عمومی

چرا زندگی برای برندها عالی نیست؟

چرا زندگی برای برندها عالی نیست؟

همه‌گیری کووید-۱۹ ایده قرن‌ها هفته کاری پنج روزه در دفتر را که زوم (Zoom) ساخته بود، کاملاً تغییر داده است ( و شبیه‌سازی‌های کوچک‌تر آن) یک محل کار و ابزار اجتماعی ضروری برای کاربران در تمام سنین، و پذیرش سراسری کلینیک‌های داخلی و پزشکی از راه دور را تقریباً تا یک دهه سرعت بخشید. در عین حال، اختلالات زنجیره تامین بیماری همه گیر، افزایش فراوان قیمت ها و تورم افسارگسیخته ناشی از آن نیز رفتارهای مصرف کننده را تغییر داده است. امروزه خریداران کاملاً حق بیمه قیمتی را که برندهای بزرگ، در هر عمودی، در طول تاریخ توانسته اند از مصرف کنندگان استخراج کنند، پایین می آورند.

جالب است. به اندازه کافی، چون گداها نمی توانند انتخاب کننده باشند، می بینیم که برچسب های خصوصی و سایر فروشگاه ها و مارک های محلی نیز نسبت به مارک های بزرگتر در دسترس و جذاب تر برای مصرف کنندگان هستند – حتی جدا از قیمت – زیرا احتمال بیشتری دارد که در داخل کشور تهیه و تولید شود. و بنابراین، بیشتر قادر به غلبه بر برخی از مشکلات زنجیره تامین و حمل و نقل هستند تا به طور منظم در قفسه های فروشگاه در دسترس باشند. یکی از درس‌های ماندگار کووید-۱۹ نیاز به فروشندگان برای داشتن افزونگی بسیار بیشتر، انعطاف پذیری و قابلیت انبارداری محلی.

خرید آنلاین — که ما را تنها با یک کلیک از انتخاب ارزان‌تر و جستجوی صوتی/موبایل دورتر می‌کند و حق بیمه را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک پاسخ به جای انتخاب — از قبل به طور چشمگیری اهمیت بسته بندی و هویت برند را کاهش داد. اما دردهای اقتصادی و سایر اختلالات ناشی از کووید-۱۹ و تأثیر آن بر خریداران «هوشمند» ممکن است تأثیری حتی بیشتر و طولانی‌تر داشته باشد.

علاوه بر این، پروتکل‌های آزمایش انبوه در محل و رانندگی – همراه با تلقیح‌های تصادفی همسایگی میلیون‌ها آمریکایی توسط غریبه‌ها در مکان‌های پاپ‌آپ تصادفی – درک و روابط مصرف‌کنندگان با آنها را کاملاً تغییر داده است. اسناد خانواده همچنین رمز و راز و جادوی داروهای شگفت‌انگیز با قیمت گزاف و روش‌های سنتی دسترسی و ایمن‌سازی را تغییر داده است. و ارائه مراقبت های بهداشتی. اگر فکر می‌کنید هر مصرف‌کننده‌ی ناامید برای واکسن زدن به این موضوع اهمیت می‌دهد که آیا در عجله واکسن مدرنا یا فایزر واکسن دریافت می‌کند، نمی‌دانید که نام تجاری واکسن چقدر اهمیت دارد.

اکنون به صدها میلیون مصرف‌کننده آموزش داده‌ایم که انتظار آزمایش‌ها و واکسیناسیون‌های رایگان را داشته باشند، تا این آزمایش‌ها توسط شبه حرفه‌ای‌هایی انجام شود که قبلاً هرگز آنها را ملاقات نکرده‌اند یا به هیچ وجه بررسی نکرده‌اند، و مهمتر از همه، بی تفاوتی نسبت به برند و سازنده هر واکسنی که آنها خوش شانس بودند. البته، تعداد زیادی ضد واکسن مقاوم و احمق وجود داشت — انشالله در آرامش باشند. و در حالی که جهان هنوز کاملاً متقاعد نشده است که داروهای ژنریک در هر موردی کار را انجام می دهند، جن هرگز به طور کامل در بطری فرو نمی رود.

اما، بزرگترین تغییر تاکنون و بزرگترین تهدید برای برندهای بزرگ قدیمی، روش‌هایی بوده است که ما زمان خود را مشاهده و مدیریت کنید.

فقط اکنون آشکار شده است که یکی از خطوط نقره ای بسیار ساده این همه گیری، و همه پیامدهای مستمر آن این است که به هر یک از ما زمان اضافی را هدیه داد. زندگی کند شد و کار برای بسیاری از ما اپیزودیک‌تر و قابل کنترل‌تر شد. میلیون ها نفر دیگر بازنشسته شدند (به طور داوطلبانه یا غیرقانونی). و این ایده —  که شبیه انجیل فناوری محور به نظر می رسید — که زمان ما ارزشمندتر از پول است به تدریج به دیدگاه جدیدی مبدل شده است که ساختن یک زندگی بی اندازه مهمتر از امرار معاش است. در حالی که معامله پول برای زمان همیشه یک محاسبه نتیجه است، اکنون همه ما فرصتی برای ارزیابی مجدد چگونگی ایجاد بهترین تعادل بین این دو و اولویت و اولویت نسبی آنها در زندگی داریم.

ما به طور ناگهانی و غیرمنتظره لحظه‌ای — بدون تاریخ، تعهدات قبلی و بیشتر عواقب — داشتیم تا نفسهای جمعی خود را بگیریم ، زندگی خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه در یک واقعیت جدید و مرتب شده به بهترین شکل گام برداریم.

به نظر می رسد که وقتی شما انتخاب های جدیدی به مردم می دهید، آنها سوالات سختی در مورد ارزش محصولات قدیمی می پرسند. و برندهای فانتزی در صدر این لیست قرار دارند. میلیون‌ها مشتری از این فرصت برای بررسی، ارزیابی مجدد و مقایسه کار، گزینه‌ها، خدمات، محصولات، تعهدات، روابط و حتی مذاهب خود به روش‌های جدید و متفاوت استفاده کردند. رهایی از استرس و فشارهای روزمره کار اداری سنتی، و از احساس FOMO که همه چیز را همیشه باید به یکباره انجام داد، دنیا ضربه ای زد. و در نتیجه برندهای بزرگ و گران قیمت در سراسر جهان شکست می خورند. اگر فکر می‌کنید خرید Bayer، Tide، یا Charmin فقط با چند دلار بیشتر همچنان توسط میلیون‌ها مشتری به عنوان یک معامله تلقی می‌شود، وقتی مارک‌های خانه به وضوح به همان اندازه مؤثر هستند، اخیراً خرید نکرده‌اید. مجدداً، هنگامی که مشکل به سادگی دریافت TP است (مانند یک یا دو ماه در طول همه‌گیری)، چه نام، نوع یا طعمی که مشخص می‌شود تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند.

وفاداری به برند قبلاً راهی برای فرار از خستگی تصمیم‌گیری مبتنی بر اینرسی بود. به‌جای اضطراب داشتن انتخاب‌های زیاد و زمان کم برای فکر کردن به آن‌ها، راحت‌ترین کار این بود که به موارد آزمایش شده و واقعی پایبند باشیم. در موارد آزمایشی معمولی، خریداران گزینه‌های زیادی را پیشنهاد می‌کردند که به سادگی قبول می‌شوند و تصمیم می‌گیرند چیزی نخرند. هیچ کس به دنبال انتخاب های بیشتر نیست. آنها راه حل های روشن و واضحی می خواهند که بتوانند به آن اطمینان داشته باشند و معتقدند که توسط فروشندگان و تامین کنندگانی که می توانند به آنها اعتماد کنند ارائه شده است. برندها این قول و اطمینان را ارائه می کردند و به عنوان نوعی کوتاه نویسی برای اعتماد و اصالت عمل می کردند. البته، این قبل از افزایش بی رویه کاهش تورم بود، که تا حد زیادی به برندهای بزرگ و تولیدکنندگان بزرگی که بسته ها و محتویات آنها کاهش یافته است نسبت داده شده است.

<. div class="standardText" readability="38">

اما پس از همه‌گیری، زندگی از بسیاری جهات در حال تغییر است. با توجه به تجملات زمان اضافی به دلایل مختلف، و این احساس فراگیر که قیمت ها خارج از کنترل هستند (آنها نیستند)، و مصرف کنندگان توسط خرده فروشان غارتگر تحت فشار قرار می گیرند – به همراه این واقعیت جالب که پدران در حال انجام یک کار هستند. بیشتر خریدهای روزانه — کل تجربه خرده فروشی تبدیل به یک بازی توپ جدید شده است.

خرید مقایسه ای بیداد می کند. و توسط اینترنت بی نهایت آسان تر شده است. ایده، سهولت و رضایت از بررسی محصولات LKQ (مثل، نوع، و با کیفیت) موجود در قیمت‌های پایین‌تر مطرح شده است. و حضور فوری و قابل مشاهده بیشتر و بیشتر برچسب‌های خصوصی و محصولات عمومی، که به طور تهاجمی با قیمت‌های پایین‌تر برای مواردی که اساساً ارائه‌های مارک معروف یکسان هستند، تبلیغ و تبلیغ می‌شوند، فشار زیادی را بر برخی از مارک‌هایی که کالاهای اصلی ارائه می‌کنند وارد کرده است تا قیمت بسیار رقابتی‌تر شوند. .

اکنون همه راهروها در هر فروشگاهی تبلیغات مقایسه‌ای در کنار هم ارائه می‌دهند — همراه با ادعای کارایی و نتایج یکسان – – و مشتریان بیشتری با تغییر به برچسب خصوصی و پیشنهادات عمومی راحت می شوند. این روزها، هر چه شباهت های درک شده بین محصولات بیشتر ظاهر شود، انتخاب برند خاص اهمیت کمتری پیدا می کند. و صادقانه بگویم، اینترنت میلیون‌ها مصرف‌کننده باهوش‌تر را از نظر جایگزین‌های مناسب و جایگزین‌های عمومی ایجاد کرده است. خیلی وقت پیش بود که هیچ کس حتی نمی توانست ایبوپروفن را تلفظ کند، و اکنون Tylenol در حال فرار است.

برندهای بزرگ در طول همه گیری همه گیر تنبل شدند و خود را متقاعد کردند که برندهای تجاری آنها به تنهایی روز را می گذراند، حتی در مواجهه با کاهش محتویات بسته همراه با افزایش قیمت ها. آنها دو اشتباه بزرگ مرتکب شدند. یک: آنها تعداد دفعات خرید را با وفاداری اشتباه می‌گیرند، در حالی که واقعیت این است که اغلب گزینه‌های کمی برای مصرف‌کننده معمولی وجود دارد. دو: آنها بر این باور بودند که خرید مصرف‌کننده و انتخاب‌های برند بیانگر اولویت‌ها هستند، در حالی که در واقع غالباً توسط در دسترس بودن دیکته می‌شوند.

در واقع هیچ پایانی برای تداوم وخامت وابستگی مصرف کنندگان به هر نام تجاری خاص قابل مشاهده نیست در خود. این بدان معناست که مارک‌های بزرگ باید با افزایش مجموعه مزایایی که محصولات و خدمات ارائه می‌دهند و همچنین تجربه کلی، به سرعت به سمت ارزش پیشنهادی خود حرکت کنند. آنها باید به بالا بردن سطح خود ادامه دهند، مگر اینکه آماده باشند که بیشتر و بیشتر از رقابت خود عقب بمانند.

امروزه برندها فقط تا حدودی سرنوشت خود را کنترل می کنند. خرد و دانش جمعیت و ساعت به اندازه هر چیزی که تحت کنترل مستقیم آنهاست با سرنوشت و ثروت آنها ارتباط دارد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی