عمومی

محققان هاروارد از مردم پرسیدند که واقعاً چه فکر می کنند درباره برونگراها از پاسخ ها شوکه خواهید شد

محققان هاروارد از مردم پرسیدند که واقعاً چه فکر می کنند
درباره برونگراها از پاسخ ها شوکه خواهید شد

هیچ کمبودی برای افراد فوق العاده موفق وجود ندارد رهبران درونگرا (باراک اوباما و بیل گیتس به ذهن می رسند)، اما کوه مطلقی از تحقیقات علمی نشان می دهد که اگر هدف شما این است برای صعود به رهبری، برونگرا بودن یک مزیت بزرگ است. مطالعات نشان می‌دهد که برون‌گراها بیشتر به احتمال هستند. برای نقش‌های رهبری انتخاب می‌شوند، توسط مدیران اجرایی با دید مطلوب‌تری مورد توجه قرار می‌گیرند و حتی تمایل دارند در نهایت درآمد بیشتری کسب کنند.

همه اینها نشان می دهد که مردم واقعا دوست دارند توسط برونگراها هدایت شوند. اما طبق تحقیقات جدید و جذاب هاروارد، همه چیز به این سادگی نیست. برونگراها ممکن است در محل کار مورد توجه قرار گیرند، اما به نظر می رسد که افراد با اعتماد به نفس و پرحرف در نظر گرفته شدن دارای معایب بزرگی از اعتبار هستند.

دوستانه بودن با یک شنونده خوب یکسان نیست.

این مطالعه توسط محققان دانشگاه هاروارد و استنفورد انجام شده و قرار است در مجله منتشر شود. بولتن شخصیت و روانشناسی اجتماعی، از ۲۵۰۰ دانشجوی MBA و سایر افراد در مورد نظرات خود در مورد همکلاسی ها یا آشنایان پرسیدند. پاسخ دهندگان هم میزان برون گرا بودن این افراد را ارزیابی کردند و هم اینکه آیا آنها شنوندگان خوبی، واقعی و کم و بیش خودمحور بودند یا خیر. نتایج برای برون گراها چندان دلچسب نبود.

به طور خلاصه، پاسخ‌دهندگان برون‌گراها را بیشتر به نظارت و صیقل دادن تصویر خود نسبت به خود می‌نگرند. گوش دادن به آنچه دیگران می گفتند

“زمانی که با یک فرد برونگرا در حال مکالمه هستید، آنها ممکن است صمیمانه باشند، ممکن است برونگرا باشند. محققان دانشگاه هاروارد و یکی از نویسندگان مطالعه جولیان زلاتف توضیح داد. مردم برون گراها را این گونه می بینند که “آگاهی بیش از حد از موقعیت اطراف خود دارند، سعی می کنند به شیوه ای مثبت به دیگران برسند، که گاهی اوقات می تواند به عنوان رفتاری مانند قرار گرفتن در یک موقعیت و در واقع نبودن خود واقعی واقعی آنها دیده شود.”

این یافته برای محققانی که انتظار داشتند مردم به مهارت های گوش دادن بسیار بیشتر است. اما شاید این شوک بزرگی برای نویسندگان مطالعه قبلی باشد که درونگراها را نشان می داد. در واقع رفتار و روانشناسی انسان را بهتر از افراد برونگرا درک می کنند. چرا؟ این مطالعه نمی تواند پاسخ های قطعی ارائه دهد، اما نویسندگان حدس می زنند که احتمالاً به این دلیل است که زمان کمتری را صرف صحبت کردن و زمان بیشتری برای گوش دادن و مشاهده می کنند.

نکاتی برای برون گرا بودن و شنونده خوبی.

این مطالعات با هم تصویر واضحی از جنبه های منفی تلقی شدن به عنوان یک پروانه اجتماعی ارائه می دهند. مطمئنا، شما پرحرف و با اعتماد به نفس هستید. اما افراد دیگر ممکن است مشکوک باشند که شما بیشتر مشتاق پیشرفت خود هستید تا اینکه واقعاً به آنها گوش دهید و درک کنید. مردم به مهارت‌های اجتماعی شما احترام می‌گذارند، اما تعجب می‌کنند که کدام بخش از شخصیت بیرونی شما یک عمل است و چه چیزی واقعی است.

بنابراین، اگر از افراد برون گراتر هستید طرف مقیاس اما همچنین ارزش این را دارند که صادق، همدل و علاقه مند به دیگران تلقی شوند؟ یک تحقیق HBR Working Knowledge شش نکته ضروری را از تحقیق بیرون می‌کشد: 

  • نشانه های شفاهی گوش دادن را ارائه دهید. تکرار کنید و آنچه را که کسی گفته است بازنویسی کنید.

  • از عباراتی مانند «راست»، «بله» و «mm-hmm» در مکالمه استفاده کنید.

  • به دنبال راه‌های دیگری برای علامت‌گذاری درگیر باشید–به شوخی‌ها بخندید و در صورت لزوم سکوت کنید.

  • از انواع نشانه های غیرکلامی استفاده کنید > در گفتگو هنگام صحبت کردن، تماس چشمی برقرار کنید، سر تکان دهید و لبخند بزنید.

  • حالت باز در نظر بگیرید. دستان خود را از هم جدا نگه دارید، نه اینکه ضربدری یا تا شده باشید. مستقیماً با شخصی که با او صحبت می کنید روبرو شوید.

  • حالت فردی که با او صحبت می کنید منعکس کنید.

البته اینها برخی از اصول یک شنونده خوب. این واقعیت که به نظر می‌رسد محققان فکر می‌کنند برون‌گراترین افراد در میان ما باید تکرار آن‌ها را بشنوند، تنها بر نکته اساسی مطالعه آن‌ها تأکید می‌کند: برون‌گرا بودن مزایای زیادی دارد، اما جنبه‌های منفی بالقوه این را نادیده نگیرید. مکالمه.

کمی توجه و مراقبت بیشتر به دیگران می تواند برون گراها را به نیرویی قدرتمندتر تبدیل کند. کار

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی