خبر

پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۱

پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۱

342948 584 - پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴– قیمت دلار در بازار آزاد اولین روز اردیهشت امسال شانس زیادی برای ادامه حرکت روی مدار افزایشی دارد. ارزش اسکناس آمریکایی دیروز ۱۵۰ تومان رشد داشت، به ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید و در معاملات فردایی رقم‌هایی بالاتری را تجربه کرد. حالا دلار از نیمه کانال ۲۷ هزار تومان جدا شده و انگار به‌سمت مرز ۲۸ هزار تومان حرکت می‌کند. با این وجود رفتار روز‌های گذشته بازار، افت‌وخیز‌های محدود قیمت‌ها و سیگنال‌های سیاسی نشان می‌دهند دلار امروز شانس چندانی برای کانال‌نوردی ندارد. در یکی دو روز گذشته شایعات و اخبار رسانه‌های خارجی درباره وقایع مذاکرات احیای برجام سمت‌وسوی یکسانی نداشته و بعید است تا مشخص شدن تکلیف این ماجرا نوسان قابل توجهی در بازار ارز داشته باشیم.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد چهارشنبه ۳۱ فروردین به نوسان محدود خود در نیمه دوم کانال ۲۷ هزار تومان ادامه داد. قیمت دلار در شروع معاملات دیروز ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان بود و نرخ پایانی ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان به‌ثبت رسید. قیمت دلار از این دو عدد فراتر نرفت تا یک روز کسل‌کننده دیگر به کارنامه اسکناس آمریکایی در این هفته اضافه شود. با این حال افزایش ۱۵۰ تومانی قیمت دلار منجر به صعود یورو به محدوده ۳۰ هزار تومان شد. قیمت یورو با افزایش ۲۴۵ تومانی به ۳۰ هزار و ۱۱۰ تومان رسید. قیمت درهم امارات ۴۰ تومان و قیمت لیر ۱۰ تومان درقیاس با سه‌شنبه رشد داشت و این دو اسکناس به‌ترتیب هفت هزار و ۵۵۵ تومان و هزار و ۸۹۰ تومان معامله شدند. در بازار طلا هم ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار ۱۰ هزار تومان بالا آمد و به یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان رسید، اما قیمت سکه امامی ۵۰ هزار تومان عقب رفت و روی پله ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ایستاد.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار ۳۰ فروردین

قیمت دلار ۳۱ فروردین

تغییر قیمت دلار

۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان

۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان

۱۵۰ تومان افزایش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی چهارشنبه ۳۱ فروردین پنج تومان نسبت به سه‌شنبه کاهش پیدا کرد. صرافی‌های زیرنظر بانک مرکزی درحالی دلار دولتی را ساعت ۱۶ دیروز با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۵ تومان عرضه می‌کردند که قیمت فروش این اسکناس سه‌شنبه ۲۵ هزار و ۲۸۰ تومان بود. همزمان با افت‌وخیز‌های محدوده دلار آزاد،


بیشتر بخوانید: قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند امروز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول


در صرافی ملی هم همه چیز آرام بود. ۲۵ هزار و ۲۹۰ تومان، بیشترین قیمت دلار دولتی در روز گذشته محسوب می‌شد و این عدد در کمترین سطح خود به ۲۵ هزار و ۲۲۰ تومان رسید. اختلاف قیمت دلار بازار و صرافی ملی دیروز معادل دو هزار و ۴۷۵ تومان بود و این عدد نسبت به سه‌شنبه ۱۵۰ تومان بیشتر شد.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار سه‌شنبه ۳۰ فروردین

قیمت دلار ۳۱ فرودین

تغییر قیمت دلار

۲۵ هزار و ۲۸۰ تومان

۲۵ هزار و ۲۷۵ تومان

پنج تومان کاهش

قیمت دلار در معاملات پشت خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی چهارشنبه نزدیک ۱۵۰ تومان رشد داشت. قیمت دلار فردایی در شروع معاملات پشت‌خطی درحالی ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان بود که این عدد ساعت ۱۰ شب و همزمان با آخرین خرید و فروش‌ها به ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. به‌گزارش فرارو، دیروز بیشترین قیمت دلار فردایی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان به‌ثبت رسید و رقم ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان کمترین ارزش آن به‌شمار می‌رفت. قیمت دلار آزاد در آخرین معاملات رسمی دیروز ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان بود و نزدیک شدن ارزش دلار فردایی به‌این رقم می‌تواند نشانه افزایش عدد و رقم‌ها در بازار آزاد ارز امروز باشد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت دلار فردایی

سقف قیمت دلار فردایی

نوسان

۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان

۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان

۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان

۲۲۰ تومان

منبع: فرارو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی