عمومیمقالات

ایجاد محتوا و تعامل رانندگی با امی پورترفیلد

ایجاد محتوا و تعامل رانندگی با امی
پورترفیلد

“کمتر برای ساختن بیشتر انجام دهید” شعار امی پورترفیلد است، و دلیل خوبی هم دارد: از طریق تمرکز او بر کسب دانش عمیق در مورد چند چیز منتخب و بازاریابی آن دانش برای دیگران، نام او زمانی است که ظاهر می شود. مسائل اما کارآفرینی همیشه به این راحتی برای او اتفاق نیفتاده است.

۱۴ سال پیش پس از ترک شغلش به عنوان مدیر محتوای تونی رابینز، تصمیم گرفت کسب و کار خود را بسازد، سفری که بدون آزمایش نبود . پس از یک سال فعالیت در شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک، او تصمیم گرفت اولین دوره دیجیتال خود را راه اندازی کند. متأسفانه، او انتظارات خود را خیلی بالا گذاشته بود – پس از حذف چند هزار دلار هزینه از سود خود، او فقط ۲۶۷ دلار درآمد داشت، کمتر از هزینه برنامه خود. با این حال، تقصیر ناتوانی او در کارآفرینی نبود، بلکه در نحوه مدیریت مخاطبانش بود — یا به عبارت دقیق تر، فقدان او.

در نهایت، مبارزات پورترفیلد به ثمر نشست و کتاب او، اطلاعیه دو هفته ای، به عنوان راهنمای گام به گام برای حل و غلبه بر هر یک از آن موانع و چالش ها پورترفیلد در طول سفر کارآفرینی خود با آن مواجه شد. پورترفیلد قصد دارد با غلبه بر آنها، نه تنها سفر را برای دیگران آسان‌تر کند، بلکه به کسانی الهام بخشد که مانند او نمی‌دانند چه مسیرهای دیگری برای آنها باز است.

اکنون، در کنار داستان‌هایی درباره سفر خود پورترفیلد و سفرهای برخی از شاگردانش، پورترفیلد و تریستان آهومادا مجری برنامه Brilliant Thoughts در مورد لزوم ایجاد محتوای هفتگی بحث می‌کنند و ایجاد لیست ایمیل به منظور ایجاد تعامل، تصمیم گیری و ساختن آهنرباهای اصلی خود و نحوه توسعه دوره های دیجیتال.

ذکر شد:

امی پورترفیلد یک استراتژیست بازاریابی است که به کارآفرینان کمک می کند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین بسازند. او همچنین با کتاب جدیدش، نیویورک تایمز پرفروش است. >اطلاعیه دو هفته ای. او را در اینستاگرام پیدا کنید @amyporterfield و به محتوای جایزه در twoweeksnoticebook.com دسترسی پیدا کنید. /em>.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - ایجاد محتوا و تعامل رانندگی با امی
پورترفیلد

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، نمایندگی های Lab Coat را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک در کالیفرنیا را اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فن آوری و سیستم ها او را وادار می کند تا آخرین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی