عمومی

OpenOffice چیست و چرا کسب و کار شما باید از آن استفاده کند؟ آی تی؟

OpenOffice چیست و چرا کسب و کار شما باید از آن استفاده کند؟
آی تی؟

OpenOffice، که گاهی اوقات به اختصار OO نامیده می شود، یک مجموعه نرم افزار بهره وری اداری رایگان و منبع باز ارائه شده توسط بنیاد نرم افزار آپاچی (ASF) برای کلمه پردازش، صفحات گسترده، ارائه ها، پایگاه های داده، گرافیک و موارد دیگر.

OpenOffice چیست؟ مجموعه رایگان بهره وری

svg%3E - OpenOffice چیست و چرا کسب و کار شما باید از آن استفاده کند؟
آی تی؟

OpenOffice، که اغلب با نام Apache OpenOffice شناخته می شود، یک مجموعه نرم افزار بهره وری اداری رایگان و منبع باز است. این به عنوان یک جایگزین جامع برای بسیاری از مجموعه های اداری پولی موجود، به ویژه Microsoft Office عمل می کند. در زیر به تفصیل توضیح داده شده است که OpenOffice چیست و ویژگی های آن:

  • استقلال پلتفرم: OpenOffice از نظر سازگاری همه کاره است. می تواند به طور یکپارچه در موارد زیر کار کند:
    • Apple MacOS
    • Microsoft Windows
    • Linux
  • Multilingual پشتیبانی: یکی از مزایای OpenOffice پشتیبانی از زبان گسترده آن است. این برنامه به زبان‌های متعددی در دسترس است و برای مخاطبان جهانی ارائه می‌شود.
  • برنامه‌های اصلی: OpenOffice دارای مجموعه‌ای قوی از برنامه‌های کاربردی است که همتراز با برنامه‌های موجود در Microsoft Office هستند. اینها عبارتند از:
    • Writer: معادل Microsoft Word، یک برنامه پردازش کلمه است.
    • <Calc: Calc به موازات Microsoft Excel یک برنامه صفحه گسترده است.

  • Impress: این پاسخ OpenOffice به Microsoft PowerPoint است. این یک نرم افزار ارائه است.
  • Base: قابل مقایسه با Microsoft Access، Base به عنوان یک برنامه مدیریت پایگاه داده عمل می کند.
  • <. مقرون به صرفه: جذاب ترین ویژگی OpenOffice برای بسیاری از کاربران، برچسب قیمت آن است – یا عدم وجود آن. به عنوان یک مجموعه نرم افزار رایگان، می تواند:
    • یک صرفه جویی قابل توجه در هزینه برای کسب و کارها، به ویژه استارتاپ ها یا کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود باشد.
    • یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان یا افرادی که به دفتر نیاز دارند. نرم افزار اما مایلید از هزینه محصولات تجاری جلوگیری کنید.
  • Nature منبع باز: OpenOffice فقط رایگان نیست. منبع باز هم هست این به این معنی است:
    • کد منبع نرم افزار در دسترس عموم است.
    • علاقه مندان و توسعه دهندگان می توانند آن را تغییر داده یا ارتقا دهند، که به طور بالقوه منجر به پیشرفت ها و نوآوری های جامعه محور می شود.
    • /ul>
    • برنامه‌های افزودنی و قالب‌ها: OpenOffice دارای یک انجمن فعال است که به کتابخانه افزونه‌ها و قالب‌های آن کمک می‌کند و امکان سفارشی‌سازی و عملکرد بیشتر را فراهم می‌کند.
    • فرمت‌های استاندارد فایل: مجموعه نرم‌افزاری اسناد را در قالب‌های استاندارد باز ذخیره می‌کند، اما همچنین قادر به خواندن و نوشتن فایل‌ها از سایر نرم‌افزارهای محبوب آفیس است و به اشتراک گذاری فایل و همکاری را ساده‌تر می‌کند.
    • در پایان، OpenOffice یک راه حل جامع و مقرون به صرفه را هم برای افراد و هم برای مشاغل ارائه می دهد. برنامه‌های اداری ضروری را ارائه می‌کند و در عین حال نیاز به سرمایه‌گذاری در گزینه‌های گران قیمت را از بین می‌برد.

      نحوه عملکرد Apache OpenOffice

      svg%3E - OpenOffice چیست و چرا کسب و کار شما باید از آن استفاده کند؟
آی تی؟

      بر اساس ASF، آپاچی اوپن آفیس نتیجه بیش از بیست سال مهندسی نرم افزار. این یک محصول بالغ و پایدار است که بیش از ۲۰۰ میلیون دانلود داشته است. بارها در سراسر جهان، از سال ۲۰۱۶٫

      OO درجه بالایی از سازگاری را بدون هیچ یک از هزینه ها یا نگرانی های مجوز ارائه می دهد. این یک رابط کاربری دوستانه و مجموعه ای از ویژگی های مشابه با مجموعه های اداری “تجاری” دارد. این ویژگی‌های ممتاز در سال‌های اخیر بسیاری از سازمان‌ها را تشویق کرده است تا این برنامه را امتحان کنند.

      از جمله سازمان‌ها و صنایعی که آپاچی آنها را به‌عنوان پذیرفته‌شده OO فهرست می‌کند عبارتند از:

      • دولت‌ها
      • آموزش و پرورش
      • کسب و کار
      • غیر انتفاعی
      • کسب و کارهای فناوری اطلاعات
      • حامیان F/OSS

      کسب و کارهای کوچک، از فروشگاه های گوشه ای گرفته تا فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های زنجیره ای، Apache OpenOffice را دوست دارند زیرا محصولی رایگان و امن است که استفاده بدون دردسر را تضمین می کند.

      در پشت صحنه، فروشگاه های OO تمام داده های ارزشمند شما در قالبی که توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تایید شده است. همچنین به شما امکان می دهد تا داده ها را بین نرم افزار اداری، نرم افزار حسابداری، نرم افزار برنامه ریزی – هر نرم افزاری – به راحتی باز کردن و ذخیره یک فایل مبادله کنید.

      “بدون خطا در رونویسی، بدون تایپ کردن اطلاعات یکسان دو بار – بدون دردسر. computing، می‌نویسد ASF در وب‌سایت رسمی Apache OpenOffice.

      یکی از مشکلاتی که مجموعه‌های بهره‌وری آفیس منبع باز مانند OpenOffice و رقیب LibreOffice دارند، این است که در حال حاضر مبتنی بر Cloud نیستند. Microsoft Office و Google Docs Online این مزیت را برای همکاری دارند.

      استفاده‌های بالقوه از OpenOffice

      svg%3E - OpenOffice چیست و چرا کسب و کار شما باید از آن استفاده کند؟
آی تی؟

      OpenOffice، به عنوان یک مجموعه اداری جامع، طیف وسیعی از وظایفی را که افراد، دانش‌آموزان، کسب‌وکارها و مربیان ممکن است نیاز به انجام آن داشته باشند، برآورده می‌کند. مجموعه ای از برنامه های کاربردی آن، همراه با ماهیت منبع باز آن، به آن اجازه می دهد تا به طور انعطاف پذیر با سناریوهای مختلف سازگار شود، و آن را نه تنها یک جایگزین رایگان برای سایر مجموعه های اداری، بلکه به یک مجموعه ابزار مستقل قدرتمند تبدیل می کند.

      از تهیه پیش نویس اسناد ضروری. اپن آفیس با تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها، ایجاد ارائه ها، برای مدیریت پایگاه های داده، تجربه ای یکپارچه را فراهم می کند. سازگاری آن با پشتیبانی فعال جامعه که به طور مداوم افزونه ها و قالب ها را توسعه می دهد، بیشتر می شود. این تضمین می‌کند که نرم‌افزار با نیازهای نوظهور به‌روز می‌ماند و می‌توان آن را مطابق با نیازهای منحصر به فرد کاربران سفارشی کرد.

      استفاده‌های بالقوه عبارتند از:

      • مستندات و نگارش:
        • پیش نویس نامه ها، گزارش ها و یادداشت ها با استفاده از Writer.
        • ایجاد کتاب های الکترونیکی، کتابچه های راهنما، یا سایر نشریات طولانی.

        <. /li>

      • مدیریت و تجزیه و تحلیل داده ها:
        • توسعه صفحات گسترده برای بودجه بندی، ردیابی مالی، یا مدیریت موجودی با Calc.
        • تجزیه و تحلیل داده های تحقیق، نظرسنجی ها ، یا معیارهای تجاری.
      • ارائه:
        • طراحی ارائه های تعاملی برای جلسات کاری، اهداف آکادمیک یا کارگاه ها با استفاده از Impress.
        • ایجاد نمونه کارها دیجیتال یا نمایش اسلاید عکس.
      • مدیریت پایگاه داده :
        • ایجاد و مدیریت پایگاه های داده برای اطلاعات مشتری، موجودی محصول یا داده های تحقیقاتی با استفاده از Base.
        • طراحی فرم های جلویی برای ورود و بازیابی آسان تر داده ها.
      • طراحی و گرافیک:
        • طراحی نمودارها، فلوچارت ها یا نمودارهای سازمانی.
        • طراحی بروشورها، خبرنامه ها، یا پوستر.
      • اهداف آموزشی:
        • تهیه طرح درس، مواد آموزشی یا تکالیف دانش آموز.همکاری در پروژه های گروهی یا پایان نامه ها.
      • برنامه های افزودنی و سفارشی سازی:
        • افزایش عملکرد از طریق برنامه های افزودنی توسعه یافته توسط جامعه.< /li>
        • استفاده از الگوها برای کارهای تخصصی مانند تولید فاکتور، تهیه بلیط یا برنامه‌ریزی رویداد.

      OpenOffice، با ویژگی‌های فراوان و انجمن- بهبودهای انجام شده، تقریباً هر تقاضای حرفه ای را که هر مجموعه اداری ممتاز می تواند ارائه دهد، برآورده می کند. این به عنوان شاهدی بر پتانسیل نرم افزار منبع باز در تامین نیازهای دنیای واقعی است.

      دلایل استفاده از Apache OpenOffice

      svg%3E - OpenOffice چیست و چرا کسب و کار شما باید از آن استفاده کند؟
آی تی؟

      Apache OpenOffice دلایل قانع‌کننده مختلفی را برای افراد و کسب‌وکارها ارائه می‌کند تا به استفاده از آن فکر کنند. در اینجا به تفصیل مزایایی که OpenOffice در جدول آورده است آورده شده است:

      • مقرون به صرفه :
        • رایگان: یکی از مهمترین مزیت ها هزینه است. آپاچی اوپن آفیس کاملا رایگان است، و آن را به ویژه برای مشاغل کوچکی که نیاز به نرم افزار اداری حرفه ای و بدون قیمت گزاف دارند، جذاب می کند.
      • کاربر پسند
    • قوی>:
      • طراحی بصری: آپاچی پیشنهاد می کند که اگر با هر بسته نرم افزاری آفیس دیگری آشنا هستید، انتقال به OpenOffice یکپارچه خواهد بود.
      • >سازگاری گسترده: OpenOffice در مدیریت فایل‌های بسیاری از بسته‌های نرم‌افزاری محبوب آفیس ماهر است، نگرانی‌ها در مورد سازگاری فایل‌ها و تسهیل همکاری را کاهش می‌دهد.

    • مزایای صدور مجوز. :
      • کاربرد چند منظوره: OpenOffice تحت مجوز Apache 2.0 منتشر شده است و به کاربران انعطاف پذیری برای استفاده از نرم افزار برای تقریباً هر هدفی، از فعالیت های تجاری گرفته تا آموزشی را ارائه می دهد. پروژه ها.
      • بدون محدودیت: کاربران می توانند بدون محدودیت OpenOffice را روی چندین ماشین نصب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند آزادانه نسخه‌هایی را بین هر کسی، خواه خانواده، دوستان یا همکارانشان، توزیع کنند.
    • <. قوی>برنامه‌های افزودنی و قالب‌ها:
      • برنامه‌های افزودنی: OpenOffice از برنامه‌های افزودنی شخص ثالث پشتیبانی می‌کند، که ابزارهایی هستند که قابلیت‌های نرم‌افزار را افزایش می‌دهند. طبق ASF، این برنامه‌های افزودنی از طریق بسته‌های UNO (شبکه‌های نامحدود فرصت‌ها) تسهیل می‌شوند.
      • قالب‌ها: این قالب‌های سند از پیش تعریف‌شده برای موارد استفاده خاص طراحی شده‌اند و کار را برای مشاغل آسان‌تر می‌کنند. برای حفظ ظاهری ثابت و حرفه‌ای در مستنداتشان.
    • سفارشی‌سازی و منبع باز:
      • راه‌حل‌های سفارشی< /strong>: ماهیت منبع باز OpenOffice به تیم‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار را برای هماهنگی بهتر با الزامات تجاری خاص تغییر دهند.
      • نوآوری و مشارکت: از آنجایی که منبع باز است، کسب‌وکارها یا افراد. می تواند عملکرد نرم افزار را افزایش دهد و حتی پیشرفت های خود را با جامعه بزرگتر به اشتراک بگذارد. این رویکرد مشترک می‌تواند به نوآوری‌ها و پیشرفت‌های سریع منجر شود.
    • در اصل، OpenOffice مجموعه‌ای از ابزارهای اداری قوی را ارائه می‌کند که نه تنها رایگان هستند، بلکه قابل تنظیم هستند. اطمینان حاصل شود که هم افراد و هم کسب و کارها یک راه حل همه کاره متناسب با نیازهای خود دارند.

      می توانید Apache OpenOffice را کاملاً رایگان از www.openoffice.org دانلود کنید.

      تصویر: OpenOffice.org


      دسته وظیفه A کار B
      اسناد و نگارش پیش نویس نامه ها، گزارش ها و یادداشت ها با استفاده از Writer. ایجاد کتاب های الکترونیکی، کتاب های راهنما، یا سایر انتشارات طولانی.
      داده ها مدیریت و تجزیه و تحلیل توسعه صفحات گسترده برای بودجه بندی، ردیابی مالی، یا مدیریت موجودی با Calc. تجزیه و تحلیل داده های تحقیق، نظرسنجی ها ، یا معیارهای کسب و کار.
      ارائه ها طراحی ارائه های تعاملی برای جلسات کاری، اهداف آکادمیک، یا کارگاه های آموزشی با استفاده از Impress. ایجاد نمونه کارها دیجیتال یا نمایش اسلاید عکس.
      مدیریت پایگاه داده ایجاد و مدیریت پایگاه های داده برای اطلاعات مشتریان، موجودی محصول ، یا داده های تحقیق را با استفاده از Base. طراحی فرم های جلویی برای ورود و بازیابی آسان تر داده ها.
      طراحی و گرافیک ساخت نمودارها، نمودارهای جریان یا نمودارهای سازمانی. طراحی بروشور، خبرنامه یا پوستر.
      آموزشی اهداف تهیه طرح درس، مواد آموزشی، یا تکالیف دانش آموز. همکاری در پروژه های گروهی یا پایان نامه ها.
      برنامه های افزودنی و سفارشی سازی افزایش عملکرد از طریق برنامه های افزودنی توسعه یافته توسط جامعه. استفاده از الگوها برای کارهای تخصصی مانند تولید فاکتور، تهیه بلیط، یا برنامه ریزی رویداد.
  • منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی