عمومی

8 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

۸ راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

اگر صاحب یک کسب‌وکار خرده‌فروشی هستید و فکر می‌کنید می‌توانید پس از عجله تعطیلات استراحت کنید، ممکن است لازم باشد در مورد آن تجدید نظر کنید. با این ۸ روش برای سود بردن از عجله خرده‌فروشی پس از تعطیلات، متوجه خواهید شد که پول نقد یک هدیه همیشگی باقی می‌ماند و کارت‌های هدیه محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

در نتیجه، احتمالاً به همان اندازه خواهید داشت. بسیاری از مردم بعد از کریسمس به فروشگاه شما مراجعه می کنند و به دنبال خرج کردن پول هدیه خود هستند، همانطور که شما قبل از تعطیلات به دنبال هدایای عالی هستید.

علاوه بر این، مشتریانی وجود خواهند داشت که به دنبال آن هستند که آن هدیه نه چندان عالی را پس دهند. و خود را با چیزی که واقعاً می‌خواهند رفتار کنند.

بنابراین، چگونه می‌توانید از فصل شلوغ پس از تعطیلات نهایت استفاده را ببرید و هم سلامت عقل و هم سود خود را حفظ کنید؟

مزایا. فروش: قبل از تعطیلات در مقابل بعد از تعطیلات

آیا یک کسب و کار کوچک باید قبل از تعطیلات میزبان فروش باشد یا تا بعد از آن صبر کند؟ در اینجا یک مقایسه جانبی برای تصمیم گیری شما وجود دارد:

svg%3E - 8 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

چگونه از هجوم خرده فروشی پس از تعطیلات سود ببرید

آماده باشید

در عواقب شلوغ پس از فصل جشن، در حالی که بسیاری از کارمندان آرزوی یک استراحت شایسته را دارند، اطمینان از تداوم کسب و کار ضروری است.

شما باید پیش بینی کنید. هجوم خریداران و کسانی که برای بازگشت به فروشگاه مراجعه می‌کنند، نیاز به فروشگاهی با پرسنل خوب دارد.

یک استراتژی موثر برای ایجاد انگیزه در تیم شما ممکن است شامل ارائه تخفیف‌های جبرانی چند روز بعد در ژانویه باشد.

به‌عنوان روش دیگر. ، به پاداش ها یا مشوق های دیگر فکر کنید. اینها می تواند به ویژه برای آن دسته از کارمندانی که در طول شیفت هایی که اغلب به عنوان شیفت های کمتر ارجح تلقی می شوند، به سر کار می آیند وسوسه کننده باشد.

آن را سرگرم کننده کنید

در حالی که نوبت اولیه است. جذابیت تعطیلات ممکن است در حال کاهش باشد، ضروری است اطمینان حاصل شود که فضای خرید پس از تعطیلات عاری از گرما و شادی نباشد.

با توجه به ماهیت گاهی آشفته خرید پس از تعطیلات، حفظ یک فضای سرگرم کننده می تواند استرس را کاهش دهد. پخش جریانی موسیقی نشاط‌آور یا تنظیم یک لیست پخش می‌تواند شروعی عالی باشد.

همچنین، راه‌اندازی یک ایستگاه نوشیدنی حاوی نوشیدنی‌ها و تنقلات را در نظر بگیرید. به خریداران خسته پاسخ دهید علاوه بر این، یک تغییر کوچک برای فروشگاه شما با دکوراسیون تازه و پر جنب و جوش می تواند معجزه کند.

این باعث می شود که خریداران دائماً فصل تعطیلات را که به تازگی به پایان رسیده یادآوری نکنند و خلق و خوی آنها را بهبود می بخشد.

svg%3E - 8 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

افزایش زمان انتظار

دوره پس از تعطیلات اغلب شاهد افزایش بازده محصول است که در صورت عدم مدیریت موثر می تواند منجر به زمان انتظار طولانی تر شود. .

یک راه حل عملی این است که باجه های اختصاصی یا ایستگاه های فروش را صرفاً برای مرجوعی و مبادله، متمایز از باجه های خرید معمولی داشته باشید. . چنین جدایی می‌تواند کارایی و رضایت مشتری را افزایش دهد.

معمولی نیست که مشتریان در صورت گیرکردن در پشت بازده طولانی مدت، به‌طور آشکاری عصبانی شوند، به خصوص اگر خرید سریعی داشته باشند. فرآیندهای ساده می‌توانند عملکرد روان و مشتریان راضی‌تر را تضمین کنند.

درگیر کردن و فروش مجدد

بازده اجتناب‌ناپذیر است، اما نحوه رسیدگی به آنها می‌تواند تفاوت را ایجاد کند. این فقط در مورد پردازش بازگشت نیست. این فرصتی است برای تعامل و به طور بالقوه فروش دیگری.

وقتی یک مشتری با بازگشت به مشتری نزدیک می شود، به فروشندگان خود آموزش دهید که به عنوان شروع کننده مکالمه به این موقعیت برخورد کنند.

در عین مودب بودن، آنها نیز مودب هستند. می تواند محصولات جایگزین را پیشنهاد دهد یا حتی فروش یا تبلیغات در حال انجام را معرفی کند.

به معنای نشان دادن این است که حتی اگر خرید اصلی کامل نبود، موارد متعدد دیگری وجود دارد که ممکن است با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

svg%3E - 8 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

دسترسی به موبایل

استفاده از فناوری مدرن می‌تواند به طور چشمگیری تجربه خرید را بهبود می بخشد. اگر فروشگاه شما از سیستم‌های نقطه‌فروشی سیار مانند کارت‌خوان‌های سازگار با تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌کند، می‌توانید واقعاً انقلابی در نحوه انجام تراکنش‌ها ایجاد کنید.

این فناوری به فروشندگان امکان می‌دهد تا بازپرداخت‌ها را پردازش کنند یا محصولات جایگزین را در هر نقطه از بازار به نمایش بگذارند. فروشگاه، یک سفر خرید یکپارچه و شخصی را فراهم می کند.

با ملاقات با مشتری در جایی که در آن حضور دارند، نیاز آنها به صف را کاهش می دهد و تجربه خرید کلی آنها را افزایش می دهد.

تخفیف بدهید، اما دیوانه نشوید

خریداران پس از تعطیلات، که مجهز به کارت های هدیه یا هدایای نقدی هستند، اغلب در عادات خرج کردن آزادتر هستند. این وسوسه انگیز است که فکر کنیم کاهش چشمگیر قیمت ها آنها را جذب می کند، اما این یک اقدام متعادل کننده ظریف است.

در حالی که تخفیف ها می توانند راه موثری باشند. برای پاک کردن باقیمانده سهام فصلی، حفظ سودآوری ضروری است.

به نوع معاملاتی که در فصل اوج تعطیلات ارائه کرده‌اید فکر کنید و تخفیف‌های پس از تعطیلات را ارائه دهید که جذاب هستند اما همچنان حاشیه سود خوبی را تضمین می‌کنند.

svg%3E - 8 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

اشکال ندارد خودخواه باشید

بعد از طوفان تعطیلات، جایی که مردم اغلب برای دیگران هدایایی بخرید، تغییر مشخصی در طرز فکر مصرف کننده وجود دارد.

آنها اکنون آماده اند تا کمی از خود لذت ببرند. این جایی است که بازاریابی شما باید محور باشد. پیام‌هایی بسازید که با این احساس طنین‌اندازی می‌کنند، و از آن‌ها ترغیب می‌کنید که کمی از خود غافل شوند.

عباراتی مانند «خودت را ارضا کن» یا «تو این را به دست آورده‌ای» می‌تواند عمیقاً با کسانی که می‌خواهند از پول هدیه‌شان استفاده کنند، طنین‌انداز کند.

با ما تماس بگیرید

اکنون بیش از همیشه، مهم است که در رادار مشتریان خود باقی بمانید. از ابزارهای دیجیتالی مانند بازاریابی ایمیلی استفاده کنید و از قدرت رسانه های اجتماعی برای اطمینان از تعامل مداوم استفاده کنید.

شاید به مشتریان وفادار یا کسانی که خریدهای مهمی در تعطیلات انجام داده اند، معاملات انحصاری ارائه دهید. رقابت‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن بهترین هدیه تعطیلات خود، می‌توانند تعامل را تقویت کنند و دید را افزایش دهند.

به یاد داشته باشید، این در مورد ایجاد یک رابطه، نشان دادن قدردانی و اطمینان از اینکه هر بار که به شما فکر می‌کنند ارزش می‌بینند است. ذخیره کنید.

svg%3E - 8 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

نکته های کلیدی برای سود بردن از هجوم خرده فروشی پس از تعطیلات:

  • آماده باشید: مطمئن شوید که کارکنان را به اندازه کافی برنامه ریزی کرده اید.
  • آن را سرگرم کننده کنید: با آهنگ های شاد و بعد از تعطیلات فضای فروشگاه را ارتقا دهید. دکوراسیوندرگیر شوید و بفروشید: همیشه هدف خود را مبادله کنید نه اینکه صرفاً بازدهی را بپذیرید.
  • تلفن همراه داشته باشید: از فناوری نقطه فروش منعطف استفاده کنید. تجربه خرید یکپارچه.
  • تخفیف، اما با احتیاط: پیشنهادات بعد از تعطیلات را بدون تخفیف بیش از حد ارائه دهید.
  • اشکال ندارد خودخواه باشید< /strong>: مشتریان را تشویق کنید تا با خود رفتار کنند.
  • تحقیق کنید: مخاطبان خود را از طریق ایمیل و پلتفرم‌های اجتماعی درگیر کنید.

تصویر کیف خرید از طریق Shutterstock


بیشتر در: تعطیلات
قبل از تعطیلات بعد از تعطیلات
در خرید هدیه سرمایه گذاری می کند از هزینه کارت هدیه و پول نقد استفاده می کند
ترافیک بیشتر پیاده به دلیل خریداران تعطیلات فرصتی برای پاک کردن سهام فصلی
به دلیل تقاضای بالا می تواند قیمت های ممتاز را اعمال کند تخفیف‌ها خریداران بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند که به بودجه توجه دارند
قبل از فصل خرید عمده وفاداری به برند ایجاد کنید
با معاملات و بازاریابی پس از تعطیلات، حسن نیت را تقویت کنید
فروش بیشتر بر اساس احساسات/فوریت انجام می شود به “خود هدیه دهندگان” و ذهنیت پاداش پاسخ می دهد
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی