خبر

کدال میزبان صورت مالی‌های جدید شد

کدال میزبان صورت مالی‌های جدید شد

365442 422 - کدال میزبان صورت مالی‌های جدید شد

اقتصاد۲۴– طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کرده‌اند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

فاسمین

شرکت کالسیمین با نماد فاسمین صورت مالی ۱۲ ماهه تلفیقی منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ را در سایت کدال منتشر کرد. شرکت کالسیمین در این دوره به ازای هر سهم ۳۷۵ تومان سود محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۶٫۸۶ درصدی افزایش داشته است. سود ناخالص فاسمین با افزایش ۷۵ درصدی به ۲،۳۰۸٫۵ میلیارد تومان و سود خالص نیز به ۲۲۰۹ میلیادر تومان رسید.

در دروه منتهی به پایان اسفند ماه نیز سود خالص شرکت برابر با ۲،۲۵۲٫۳ میلیارد تومان بود. همچنین سرمایه فاسمین ۶۰۰ میلیارد تومان است.

کگل

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با نماد کگل صورت مالی یک ماهه منتهی به اسفند پارسال را در کدال منتشر کرد. معدنی و صنعتی گل گهر در دوره یک ما مبلغ ۱۱،۸۲۸٫۴ میلیارد تومان درآمد داشته که ۸۴٫۲۳درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۱۵٫۷۷درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت سهام عدالت متوفیان


درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۴۱٫۰۹ افزایش درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲۴۳٫۰۸درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌ها (فروش محصولات) شرکت در این دوره ۴۹،۰۸۷٫۵ میلیارد تومان است و در مقایسه با سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی داشته است.

شپاکسا

شرکت پاکسان با نماد شپاکسا صورت مالی یک ماهه منتهی به خرداد امسال را در کدال منتشر کرد. پاکسان در این دوره ۱۳۷٫۱ میلیارد تومان درآمد داشته است که ۶۸٫۷۷ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۳۱٫۲۳ درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است.

درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۳۲٫۶۳% کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۹٫۷۳ درصد کاهش داشته است.

جمع درآمد‌ها (فروش محصولات) شرکت در این دوره ۹۱۴٫۳ میلیارد تومان است و نسبت به مدت مشابه سال اخیر کاهش سه درصدی داشته است.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی