عمومی

آیا می خواهید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید؟ این 4 مورد را از خود بپرسید سوالات

آیا می خواهید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید؟ این ۴ مورد را از خود بپرسید
سوالات

آیا مردم واقعاً می‌توانند با انجام کاری که دوست دارند درآمد کسب کنند؟ بستگی داره از کی بپرسی برخی از مردم می گویند: “حتما!” دیگران می گویند: “این غیر واقعی است.” و برخی می گویند سوال بهتر این است: “بهترین راه برای کسب سود از طریق برآورده کردن یک نیاز خاص در بازار چیست؟”

به جز اینکه چرا باید به یکی/یا – اشتیاق یا سود – بسنده کنید، در حالی که می توانید هر دو/و را انتخاب کنید؟ رفتن به هر دو به شما این امکان را می‌دهد که بگویید، “بله، من می‌توانم با انجام کاری که دوست دارم پول در بیاورم” و “بله، می‌توانم با برآورده کردن یک نیاز واقعی در بازار سود کسب کنم.”

قبل از اینکه حرکت جسورانه ای را برای پذیرش هر دو انجام دهید/ با این حال، باید مهمترین سوال را از خود بپرسید: چه نوع کار را دوست دارم؟

در اینجا چهار سؤال وجود دارد که می‌توانید از خود بپرسید برای اینکه گیر نکنید و کاری را که مناسب شماست پیدا کنید. علایق:

۱٫ این شما چیست؟

دو نوع سوال قدرتمند “که” برای تعیین زبان عشق کاری شما وجود دارد. اولی یک سوال داخلی است. به مواقعی فکر کنید که گفتید، من واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم! آن “آنها” چیست؟ یک لیست را شروع کنید.

هنگامی که لیست شما ایجاد شد، ممکن است چند کلمه از صفحه خارج شوند. اما اگر این کار را نکردند، اشکالی ندارد. لیست شما همچنان حاوی سرنخ های ارزشمندی است. تمام «آنها» را در لیست خود انتخاب کنید و چیزی مانند این را در گوگل جستجو کنید: چگونه با انجام ____ پول در بیاوریم. این استراتژی اغلب ایده های جدید پول سازی را در مورد کاری که دوست دارید، آشکار می کند.

۲٫ چه چیزی به راحتی به شما می رسد؟

دومین سوال “آن” که باید بررسی شود یک سوال خارجی است. به تمام دفعاتی فکر کنید که از شما پرسیده شده است: “چگونه این کار را انجام می دهی؟” آن “آنها” چیست؟ این لیست بعدی شما می شود.

ما معمولاً ایده‌های کاری عالی را که در مقابل ما قرار دارند از دست می‌دهیم، فقط به این دلیل که منحصر به فرد بودن چیزی که به راحتی به ما می رسد. ما نمی دانیم که آنچه به راحتی به ما می رسد لزوما برای دیگران آسان نیست. وقتی مردم می پرسند “چگونه این کار را انجام می دهی؟” آنها واقعاً می گویند: “تو چیزی داری که من می خواهم.” اگر بتوانید آنچه را که به راحتی به دستتان می‌آید با چیزی که مردم واقعاً می‌خواهند، اما نمی‌دانند چگونه انجام دهند، متصل کنید، برای کسب درآمد از انجام کارهایی که دوست دارید به جکپات رسیده‌اید.

۳٫ آیا می توانید رویاهای دوران کودکی خود را تغییر شکل دهید؟

همه ما در دوران کودکی رویاهای شغلی داشتیم، به جز اینکه چند نفر از ما اکنون ستاره های جدی یا NBA هستیم؟ اما این بدان معنا نیست که رویاهای کودکی ما بی ارزش بوده اند. در واقع، به آن رویاها ضربه بزنید یک راه عالی است برای کشف علایق کاری خود.

در دوران پیش از نوجوانی، رویای بازی کردن بسکتبال حرفه ای برای بوستون سلتیکس را داشتم. اما زمانی که متوجه شدم استعداد طبیعی من آن رویا را به یک افسانه تبدیل کرده است، به آنچه در بسکتبال بیشتر دوست داشتم فکر کردم – استراتژی پشت بازی. درک استراتژی بسکتبال همیشه به من کمک کرد تا فراتر از استعداد طبیعی خود عمل کنم و همچنین علاقه به آموزش بازی را به دیگران برانگیخت. این باعث شد در اوایل ۲۰ سالگی مربیگری را امتحان کنم. من به چیزهای دیگری رفتم، اما سال ها بعد، وقتی کسب و کار سبک زندگی ام را شروع کردم، دوباره به سال های مربیگری بسکتبال خود متصل شدم و به دنبال فرصت های کاری بودم که همین احساس را در من ایجاد کند. بعد از خبرنگاری زیاد، متوجه شدم آنچه در مورد مربیگری بیشتر از همه لذت می بردم تجهیز مثبت دیگران به آنچه برای دنبال کردن رویاهایشان نیاز داشتند، بود و این کاری است که امروز انجام می دهم.

می‌خواهید بفهمید که دوست دارید چه نوع کاری انجام دهید؟ سعی کنید رویاهای دوران کودکی خود را دوباره مرور کنید. لزوماً به دنبال همبستگی مستقیم نباشید (اگر می خواستید فضانورد شوید و اکنون در اواسط دهه ۳۰ زندگی خود هستید، شک دارم که به این زودی ها به ماه پرواز کنید). درعوض، به دنبال فرصت‌هایی باشید که ممکن است در شما شور و اشتیاق مشابه آنچه در مورد رویای دوران کودکی‌تان داشتید در شما ایجاد کند.

۴٫ آیا با واقعیت سروکار دارید؟

موفق ترین افراد موفق هستند زیرا مایلند کاری را انجام دهید که دیگران نیستند بنابراین، در حالی که، بله، اکثر افراد موفق عملاً کار مورد علاقه خود را پیدا کرده اند، اما آن را متفاوت از مردم عادی می بینند.

افراد موفق متوجه می‌شوند که حتی با کاری که دوست دارند، کارهایی وجود خواهد داشت که از انجام دادن آنها لذت نمی‌برند – مثلاً اگر عاشق فروش هستند، هنوز باید گزارش‌ها را تکمیل کنند، یا اگر عاشق کار به تنهایی هستند، هنوز باید انجام دهند. ملاقات با مشتریان به عنوان فردی که با بیش از ۱۰۰۰ مشتری مربیگری شغلی کار کرده‌ام، زمانی که فردی فکر می‌کند پیدا کردن کاری که دوست دارد به این معنی است که هرگز مجبور به انجام کارهایی نیست که از آنها لذت نمی‌برند، همیشه مجذوب می‌شوم. واقعی شوید – این شغل وجود ندارد! در عوض، افراد موفق کاری پیدا می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد ۶۵ تا ۷۰ درصد از زمان خود را برای انجام کارهایی که از آن لذت می‌برند، صرف کنند.

بنابراین، چه نوع کاری را شما دوست دارید؟ از چهار سوال بالا استفاده کنید تا به شما کمک کند چه چیزی با علایق شما مطابقت دارد—و چگونه می توانید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید.

این مقاله در جولای ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط @SBphoto/Twenty20

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - آیا می خواهید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید؟ این 4 مورد را از خود بپرسید
سوالات

کنت جولیان یک کودک در معرض خطر با نمرات SAT آنقدر پایین بود که مجبور شد فقط برای ورود به کالج – به صورت مشروط – در مطالعات توسعه شرکت کند. از همان آغاز فروتنانه، او به رهبری یک سازمان ملی جوانان ادامه داد که به نوجوانانی که درست مثل او بودند کمک می کرد. پس از ۲۰ سال حضور در دنیای غیرانتفاعی، او دست به کار دیوانه‌واری زد… او Live It Foward را راه‌اندازی کرد که به یک تجارت موفق در سبک زندگی تبدیل شده است. اکنون او صحبت می کند، می نویسد و با رهبران سراسر جهان مشورت می کند. می‌توانید مکان‌های جالب کار او مانند Entrepreneur.com، SUCCESS.com و موارد دیگر را پیدا کنید. هدف او این است که به شما کمک کند تا در زندگی شخصی، روابط و کار خود، موفقیت را به حداکثر برسانید تا بتوانید آن را به سمت زندگی رویایی خود ادامه دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی