عمومی

بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی برای تجارت چیست؟ کارشناسان وزن می کنند که در

بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی برای تجارت چیست؟ کارشناسان وزن می کنند
که در

فناوری کسب‌وکارهای کوچک دائماً در حال تکامل است و ابزارها و قابلیت‌های بیشتری را برای بهبود عملیات آشکار می‌کند. اما چگونه می توانید همه گزینه ها را درک کنید؟ اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین بینش مفیدی در مورد همه چیز از هوش مصنوعی گرفته تا امنیت سایبری دارند. نکات برتر آنها را بخوانید.

بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی برای کسب و کار کوچک خود را تعیین کنید

هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش بزرگی از اداره یک تجارت در سال ۲۰۲۴ است. اما اینطور نیست. آن را برای هر کسب و کاری مناسب کنید. در این پست پنگوئن بیز، ایوان ویجایا درباره جوانب مثبت و منفی استفاده از هوش مصنوعی و نحوه بهترین استفاده از آن صحبت می کند.

svg%3E - بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی برای تجارت چیست؟ کارشناسان وزن می کنند
که در

با هوش مصنوعی کارآمدتر و خلاقانه بنویسید

یکی از مزایای اصلی هوش مصنوعی این است که می تواند به نویسندگان کمک کند تا محتوای خلاقانه تری تولید کنند و این کار را کارآمدتر انجام دهند. در این پست رسانه اجتماعی Strella، جنیفر هانفورد می‌گذرد چگونه هوش مصنوعی چشم انداز نوشتن را برای مشاغل تغییر می دهد.

بهترین ابزار SEO را بیابید برای کسب و کار شما

Semrush و Moz دو تا از بهترین ابزارهای SEO برای کسب و کارها هستند. هر دو ویژگی ها و مزایای متفاوتی را ارائه می دهند. بنابراین کار به مقایسه این دو و تعیین بهترین مناسب برای نیازهای خاص شما می رسد. Sandeep Mallya غواصی به حرفه ای و معایب هر کدام در این پست ۹۹signals.

درباره تعمیر و نگهداری نرم افزار بیشتر بدانید

زمانی که گزینه های نرم افزاری مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کردید، باید آنها را نیز حفظ کنید. خوشبختانه، ماهیپال نهرا از Decipher Zone درباره نگهداری نرم افزار اطلاعات بیشتری به اشتراک می گذارد در این پست.

داده‌های SaaS خود را ایمن نگه دارید

امنیت داده‌ها بخش مهم دیگری از کار با ابزارهای فنی خاص – به‌ویژه پلتفرم‌های SaaS است. در این پست Suridata، Haviv Ohayon جزئیات امنیت داده‌ها نکاتی که هنگام استفاده از ابزارهای SaaS باید در نظر داشته باشید.

بهترین آژانس های بازاریابی امنیت سایبری را در نظر بگیرید

اگر کسب و کار شما در صنعت امنیت سایبری است، به متخصصان بازاریابی نیاز دارید که چشم انداز را درک کنند. و تعداد زیادی آژانس بازاریابی با این تخصص دقیق وجود دارد. ایال کاتز گزینه های برتر را در این پست mvpGrow فهرست می کند.

ببینید چه کسی بیشتر نمایه اینستاگرام شما را مشاهده می کند

دسترسی به کاربر اینستاگرام داده‌ها، مانند افرادی که نمایه شما را می‌بینند، می‌توانند به شما در افزایش تعامل با محتوایتان کمک کنند. این پست Inspire to Thrive توسط لیزا سیکارد را برای راهنما بخوانید< /a> برای یافتن این اطلاعات. سپس ببینید اعضای BizSugar چه کسانی هستند گفتن در اینجا.

بهترین گزینه میزبانی را برای کسب و کار خود بیابید

پلتفرم میزبانی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید، می تواند دارای مزایای بسیار زیادی باشد. بر موفقیت آن تاثیر بگذارد. Cloudways و Bluehost دو مورد از محبوب ترین گزینه های موجود برای مشاغل کوچک هستند. مقایسه را در این پست Digital Millions توسط Tamal Kr بخوانید. چاندرا برای برخی بینش مفید.

کسب و کار خود را با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مقیاس دهید

اگر می خواهید به سرعت تجارت خود را توسعه دهید، به ابزارهایی نیاز دارید که عملکردهای خاصی را خودکار کنند. خوشبختانه، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی زیادی برای صاحبان مشاغل کوچک امروزی وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند. لاهول ست goes بیش از چندین گزینه و مزایای آنها در این پست Lion Blogger.

درباره آمار بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴ بیشتر بدانید

چه در صنعت بازی هستید یا فقط می خواهید در مورد اینکه چگونه بازی های ویدیویی ممکن است بر مخاطبان هدف شما تأثیر بگذارند بیشتر بیاموزید، آمار می تواند به شما کمک کند تا در این بازار کنترل داشته باشید. این پست ۳۰۰Mind توسط آشا راجپوت ویژگی چندین آمار برای اطلاع صاحبان مشاغل .

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آینده در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

<تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی