عمومی

راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و اطلاعات

راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

کاوش در راه‌های محافظت از اطلاعات مشتری برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار مهم است. هر زمان که مشتری داده های خصوصی خود را برای تراکنش ها یا خدمات دیگر به شما واگذار می کند، این فقط یک تراکنش نیست، بلکه تعهدی به حفظ حریم خصوصی و ایمنی آنها است.

در عصر دیجیتال امروزی، جایی که نشت داده ها می تواند عمدی یا تصادفی رخ دهد. ، مسئولیت بر عهده کسب و کار شما است. درک و اجرای استراتژی‌های قوی حفاظت از داده‌ها نه تنها یک تعهد قانونی، بلکه یک الزام اخلاقی نیز هست.

این راهنما شما را از طریق پنج راه ضروری برای محافظت از اطلاعات مشتری راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند اعتماد خود را حفظ کنید و مسئولیت‌های خود را انجام دهید. صاحب کسب و کار کوچک

<svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

اهمیت حفاظت از داده ها در کسب و کار

زمانی که کسب و کار شما درخواست وام یا فرم دیگری را که نیاز به محرمانه بودن دارد پر می کند. اطلاعات، اولین فکری که به ذهن می رسد چیست؟ اکثر صاحبان کسب و کار چیزی شبیه این فکر می‌کنند: «امیدوارم این موضوع به دست اشتباهی نرود.»

اعتماد مشتری و امنیت داده

خب، زمانی که مشتریان با کسب و کار شما معامله می کنند، چیزی مشابه اتفاق می افتد. وقتی کارت اعتباری را بیرون می‌آورند، چک می‌نویسند، شماره امنیت اجتماعی خود را ارائه می‌کنند یا آدرس پستی خود را به شما می‌دهند، مطمئن هستند که اطلاعات محرمانه‌شان محافظت می‌شود.

مسئولیت برای محافظت از اطلاعات مشتری 

گفتن اینکه شما باید در مورد حفاظت از اطلاعات و داده های مشتری بهتر عمل کنید، دست کم گرفته شده است. شما مسئولیت جدی برای محافظت از آن دارید. در عصر دیجیتال، جایی که نقض داده‌ها به طور فزاینده‌ای رایج است، مشتریان نسبت به نحوه استفاده از اطلاعات خود آگاه‌تر و نگران هستند.

کسب و کارها هستند. نه تنها مسئول امنیت مالی مشتریان خود هستند، بلکه برای حفظ اعتماد و وفاداری آنها نیز مسئولیت دارند. این مسئولیت فراتر از انطباق صرف با مقررات است و شامل تعهد به شیوه های اخلاقی مدیریت داده است.

حفاظت از داده ها به عنوان یک مسئولیت اجتماعی شرکتی

هیدی شی، تحلیلگر امنیت و ریسک تحقیقات Forrester تا آنجا پیش می رود که می گوید او معتقد است که حفاظت از داده ها باید به عنوان بخشی از هر اجتماعی شرکتی در نظر گرفته شود. استراتژی مسئولیت (CSR).

svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

نگرانی فزاینده مردم در مورد امنیت داده ها

شی به کسب‌وکارها اطمینان می‌دهد: «این واقعاً موضوعی است که امروزه برای مشتریان مهم است. افکار عمومی نسبت به گذشته در مورد امنیت، حریم خصوصی، پاسخ به نقض، با تمام اخبار نقض‌هایی که مشاهده می‌کنند، بیشتر از گذشته ابراز نظر می‌کنند – و به‌ویژه وقتی مصرف‌کنندگان شروع به تجربه یک، دو یا شاید بیشتر نقض خودشان می‌کنند. بسیار شخصی‌تر می‌شود.

من فکر نمی‌کنم مردم انتظار داشته باشند که شرکت‌ها بتوانند تک تک هکرهای مصمم یا نوعی خودی مخرب را متوقف کنند، اما آنها واقعاً انتظار دارند که شرکت‌هایی که با آنها تجارت می‌کنند تلاش کنند آن را بسیار بسیار سخت کنید.»

ظاهر در مقابل واقعیت در حفاظت از داده

آیا چند نمای توخالی در جای خود دارید تا به نظر برسد. مثل اینکه به حفاظت از داده‌ها اهمیت می‌دهید، یا واقعاً حریم خصوصی مشتری را به روش‌های ملموس اولویت می‌دهید؟ این سوال در محیط کسب و کار امروزی، جایی که ظاهر امنیت اغلب بر اقدامات ایمنی واقعی برتری دارد، بسیار مهم است.

فقط داشتن پروتکل های امنیتی سطحی کافی نیست. کسب‌وکارها باید روی استراتژی‌های حفاظت از داده‌های قوی و مؤثر سرمایه‌گذاری کنند که واقعاً از اطلاعات مشتری محافظت می‌کند.

نیاز فوری به اقدامات امنیتی واقعی داده‌ها

بیشتر موارد قبلی را انجام می‌دهند. ، اما این فقط یک مسئله زمان است تا واقعیت به آن برسد. در عصری که نقض داده‌ها نه تنها می‌تواند منجر به زیان مالی شود، بلکه به اعتبار یک شرکت نیز آسیب می‌رساند، برای کسب‌وکارها انتقال از ظاهر امنیتی به اجرای اقدامات جامع و مؤثر حفاظت از داده‌ها بسیار مهم است.

این تغییر نه تنها از مشتریان محافظت می‌کند، بلکه یکپارچگی و شهرت کسب‌وکار را نیز حفظ می‌کند، و پایداری طولانی‌مدت را در دنیای دیجیتالی که امنیت داده‌ها در آن حرف اول را می‌زند، تضمین می‌کند.

svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

۵ راه برای محافظت از اطلاعات مشتری

چالش امنیت در دنیای با تاکتیک‌های سایبری جنایی پیشرفته این است که نمی‌توانید فقط چند سوراخ را ببندید و به بهترین‌ها امیدوار باشید. شما باید یکپارچگی داده ها را جدی بگیرید و یک استراتژی همه جانبه را پیاده سازی کنید که هر خطر احتمالی را در نظر بگیرد.

در حالی که نمی توانیم در این مقاله به تک تک مسائل دست بزنیم، بیایید نگاهی به آن بیندازیم. برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید پایه ای قوی بسازید و کسب و کار خود را برای موفقیت در حرکت رو به جلو تنظیم کنید.

استراتژی های کلیدی برای محافظت از داده های مشتری:

  • ایمن کنید نقطه فروش: برای افزایش امنیت در حین تراکنش، فناوری کارت تراشه EMV را پیاده سازی کنید.
  • از سرور اختصاصی استفاده کنید: برای افزایش محافظت در برابر تهدیدات خارجی، به سرور اختصاصی بروید.
  • رمزگذاری داده ها: رمزگذاری داده ها را به طور مرتب به روز کنید تا از اطلاعات حتی در صورت نقض محافظت کنید.
  • سیاست های BYOD: ایجاد کنید. دستورالعمل های روشن برای استفاده از دستگاه های شخصی برای محدود کردن خطرات امنیتی بالقوه.
  • اسناد کاغذی حساس را تکه تکه کنید: اسناد فیزیکی حاوی اطلاعات حساس مشتری را به درستی دور بیندازید.

svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

۱٫ محل فروش را ایمن کنید

همانطور که به خوبی می دانید، ایالات متحده اخیراً (در ۱۸ ماه گذشته) نام خود را به لیست کشورهای توسعه یافته ای اضافه کرده است که فعالانه از کارت های نوار مغناطیسی دور می شوند و استقبال از فناوری کارت تراشه EMV. این فناوری امنیت معاملات محل فروش را افزایش می‌دهد.

«در نتیجه این تغییرات، اخیراً تقلب‌های مربوط به کارت‌های نوار مغناطیسی افزایش یافته است. هکرها می‌خواهند عجله کنند و از داده‌های دزدیده شده قبل از منسوخ شدن استفاده کنند.» High Risk Pay در این پست وبلاگ در مورد روند کلاهبرداری کارت اعتباری توضیح می‌دهد.

«کارشناسان معتقدند که این نوع هک رایج‌ترین خواهد بود. در چند سال پس از تغییر کشورها از کارت‌های نوار مغناطیسی به انواع تراشه‌ها و پین‌ها.»

چه تراکنش‌های ارائه کارت را بپذیرید و چه تراکنش‌های فاقد کارت را بپذیرید، باید بهترین کار خود را در زمینه تامین امنیت نقطه فروش این نقطه ورود ترجیحی هکرها است و اگر بتوانند سیستم شما را در قسمت جلویی دستکاری کنند، کار آنها را بسیار آسان می کند.

۲٫ از سرور اختصاصی استفاده کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارهای کوچک مرتکب می شوند، استفاده از سرور اشتراکی برای میزبانی فایل های خود است. منطقی است که چرا سرورهای اشتراکی انتخاب می شوند – ارزان و راحت هستند – اما وقتی به عواقب بالقوه نگاه می کنید، مشخص می شود که پس انداز اولیه ارزش ریسک های طولانی مدت را ندارد.

حتی اگر برای تحقق آن نیاز به کاهش هزینه ها در زمینه های دیگر دارید، بسیار مهم است که کسب و کار خود را به سرور اختصاصی. وقتی از یک سرور اختصاصی استفاده می‌کنید، دیگر مجبور نیستید وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و اسکریپت‌های خود را بر روی دستگاهی مشابه سایر شرکت‌ها و افراد اجرا کنید.

این بدان معناست که شما فوراً امنیت خود را افزایش می‌دهید و نیازی به این کار ندارید. با خطر هک شدن توسط یک شخص خارجی در سرور خود مقابله کنید.

svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

۳٫ رمزگذاری داده ها

نکته خطرناک در مورد هنگ زدن بارها و بارها در مورد یک موضوع این است که مردم آن را کمتر جدی می گیرند. آنها نسبت به ارتباط موضوع مورد نظر حساس می شوند.

با توجه به این موضوع، فقط به این دلیل که می خواهیم در مورد رمزگذاری داده ها برای لحظه ای بحث کنیم، گوش های خود را نبندید. احتمالاً قبلاً همه آن را شنیده‌اید، اما این باعث نمی‌شود که از واقعیت آن کم‌تر شود.

چند چیز به اندازه رمزگذاری داده‌ها در زمینه امنیت سایبری امروزی مهم هستند. در حالی که بهتر است در وهله اول از دسترسی هکرها به سیستم‌های شما جلوگیری کنید، فناوری رمزگذاری اساساً داده‌های شما را بی‌فایده می‌کند، در صورتی که در دستان اشتباه قرار گیرد.

حتما یک برنامه منظم برای آن تنظیم کنید. رمزگذاری داده های خود را به روز کنید تا همیشه از پیشرفته ترین فناوری استفاده کنید.

۴٫ سرکوب خط‌مشی‌های BYOD

مشاهده‌های زیادی پیرامون خط مشی های BYOD. برخی از شرکت ها همه طرفدار آنها هستند و مزایایی مانند هزینه های IT پایین و رضایت بیشتر کارکنان را ذکر می کنند. شرکت‌های دیگر به دلیل افزایش ریسک، قاطعانه با آن‌ها مخالف هستند.

اما صرف‌نظر از اینکه کسب‌وکار شما چه موضعی اتخاذ می‌کند، روزی فرا می‌رسد که BYOD تقریباً برای همه سازمان‌ها (خارج از دولت فوق‌مخفی) عادی خواهد بود. آژانس‌ها و چند شرکت پرت دیگر) خط‌مشی BYOD خاص خود را خواهند داشت.

بزرگ‌ترین مشکل با خط‌مشی متوسط ​​BYOD این است که تعداد نقاط ورود بالقوه یک هکر به یک تجارت را افزایش می‌دهد.

طبق یک مطالعه، تقریباً ۲۲ درصد از شرکت‌ها کارمندانی دارند که داده‌های شرکت را در تلفن‌های هوشمند شخصی خود نگهداری می‌کنند. این یک معامله بزرگ است و اگر می‌خواهید BYOD یک دارایی باشد، شرکت شما باید اطلاعاتی را که می‌توان در دستگاه‌های شخصی ذخیره کرد، بررسی کند.

۵٫ اسناد کاغذی حساس را خرد کنید

همه چیز این نیست که یک حصار مجازی در اطراف شرکت خود راه اندازی کنید. مجرمان و هکرها هنوز از روش‌های سنتی برای دسترسی به داده‌های محرمانه مشتری استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که باید در مورد نحوه کار با اسناد و فایل‌های کاغذی جدی باشید – به‌ویژه در دسترس.

طبق قانون دفع منصفانه و دقیق معاملات اعتباری (FACTA)، شرکت هایی که اطلاعات مشتری را برای اهداف تجاری در اختیار دارند، مسئولیت دارند به درستی دفع شود از اطلاعات.

به زبان ساده، نمی‌توانید فقط فایل‌ها را در سطل زباله پرتاب کنید و آن را برای جمع‌آوری هفتگی زباله در حاشیه قرار دهید. شما باید تمام اطلاعات حساس را خرد کنید، بسوزانید یا از بین ببرید.

svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

روشهای حفاظت از داده برای مشاغل کوچک

< tbody class="row-hover" readability="11.5">

روش توضیحات اثربخشی مناسب بودن برای مشاغل کوچک
تکنولوژی کارت تراشه EMV با استفاده از فناوری تراشه به جای نوارهای مغناطیسی، امنیت را در محل فروش افزایش می دهد. بالا برای کسب و کارهایی که پرداخت های کارت حضوری را می پذیرند ضروری است.
سرور اختصاصی< /td> از یک سرور واحد برای میزبانی استفاده می کند و خطر آسیب پذیری های مشترک را کاهش می دهد. بالا برای کسب‌وکارهایی با داده‌ها و تراکنش‌های آنلاین قابل توجه توصیه می‌شود.
رمزگذاری داده‌ها داده‌ها را رمزگذاری می‌کند و آن‌ها را برای کاربران غیرمجاز غیرقابل خواندن می‌کند. بالا برای همه مشاغلی که اطلاعات حساس دیجیتال را مدیریت می کنند بسیار مهم است.
مدیریت خط مشی BYOD قوانینی را برای کارمندانی که از وسایل شخصی برای مقاصد کاری استفاده می کنند تنظیم می کند. متوسط بسته به میزان استفاده از BYOD در کسب و کار متفاوت است.
تخریب فیزیکی اسناد برای جلوگیری از سرقت داده ها، اسناد کاغذی حساس را خرد یا سوزانده است. متوسط برای مشاغلی که اسناد کاغذی حساس زیادی را مدیریت می کنند مهم است.

svg%3E - راهنمای کسب و کار کوچک برای محافظت از داده های مشتری و
اطلاعات

برای محافظت از مشتریان چه کاری انجام می‌دهید؟

تلاش‌های فعلی حفاظت از داده‌ها و امنیت اطلاعات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اگر مانند یک کسب و کار کوچک معمولی هستید، خوب صحبت می کنید، اما پیاده روی بسیار ضعیفی دارید.

شما می‌خواهید مشتریان فکر کنند که حریم خصوصی آنها را در اولویت قرار می‌دهید، اما وقتی نوبت به آن می‌رسد، گام‌های مشخصی برای حفظ حریم خصوصی برنمی‌دارید. اطلاعات.

حفاظت از داده ها و اطلاعات مشتری به هیچ وجه مسئولیت آسانی نیست – به خصوص اگر آن را به روش صحیح انجام دهید – اما در فضای مجازی کنونی ما ضروری است.

هنگامی که به جلو می روید با دو سوال مواجه می شوید: برای محافظت از اطلاعات مشتریان خود چه می کنید؟ و آیا کافی است؟

محافظت از داده عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: رضایت مشتری
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی