عمومیمقالات

10 کتاب برتر برای هدف گذاری

۱۰ کتاب برتر برای هدف گذاری

تعیین اهداف یک کار ساده فریبنده است—در نهایت، شما فقط یک هدف را انتخاب می کنید و برای رسیدن به آن تلاش می کنید، درست است؟

نه کاملاً.

هیچ راه درستی برای ایجاد اهداف وجود ندارد. اما، چه با موانعی روبه‌رو شوید، چه با کمبود مسئولیت‌پذیری مواجه شده‌اید یا فقط می‌خواهید بفهمید از کجا شروع کنید، توصیه‌های زیادی وجود دارد که شما را در فرآیند تعیین و دستیابی به اهدافتان راهنمایی می‌کند. به این ۱۰ کتاب در مورد هدف گذاری نگاهی بیندازید و نکاتی را برای ایجاد اهداف مناسب برای خود کشف کنید.

توسط مایکل هایت

چه بخواهید در سال جدید تخته سنگ را پاک کنید یا نه، هر ژانویه این فرصت را به ما می دهد که امسال را بهتر از گذشته کنیم. در این کتاب، نویسنده مایکل هایت اینجاست تا به شما کمک کند نه تنها یاد بگیرید که اهداف بهتری تعیین کنید، بلکه در واقع به آنها دست یابید و خودتان را برای موفقیت در سال جدید.

با پنج مرحله—و ظاهراً تنها در پنج ساعت—بهترین سال شما خوانندگان را در فرآیند غلبه بر موانع و تعیین اهداف برای دستیابی به طی ۱۲ ماه آینده راهنمایی می‌کند. در کنار روش‌ها و توصیه‌های مبتنی بر تحقیق از جمله ۱۰ جنبه از زندگی برای هدایت اهداف، مزایای پشیمانی و نحوه مدیریت حلقه اجتماعی، Hyatt یک سیستم واضح و عملی برای ایجاد و دستیابی به یک برنامه برای یک سال واقعاً سازنده ارائه می‌کند.

نوشته مایکل بانگای استانیر

همه ما در زندگی اهدافی داریم، اما چه تعداد از آنها ارزش زمان، انرژی و تلاش ما را دارند. و چگونه کشف کنیم که کدام یک مهمتر هستند؟ علاوه بر این، چگونه آنها را تنظیم کنیم؟

چگونه شروع کنید اینجاست تا به شما در انجام این کار کمک کند. نه تنها راهنمای معمول شما، بلکه یک مثال “زمان واقعی” را برای خوانندگان خود ارائه می دهد، زیرا نویسنده مایکل استنیر “هدف ارزشمند” خود را ایجاد کرده و کامل می کند تا به شما کمک کند تا در ایجاد هدف خود حرکت کنید.

خود کتاب شما را از ابتدا تا انتها در فرآیند هدف‌آفرینی راهنمایی می‌کند، و بینشی در مورد موضوعاتی از جمله سه ویژگی که یک هدف را واقعاً ارزشمند می‌کند، فرآیند ایجاد و آزمایش یک هدف ارزشمند و نحوه شروع اقدام به آن دست یابد. چه برای اولین بار یاد بگیرید که چگونه هدف گذاری کنید یا فقط آماده امتحان چیز جدیدی هستید، این کتاب به همه کمک می کند تا تعریف و اهداف واقعاً مهم تعیین کنید.

توسط Kara Cutruzzula 

راهنماها جای خود را در ارائه نحوه تعیین و دستیابی به اهداف دارند، اما وقتی مسئولیت پذیری یا انگیزه نداریم، گاهی اوقات چیزی که نیاز داریم چیزی تعاملی تر و منحصر به فرد است. چیزی که ما را وادار می‌کند به روشی متفاوت از راهنمایی برای تعیین یا دستیابی به یک هدف فکر کنیم.

این کار را برای خودتان انجام دهید فرصتی را برای شما فراهم می کند تا شجاعت خود را تقویت کنید، ضرب الاجلی برای برداشتن اولین قدم ها به سمت هدف خود تعیین کنید و مهمتر از همه، “چرا” خود را درک کنید. این مجله با تمریناتی مانند «آیا شهود خود را نادیده می‌گیرید»، «ایجاد یک لنگر، مانترا یا بیانیه مأموریت» و استفاده از «[بذرهای] یک فرصت آینده» به خوانندگان خود کمک می‌کند تا شتاب خود را پیدا کنند و بر آن غلبه کنند ترس آنها از رسیدن به اهدافشان.

توسط رابین شارما

برای رسیدن به موفقیت، باید عادت هایی را پیدا کنید که بهره وری شما را به حداکثر می رساند. و برای شکل دادن به آن عادات، باید اهدافی را تعیین کنید. یا، در این مورد، یک هدف بسیار خاص – یادگیری بیدار شدن در ساعت ۵ صبح و استفاده عاقلانه از زمان اضافی در روز.

در باشگاه ۵ صبح، کتابی که به شکل تمثیل نوشته شده است، نویسنده رابین شارما خوانندگان را در روند شروع کار زودتر و حفظ بهره وری در طول روز راهنمایی می کند. با موضوعاتی از جمله اینکه چهره‌های تاثیرگذار برای موفقیت و ماندن روی چه چیزهایی تمرکز می‌کنند، «فرمول ۲۰/۲۰/۲۰» و «قبل از خواب» روتینی برای پایان دادن به روز خود و سرحال شدن از خواب، شارما راهنمای آموزشی و قانع کننده ای را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. بیشتر روز شما

توسط هال الرود

همه ما رویاهای بزرگی داریم. در حالی که برخی به نظر می رسند که می توانند دست یافتنی باشند، برخی دیگر مانند یک رویا به نظر می رسند – چیزی که ما ممکن است آرزوی دنبال کردن آن را داشته باشیم اما در تلاشیم تا فکر کنیم واقعاً به آن دست خواهیم یافت.

هال الرود این باور را به چالش می کشد. او از طریق ترکیبی از “ایمان تزلزل ناپذیر” و “تلاش خارق العاده” معتقد است که هر کسی می تواند به “معجزه” خود دست یابد. آنها فقط باید مایل به تلاش باشند. در معادله معجزه، الرود خوانندگان را از طریق موضوعاتی از جمله چگونگی تبدیل شدن به یک “معادل معجزه” راهنمایی می کند، و تعریف می کند که چه چیزی واقعا برای شما مهم است تا ماموریت خود را کشف کنید و “قانون پنج دقیقه ای” او را برای احساس احساسات منفی – و سپس ادامه دادن.

ممکن است رسیدن به معجزات آسان نباشد، اما با سخت کوشی و باور سالم به خودتان، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

نوشته محسن زرگران

هنگامی که اهداف بلندمدت تعیین می‌کنید، داشتن ایستگاه‌های راه دور برای دیدار در طول سفر بی‌معنی است. از این گذشته، تا زمانی که به آنها برسید، چه کسی می تواند بگوید شرایط تغییر نخواهد کرد؟ در عوض، به گفته محسن زرگران، نویسنده، مهم است که اهداف کوتاه‌مدت بی‌شماری را تعیین کنید تا «هدف‌های ملموس ثابتی برای دستیابی به آنها داشته باشید».

اما چگونه این اهداف را تعیین کرده و به آنها دست یابیم؟ ابتدا با درک سفر خود و سپس درک مراحل تعیین هدف. زرگران سفر زندگی را اجزای یک ماشین توصیف می کند – بدن بدن شماست، موتور مغز شما، لاستیک ارتباطات شما، سوخت پول شما و راننده روح شما است. همه این بخش ها باید با هم کار کنند تا شما بهترین عملکرد خود را داشته باشید و مراحل تعیین هدف را طی کنید.

اهداف میان مدت Suckبه خوانندگان توصیه هایی در مورد موضوعاتی از جمله مدیریت ارائه می دهد. استرسو تقویت قدرت درونی خود برای یک کتاب مفصل و آموزنده در مورد تعیین و رسیدن به اهداف خود.

توسط دبرا اکرلینگ

چند بار اهداف خود را تعیین کرده اید، فقط به این دلیل که زمان بسیار کمی را صرف توجه به آنچه می خواهید کرده اید، شکست آنها را مشاهده کرده اید؟ این مرحله از توسعه هدف، تمرکز راهنمای هدف شما است. نویسنده دبرا اکرلینگ به جای شروع از انتهای سفر – چگونه به هدف خود برسید – به ما یادآوری می‌کند که شروعی برای هدف‌گذاری وجود دارد و سفری که نمی‌توان از آن اجتناب کرد.

این کتاب به دو بخش، همراه با ضمیمه ای از منابع و کاربرگ ها تقسیم شده است تا به شما در مسیر رسیدن به هدف و دستیابی بیشتر کمک کند. در حالی که بخش دوم ترکیبی از نکات موفقیت و غلبه بر موانع است، بخش اول کاملاً بر روش D*E*B Eckerling متمرکز است – یعنی «ماموریت خود را تعیین کنید، گزینه‌های خود را کاوش کنید، مسیر خود را طوفان فکری کنید». این کتاب در کنار توصیه‌ها و مطالعات موردی، راهنمای جامع و جالبی برای یادگیری نحوه رسیدن به اهدافتان ارائه می‌دهد – با آهسته آهسته کردن آن و شروع از ابتدا.

توسط تارا مک‌مولین

چرا به دنبال تعیین اهداف هستیم؟ آیا ما به دنبال بهبود خود هستیم، یا به طور مداوم برای چیز بعدی تلاش می کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است واقعاً روی رشد خود تمرکز کنیم، اما حداقل برخی اوقات، دلایل ما برای تعیین اهداف محصول باورها یا خواسته هایی است که ما را در مسیر جستجوی بیشتر – قدرت بیشتر نگه می دارد، پول بیشتر و غیره. 

تارا مک‌مولین اینجاست تا به ما کمک کند از آن باورها گذشته و به سمت مقصدها و استراتژی‌های جدید نگاه کنیم. با موضوعاتی مانند «من کی هستم بدون انجام دادن؟»، «رضایت از تمرین در دنیایی با هدف دستاورد» و «رشد بدون تلاش»، چه کار می‌کند ما را تشویق می‌کند تا کمتر بر روی شلوغی تمرکز کنیم و بیشتر در مورد یافتن رضایت واقعی در زندگی و اهدافمان.

توسط استیو دی سیمز

هنجارهای اجتماعی به ما آموخته اند که از ترس از خجالت و تمسخر از چیزهای بزرگ، زرق و برق دار و ناراحت کننده دوری کنیم. اما در حالی که برخی از افراد ممکن است از این جعبه فرار کرده باشند، بسیاری از آنها هنوز تا حدی به دام افتاده اند—یا اصلاً آن را ترک نکرده اند.

Go For Stupidبه سیستم خوانندگان خود شوک وارد می کند و به شما نیروی لازم را می دهد تا ترس خود را از شرمندگی پشت سر بگذارید و وارد فضایی شوید که در آن بتوانید به هر چیزی که در ذهن دارید برسید. . نویسنده استیو سیمز با موضوعاتی از جمله «اهمیت طرز فکر»، مثال‌هایی از اهداف احمقانه گذشته و «اهمیت پرسیدن چرایی»، به خوانندگان یادآوری می‌کند که از فکر کردن بیش از حد دست بردارید و شروع به انجام دادن کنید — مهم نیست دیگران چه فکری می کنند.

توسط آلیسا دیویس

هنگامی که اهداف مالی تعیین می‌کنید، به راحتی می‌توانید از مسیر خود خارج شوید. چه در اثر چیزی به اندازه یک موقعیت اضطراری غیرمنتظره از ریل خارج شوید یا به اندازه یک رفتار بیهوده برای خودتان، باید راهی پیدا کنید تا خود را مسئول نگه دارید.

اما این بدان معنا نیست که باید هر پنی را که به دست می آورید پس انداز کنید. زندگی بدون لذت هایش شما را به پایین می کشاند و اگر پول دارید، باید بتوانید حداقل از مقداری از آن لذت ببرید.

ژورنال هدف مالی ۱۰۰ روزههم شریک مسئولیت پذیری و هم معلم است و به شما کمک می کند اهداف خود را پیگیری کنید و در عین حال شما را در تنظیم و دستیابی به آنها راهنمایی می کند. برای هر کسی که از مبتدیان بودجه یاد می گیرد که اهداف مالی را تعیین کند تا بودجه نویسان سخت گیرانه ای که به دنبال پس انداز برای مدت طولانی هستند. -ترم، این مجله مفصل و کاربرپسند یک کمک عالی برای هر کسی است که سفر پس انداز خود را شروع می کند.

عکس توسط Prostock-studio/Shutterstock

7e7320f26a77ec3d0fcd75c53e81f0ae?s=100&d=mp&r=g - 10 کتاب برتر برای هدف گذاری

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی