ کدام را نمی گیرد.”
  • استیون فورتیک: “دلیل اینکه ما با ناامنی دست و پنجه نرم می کنیم این است که خودمان را با هم مقایسه می کنیم.” پشت صحنه با حلقه هایلایت دیگران.”
  • دونا ماریا: “بهتر است فروش زیادی از چند محصول داشته باشید تا فروش کمی از محصولات زیاد داشته باشید. “
  • اپرا وینفری: “شانس فرصت ملاقات آماده است.”
  • پیتر دراکر: “بهترین راه برای پیش بینی آینده ایجاد آن است.”

svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

بهترین جملات انگیزشی

۱٫ «کوچک ماندن اشکالی ندارد. شما می توانید با یک تیم کوچک کارهای بزرگ انجام دهید.” — جیسون فرید، بنیانگذار ۳۷signal

اهمیت شخصی: اندازه مهمتر از قصد است.

در دنیای تجارت، اغلب تأکید نابجا بر گسترش و اندازه وجود دارد. این فشار برای «بالا رفتن» یک شعار فراگیر است. با این حال، موفقیت واقعی همیشه با بزرگی تعریف نمی شود. هدف شما باید ارزش، تأثیرگذاری و پایداری باشد، نه لزوماً گسترش.

به جای اینکه منابع خود را در تلاش برای داشتن بزرگترین تیم یا بزرگترین فضای اداری کم کنید، روی بهینه سازی آنچه دارید تمرکز کنید.< /p>

نقاط قوت تیم خود را با چشم اندازی که برای کسب و کار خود تعیین کرده اید هماهنگ کنید. گاهی اوقات، یک تیم کوچکتر و منسجم تر می تواند نتایج بهتری نسبت به یک تیم بزرگ و از هم گسیخته ایجاد کند. همه چیز در مورد هم افزایی و قصد است.

  • کوچک بودن را در آغوش بگیرید: چابکی و کارایی را ارائه می دهد.
  • با قصد رهبری کنید: > روی اهداف تمرکز کنید، نه اندازه.
  • همانطور که می‌روید تنظیم کنید: اندازه تیم شما باید اهداف فعلی را منعکس کند.

svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

۲٫ بهترین زمان برای کاشت درخت ۲۰ سال پیش بود. دومین زمان بهترین زمان است. — ضرب المثل چینی

اهمیت شخصی: مگر اینکه شما مرده‌ای، برای انجام کارهایی که می‌خواهی انجام دهی هیچ‌وقت دیر نیست.

پشیمانی بار سنگینی است، به‌ویژه وقتی صحبت از فرصت‌های تجاری از دست رفته باشد. اما گذشته تغییر ناپذیر است و افسوس خوردن بر آنچه باید می‌بود باعث پیشرفت نمی‌شود. درعوض، حال و امکانات بی‌نهایتی را که در اختیار دارد در آغوش بگیرید.

هر روز جدید یک صفحه جدید را ارائه می‌کند، فرصتی برای شروع پروژه‌ای که در قفسه گذاشته‌اید یا برای نوآوری به روش‌هایی که قبلاً تصور نمی‌کردید. در کسب و کار، به‌موقع بودن امری کلیدی است، اما هیچ‌وقت واقعاً برای تأثیرگذاری دیر نیست.

  • اکنون اقدام کنید: زمان حال همیشه یک فرصت است.
  • در گذشته فکر نکنید: آنچه انجام شده انجام شده است.
  • به جلو نگاه کنید: از زمان حال برای جبران گذشته استفاده کنید.

۳٫ “اگر از نسخه اول محصول خود خجالت نمی کشید، خیلی دیر راه اندازی کرده اید.” — رید هافمن، یکی از بنیانگذاران LinkedIn

اهمیت شخصی: جستجوی کمال خطرناک است.

در عصری که تصمیمات تجاری اغلب باید در یک چشم به هم زدن اتخاذ شوند. ، جستجوی کمال می تواند پاشنه آشیل شما باشد. به عنوان یک سازنده، ممکن است تمایل شما به اصلاح و پالایش باشد تا زمانی که محصول خود را کامل تشخیص دهید. اما چنین رویکردی می‌تواند فلج‌کننده باشد، به‌ویژه در بازاری که سرعت بالایی دارد.

این بدان معنا نیست که باید در مورد اصول اصلی محصول یا خدمات خود مصالحه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راه اندازی می کنید کیفیت بالایی دارد و برای مصرف یا استفاده ایمن است. با این حال، هنگامی که این معیارهای اساسی برآورده شدند، دریغ نکنید.

هر محصولی فضایی برای بهبود و تکرار خواهد داشت. عقب ماندن در انتظار دستیابی به یک کمال دست نیافتنی می‌تواند منجر به از دست رفتن فرصت‌ها شود.

در عوض، به ارزش محصول خود اعتماد کنید، آن را آزاد کنید، بازخورد جمع‌آوری کنید و همچنان به اصلاح ادامه دهید. این رویکرد تکراری نه تنها پیشرفت را تضمین می کند، بلکه شما را با نیازهای مخاطبان خود هماهنگ می کند.

  • بی ترس راه اندازی کنید: اکنون بهتر از هرگز.
  • کیفیت و ایمنی را در اولویت قرار دهید: هر چیز دیگری را می توان اصلاح کرد.
  • از فلج کمال اجتناب کنید: مانع از پیشرفت می شود.

svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

۴٫ “شما ۱۰۰ درصد عکس هایی را که نمی گیرید از دست می دهید.” — وین گرتزکی، تالار مشاهیر NHL

اهمیت شخصی: تلاش مهم است.

دودلی و شک اغلب ما را از پیگیری جاه طلبی هایمان باز می دارد. چه ترس از یک پیشنهاد رد شده باشد، چه خودآگاهی در مورد ظاهر شخصی در دوربین، یا نگرانی های مالی در مورد سرمایه گذاری، چنین دلهره هایی می تواند فلج کننده باشد.

با این حال، لازم است بدانیم که خود تلاش کردن وجود دارد. ارزش قابل توجه هر تلاشی، صرف نظر از نتیجه آن، گواهی بر عزم و تعهد شماست.

انتخاب اقدام، حتی در میان عدم اطمینان، گامی شجاعانه به جلو است. در چشم انداز وسیع کارآفرینی، تلاش مداوم، حتی اگر با موانعی روبرو شود، مسیر موفقیت نهایی است.

  • تصویر را بگیرید: شما نمی دانید که آیا شما تلاش نمی کنید.
  • غلبه بر ترس:این مانع اصلی برای عمل است.
  • تلاش را در آغوش بگیرید: تلاش مهم است.

svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

۵٫ «اگر می‌خواهی سریع بروی، تنها برو. اگر می‌خواهید دور بروید، با هم بروید.” — ضرب المثل آفریقایی

اهمیت شخصی: > اجتماع قدرت است.

ماهیت جامعه را نمی توان اغراق کرد، به خصوص در دنیای کارآفرینی. داشتن یک شبکه یا گروهی از افراد همفکر می تواند یک دارایی باورنکردنی باشد.

این نه تنها در زمان های چالش برانگیز حمایت عاطفی می کند، بلکه فرصت هایی برای همکاری، منابع مشترک و خرد جمعی نیز ارائه می دهد. در یک جامعه، می‌توانید از تجربیات دیگران بیاموزید، بینش‌های خود را به اشتراک بگذارید، و حس تعلق را در خود تقویت کنید.

برای سازندگان و کارآفرینان خلاق، که اغلب در انزوا کار می‌کنند، این حس اجتماعی یک حس قدرتمند است. محرک اگر خود را خارج از چنین حلقه‌هایی می‌بینید، تلاش کنید تا بخشی از یک حلقه شوید.

یک گروه متحد می‌تواند تلاش‌های فردی را تقویت کند، و سفر کارآفرینی را کمتر دلهره‌آور و با ارزش‌تر کند.

  • جامعه ارزش: قدرت و پشتیبانی را فراهم می کند.
  • درک سفر: دور اغلب تاثیرگذارتر از سریع است.
  • به دنبال همکاری باشید: آنها تجربه کارآفرینی را غنی می کنند.

۶٫ “کسی که دو خرگوش را تعقیب می کند، هیچکدام را نمی گیرد.” — ضرب المثل چینی

اهمیت شخصی: تمرکز… یا در غیر این صورت.

در عصر ما. در مورد اطلاعات و اضافه بار حسی، افسانه ای وجود دارد که انجام چند کار منجر به بهره وری بیشتر می شود. اما حقیقت این است: تقسیم کردن توجه خود بین چندین کار اغلب به این معنی است که هیچ یک از آنها مراقبتی را که شایسته آن است دریافت نمی کنند.

این شبیه ضرب المثل قدیمی است، “جک همه کارها، استاد هیچ”. غواصی عمیق در یک کار، غوطه ور شدن در خود و توجه کامل به آن به این معنی است که کار به طور موثر و با استانداردی بالاتر انجام می شود.

ما منابع شناختی محدودی داریم و وقتی بیش از حد نازک شویم، عملکرد ما به کلی کاهش می یابد. هیئت مدیره.

با هدایت انرژی خود به تنهایی، نه تنها نتایج بهتری به دست می آورید، بلکه احساس موفقیت می کنید که به انگیزه شما کمک می کند. یک کار را به پایان برسانید، موفقیت را جشن بگیرید و سپس به کار بعدی بپردازید.

  • تمرکز کلیدی است: باعث کارایی و موفقیت می شود.
  • >از انجام چند کار پرهیز کنید: اغلب کارایی کمتری دارد.
  • یک مرحله در یک زمان: از کیفیت و توجه در هر کار اطمینان حاصل کنید.

<svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

۷٫ دلیل اینکه ما با ناامنی دست و پنجه نرم می کنیم این است که پشت صحنه خود را با حلقه هایلایت دیگران مقایسه می کنیم. — استیون فورتیک، بنیانگذار و رهبر کشیش در کلیسای Elevation

اهمیت شخصی: هرگز خود یا دستاوردهای خود را با دستاوردهای دیگران مقایسه نکنید.

این یک تمایل انسانی است که خودمان را با دیگران مقایسه کنیم، به خصوص در دنیایی که تحت سلطه رسانه های اجتماعی است. پلتفرم‌ها نگاهی به زندگی دیگران به ما می‌دهند، اما اغلب نسخه‌ای تنظیم‌شده، ویرایش‌شده، و گاهی آراسته‌شده است.

اینگونه مقایسه‌ها به راحتی می‌تواند منجر به حسادت، کاهش عزت نفس، یا یک نفس متورم شود. به یاد داشته باشید که سفر هر کس منحصر به فرد است، پر از فراز و نشیب ها، چالش ها و پیروزی ها. شما هرگز داستان کامل پشت موفقیت یک نفر، فداکاری هایی که انجام داده اند، یا موانعی که از آنها عبور کرده اند، نمی دانید.

به جای اینکه در بازی مقایسه گرفتار شوید، اجازه دهید داستان های دیگران به شما الهام بخشد. از این انرژی برای نوشتن داستان موفقیت خود استفاده کنید. زیرا در نهایت، تنها مقایسه ای که ارزش انجام دادن دارد، با شخصی است که دیروز بودید.

  • از مقایسه های ناسالم بپرهیزید: هرکسی سفر خود را دارد.
  • رسانه های اجتماعی را درک کنید: آنچه نشان داده می شود اغلب بهترین است، نه روزمره.

  • مسیر منحصر به فرد خود را جشن بگیرید: روی رشد و پیشرفت خود تمرکز کنید.

۸٫ “بهتر است فروش زیاد از چند محصول به جای فروش اندک از تعداد زیادی محصولات.” — دونا ماریا، بنیانگذار و مدیر عامل در Indie Business Network

اهمیت شخصی: محصولات زیادی در خط تولید خود نداشته باشید.

بیش از آن. – تنوع بخشیدن به محدوده محصول شما ممکن است راهی برای جذب مخاطبان گسترده تر به نظر برسد. با این حال، یک خطر پنهان وجود دارد: می تواند نام تجاری شما را رقیق کند و منابع شما را کمرنگ کند.

وقتی خط محصول خود را بیش از حد گسترش می دهید، با چالش های موجودی مهم تر، هزینه های بالاتر و افزایش پیچیدگی در بازاریابی و فروش مواجه می شوید. استراتژی ها. علاوه بر این، ممکن است مخاطبان هدف شما را در مورد آنچه که نام تجاری شما مخفف آن است گیج کند.

قدرت بسیار زیادی در سادگی و تمرکز وجود دارد. با داشتن یک خط محصول مختصرتر، می‌توانید برای تکمیل هر محصول، بازاریابی موثر آن، و اطمینان از همسویی آن با ارزش‌های اصلی برندتان سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

این تضمین می‌کند که وقتی مشتریان به یک جایگاه خاص فکر می‌کنند، محصول به گزینه پیشرو تبدیل می شود. شناخته شدن برای چند محصول برجسته اغلب بهتر از شناخته شدن برای بسیاری از محصولات متوسط ​​است.

  • تنوع محصول را محدود کنید: کیفیت بر کمیت.
  • منابع را بهینه کنید: زمان، انرژی و پول محدود هستند.
  • روی بازاریابی تمرکز کنید: فروش موثر به اندازه ایجاد بسیار مهم است.
  • /ul>

    svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

    ۹٫ “شانس فرصت ملاقات آماده سازی است.”

    — اپرا وینفری

    اهمیت شخصی: قبل از اینکه فرصت به شما خیره شود، برای فرصت آماده شوید.

    فرصت‌ها اغلب بدون اعلام پیش می‌آیند، و نکته کلیدی است. سرمایه گذاری بر روی آنها باید از قبل به خوبی آماده شود. به آن مانند تمرین برای یک ماراتن فکر کنید. ممکن است ماه ها تا روز مسابقه باقی بماند، اما تمرین خیلی قبل از آن شروع می شود.

    این تلاش انباشته هر روز تمرین است که موفقیت روز آخر را تضمین می کند. به طور مشابه، در تلاش‌های تجاری یا شخصی، آمادگی پیشگیرانه بستر موفقیت است.

    اینکه آیا این است که محصولات خود را به یک زنجیره مشهور تبدیل کنید، به دنبال ناشر باشید یا به هر رویای دیگری دست یابید، تحقیق، آماده سازی و تلاش مداوم بسیار مهم است.

    با درک مسیرهای کسانی که قبل از شما موفق شده اند، می توانید طرحی متناسب با سفر خود ایجاد کنید. اگرچه ممکن است فرصت‌ها غیرقابل پیش‌بینی به نظر برسند، اما آمادگی شما برای آنها نباید باشد.

    قابلیت‌های خود را بسازید، افق‌های خود را گسترش دهید، و زمانی که لحظه مناسب فرا رسید، برای استفاده از آن به خوبی مجهز خواهید شد.

    • آمادگی کلید است: فرصت ها را پیش بینی کنید و آماده باشید.
    • تحقیق خود را انجام دهید: مسیرهایی را که دیگران طی کرده اند را درک کنید.< /li>
    • فعال بمانید: موقعیت خود را برای شانس هایی که به دنبال آن هستید قرار دهید.

    svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

    ۱۰٫ “بهترین راه برای پیش بینی آینده، ساختن آن است.” — پیتر دراکر

    اهمیت شخصی:اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، آن را بسازید.

    • سرنوشت خود را شکل دهید< /strong>: فعال بودن منجر به موفقیت می شود.
    • یک مرحله در یک زمان: آینده را به تدریج بسازید.
    • رویکرد جامع : این طرز فکر برای همه زمینه های زندگی مفید است.

    svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

    اطلاعات آماری Motivational نقل قول ها

    همانطور که در مورد این نقل قول های انگیزشی و اهمیت آنها فکر می کنید، در اینجا یک جمع بندی سریع ارائه می شود تا به شما کمک کند تا بینش های اصلی را به خاطر بسپارید و آنها را در سفر کارآفرینی خود به کار ببرید.

    درک سفر

    < tr class="row-10 even">

    نقل قول نویسنده بینش کلیدی بینش ثانویه اقدامات آماده
    جیسون فرید کوچکی را در آغوش بگیرید با نیت رهبری کنید همانطور که می روید تنظیم کنید
    ضرب المثل چینی (درخت) اکنون اقدام کنید به گذشته فکر نکنید به جلو نگاه کنید
    رید هافمن پرتاب بدون ترس کیفیت و ایمنی را در اولویت قرار دهید جلوگیری از فلج کمال
    وین گرتزکی عکس بگیرید بر ترس غلبه کنید در آغوش بگیرید تلاش
    ضرب المثل آفریقایی جامعه ارزش جستجوی همکاری
    ضرب المثل چینی (خرگوش) تمرکز کلید است از انجام چند کار پرهیز کنید یک مرحله در یک زمان
    استیون فرتیک جلوگیری از مقایسه های ناسالم درک رسانه های اجتماعی مسیر منحصر به فرد خود را جشن بگیرید
    دونا ماریا تنوع محصول را محدود کنید بهینه سازی منابع تمرکز بر بازاریابی
    اپرا وینفری آمادگی کلید است تحقیق خود را انجام دهید فعال بمانید
    پیتر دراکر سرنوشت خود را شکل دهید یک قدم در یک زمان رویکرد جامع

    svg%3E - بهترین نقل قول های انگیزشی برای کارآفرینان خلاق

    این قابل توجه است که چگونه نقل قول های انگیزشی می توانند عمیقاً بر زندگی ما تأثیر بگذارند. این کلمات اغلب به مانترا تبدیل می‌شوند و در لحظات سخت راهنمایی می‌کنند و شادی ما را در بهترین زمان‌ها افزایش می‌دهند.

    قرار دادن این نقل قول‌های انگیزشی ارزشمند در روال روزانه‌مان می‌تواند به طرز چشمگیری دیدگاه ما را تغییر دهد، ما را به جلو سوق دهد و غنی‌تر کند. درون ما من شما را تشویق می‌کنم که با تبدیل کردن آنها به مراسم روزمره خود، تأثیر تغییردهنده این عبارات قدرتمند را تجربه کنید.

    به کارگیری حکمت از نقل قول های انگیزشی: راهنمای کارآفرینان خلاق

    بعد از الهام گرفتن از این نقل قول ها، گام بعدی این است که خرد آنها را در کارهای روزمره و کارهای تجاری خود ادغام کنید. به این صورت است:

    ۱٫ اهداف روزانه خود را با نقل قول های انگیزشی تنظیم کنید

    هر روز صبح یک نقل قول انگیزشی انتخاب کنید که با اهداف آن روز شما همخوانی داشته باشد. اجازه دهید این نقل قول اهداف شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند متمرکز و با انگیزه بمانید. به عنوان مثال ، اگر هدف شما این است که قدم جسورانه ای در تجارت خود بردارید ، به خود یادآوری کنید ، “شما ۱۰۰ درصد از عکس هایی را که نمی گیرید از دست می دهید.”

    ۲٫ روزنامه نگاری بازتابنده

    در پایان روز خود ، لحظه ای را به وقایع روز و چگونگی نقل قول انگیزشی منتخب بر تصمیمات و طرز فکر شما بر شما تأمل کنید. این عمل درک شما از تأثیر هر نقل قول را عمیق تر می کند و پیام خود را تقویت می کند. جلسات مبتنی بر نقل قول

    جلسات تیم خود را با یک نقل قول انگیزشی و بحث مختصر در مورد کاربرد آن در پروژه ها یا چالش های فعلی خود شروع کنید. این می تواند لحن مثبتی را برای جلسه ایجاد کند و از راه حل های خلاقانه الهام بگیرد. یک صفحه نقل قول ایجاد کنید

    فضایی را در دفتر یا فضای کاری خود برای یک صفحه نقل قول تعیین کنید. مرتباً آن را با نقل قول های انگیزشی که با تمرکز یا چالش های فعلی تجارت شما مطابقت دارد ، به روز کنید. این یادآوری بصری به عنوان یک الهام جمعی برای شما و تیم شما عمل می کند.

    ۵٫ الهام بخش

    را در ارتباطات خود با مشتری یا در خبرنامه های خود به اشتراک بگذارید ، یک نقل قول انگیزشی را به اشتراک بگذارید که در حال حاضر شما را الهام می دهد و ارتباط آن با فلسفه کار یا تجارت خود را توضیح می دهد. این نه تنها به مشتریان شما ارزش می دهد بلکه ارتباط عاطفی برند شما را با آنها تقویت می کند. >۶٫ کارگاه های توسعه شخصی و حرفه ای

    کارگاه هایی را برای تیم خود سازماندهی می کنید که حول مضامین این نقل قول های انگیزشی می چرخد. فعالیت ها می توانند شامل تعیین هدف ، شناسایی آرزوهای شخصی و حرفه ای و ایجاد برنامه های عملی برای دستیابی به آنها ، همه با الهام از خرد این نقل قول ها. نه تنها از خرد آنها بهره مند می شود بلکه محیطی را ایجاد می کند که رشد ، خلاقیت و مقاومت را ترغیب می کند. به یاد داشته باشید ، این کاربرد روزانه این بینش ها است که الهام بخش را به موفقیت در دنیای واقعی تبدیل می کند. چرا آنها در زندگی شما چنین اهمیتی دارند؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید ، و بگذارید یک مخزن الهام بخش ایجاد کنیم و از تجربیات و خرد یکدیگر ترسیم کنیم. به یاد داشته باشید ، گاهی اوقات ، این فقط چند کلمه است که می تواند همه تفاوت در سفر شخصی را ایجاد کند. لحظه ای را تماشا کنید ، تأمل کنید و موارد دلخواه جدیدی را پیدا کنید. //www.youtube.com/embed/nz-mjmivec4؟feature=oembed “frameborder =” 0 “let =” Accelerometer ؛ AutoPlay ؛ Clipboard-write ؛ رمزگذاری شده-media ؛ ژیروسکوپ ؛ تصویر-درج ؛ AllowfullScreen = “” class = “ezlazyload”/>

    gretzky عکس از طریق Shutterstock


    بیشتر در: انگیزه تجاری ، نقل قول های تجاری
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی