عمومی

5 گام برای شروع کاهش سرعت و پیشروی بهتر

۵ گام برای شروع کاهش سرعت و پیشروی بهتر

توماس میلیون ها مایل در ساعت می رفت. او برای سال‌ها، ۱۲ تا ۱۴ ساعت در روز کار می‌کرد و ادعا می‌کرد که هر کاری که روی آن کار می‌کند برای موفقیت شرکت بسیار حیاتی است و نمی‌توان از سرعت آن کاست. رفتار توماس به تیم رهبری او آموخت که او ۲۴ ساعته در دسترس است، بنابراین این چیزی است که آنها انتظار داشتند و از آن الگوبرداری کردند. سپس توماس سکته کرد و هم زندگی خود و هم آینده شرکت را در معرض خطر قرار داد.

این بسیار وسوسه انگیز است که فکر کنیم خوب بودن. رهبر یعنی کار مداوم – و این چیزی است که دنیای تجارت پاداش می دهد. رهبران Amare (مبتنی بر عشق) متعهد به رهبری به روشی پایدار هستند که هم از رفاه حال و هم از رشد بلندمدت پشتیبانی می کند.

  • باور شما در مورد میزان کار کردن چیست؟
  • آیا شما آنقدر مشغول هستید که نمی توانید فکر کنید، واقعا فکر کنید؟
  • به عنوان یک رهبر، آیا به خوبی از خود مراقبت می کنید؟
  • اگر سرعت ۱۰% را کاهش دهید چه اتفاقی می افتد؟

۵ گام برای پیشرفت بهتر با کاهش سرعت راه آماره

  1. درآمدها را بیابید. فهرستی ذهنی از آنچه که از کار کردن زیاد اتفاق می افتد تهیه کنید. به مواردی که باید از آن اجتناب کنید توجه ویژه داشته باشید – زمان خانوادگی، زندگی شخصی، تمسخر دیگران و غیره. مراقب باشید، ممکن است برای غواصی در اینجا به حمایت نیاز داشته باشید.
  2. ریتمی سالم را به تصویر بکشید. با جزئیات، هفته یا ماه ایده‌آل خود را توضیح دهید. توجه داشته باشید که چه چیزی را در اولویت قرار می دهید، چه کارهایی را موظف به انجام آن می دانید، چگونه زمان را برای سوخت گیری اختصاص می دهید. حالا برنامه ریزی کنید، حتی اگر سه ماه تمام شود.
  3. مایل باشید که اشتباه کنید. اگر اهل کار هستید، خودتان را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. در عوض، فقط مایل باشید باورهایی را که آن الگو را حفظ می کنند و از کاهش سرعت جلوگیری می کنند، شناسایی کرده و زیر سوال ببرید. سپس، با بخشش، در نظر بگیرید که آیا این باورها واقعاً به شما خدمت می کنند و چه گزینه هایی ممکن است وجود داشته باشد.
  4. زمان را تلف کنید. کاری را انجام دهید که در غیر این صورت ممکن است آن را غیرمولد بدانید. یک هایکو بنویسید، چند گیاه بکارید، با یک دوست قدیمی تماس بگیرید. ببینید چگونه بر حس شما از آنچه مهم است تأثیر می گذارد.
  5. توقف کن، فقط همین الان توقف کن. همین الان با یک دقیقه استراحت آزمایش کنید. فقط بنشین و نفس بکش نیازی به کنترل افکار یا هر چیز دیگری نیست. به احساسی که پس از اتمام کار دارید توجه کنید. یک تایمر تنظیم کنید و ۳ بار در روز تکرار کنید (این فقط سه دقیقه است!).

آهسته شدن سرعت نه تنها شما را در درازمدت رهبر موثرتری خواهد کرد، بلکه لحن شرکت را نیز مشخص خواهد کرد. عمل می کند و آنچه واقعا برای آن ارزش قائل است. و فقط ممکن است کیفیت زندگی شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی