عمومی

به گفته بیل، اینها 8 کتاب برتر تمام دوران هستند دروازه ها

به گفته بیل، اینها ۸ کتاب برتر تمام دوران هستند
دروازه ها

وقتی از او پرسیدند چه توصیه‌ای برای جوانانی که می‌خواهند تأثیر مثبتی روی این دنیا بگذارند، چه بخشی اخیراً از AMA اخیر Reddit (هر چیزی از من بپرسید)، بیل اولین پیشنهاد گیتس این بود: «زیاد بخوانید».

مطمئناً او از توصیه های خود استفاده کرده است. کارآفرین میلیاردر بشردوست و سوپرخوان دائما است توصیه های کتاب را در وبلاگ خود ارائه می دهد.

از ده ها و ده ها عنوانی که او در طول این سال ها ذکر کرده است، کدام مورد علاقه مطلق او هستند؟ در دوره AMA گیتس نیز به آن پاسخ می دهد و از هشت عنوان متنوع نام می برد که او آنها را جزو برترین کتاب های خود در تمام دوران می داند.

۱٫ Grand Transitions توسط Vaclav Smil 

وقتی گیتس در سال ۲۰۱۹ این کتاب را بررسی کرد، او آن را “شاهکار” از “یکی از متفکران مورد علاقه من” نامید. در حالی که او هشدار داد که این کتاب «برای همه نیست» و «بخش‌های طولانی مانند یک کتاب درسی یا راهنمای مهندسی خوانده می‌شوند»، او همچنین اصرار داشت که بررسی اسمیل از رشد تقریباً همه چیز، از دایناسورها گرفته تا تعداد ترانزیستورهای یک تراشه کامپیوتری، چیزی کم از درخشان نیست. گیتس در پایان گفت: «هیچ کس تصویر بزرگ را با دیافراگم به اندازه واسلاو اسمیل نمی بیند.

۲٫ دنیا واقعاً چگونه کار می کند اثر واسلاو اسمیل 

عنوان دیگر از پروفسور چک-کانادایی و نویسنده مورد علاقه گیتس، ظاهراً این عنوان در مقایسه با سایر موضوعات فنی تر اسمیل، خوانا است. بر اساس  وال استریت ژورنال، این کتاب “نماینده تقطیر بسیار خواندنی این دوره تحصیلی است.” این به خوانندگان یک نمای کلی از نحوه ساخت دنیای مادی ما، از بتن گرفته تا کود، ارائه می دهد.

۳٫ فرشتگان بهتر طبیعت ما اثر استیون پینکر 

“استیون پینکر فرشتگان بهتر طبیعت ما: چرا خشونت کاهش یافته است یکی از مهم ترین کتاب هایی است که خوانده ام –نه فقط امسال، بلکه همیشه،” گیتس دوباره در ۲۰۱۲٫ ظاهراً نظر او در یک دهه گذشته تغییر نکرده است.

گیتس همچنین چیزهای خوبی برای گفتن داشت در مورد روشنگری اکنون، کتاب بعدی از استاد هاروارد با این استدلال که، علیرغم ظاهراً برعکس، جهان ما نه تنها از خشونت کمتری برخوردار است، بلکه منطقی تر، شکوفاتر و همه جا بهتره اگر در میان تاریکی کنونی به دنبال پرتوی از آفتاب هستید، شاید یکی از این عناوین را انتخاب کنید.

۴٫ همسری ذهن آمریکایی توسط گرگ لوکیانوف و جاناتان هایت

در کتاب خود AMA، گیتس می گوید که او به تازگی روانشناس در مورد “> و افزایش کارشناس روانشناسی در مورد “> ایده های دشوار در محوطه های کالج، که آن را “خوب” اعلام می کنند. به نظر می رسد بسیاری از منتقدان موافق بوده اند.

نویسندگان “کار بسیار خوبی انجام می دهند تا نشان دهند که چگونه “ایمنی گرایی” ذهن جوانان را گرفتار می کند. با دانش آموزان رفتار می شود. ادوارد لوس در فایننشال تایمز نوشت، مانند شمع‌هایی که می‌توان آن‌ها را با باد خاموش کرد و نتیجه‌گیری کرد: «کتاب آنها عالی است. به‌ویژه والدین لیبرال باید آن را بخوانند.

۵٫ چرا ما قطبی هستیم نوشته ازرا کلاین

این کتاب موضوعی توسط چاه گیتس روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی معروف را “خوب” می داند. این کتاب عمیقاً تحقیق شده به آنچه باعث تقسیم آمریکایی ها به اردوگاه های سیاسی بسیار حزبی می شود، می پردازد.

“خواندن چرا ما به شدت قطبی شده ایم دوستی داریم که با هم صحبت می کنیم. امی چوا در Foreign Affairs ادعا می کند که همه چیز را بخواند و چه کسی با تعداد زیادی از مطالعاتی که می تواند به لقمه های قابل دسترس تقطیر کند مسلح است.

۶٫ یک جنتلمن در مسکواز آمور تاولز

گیتس اعتراف می کند که مطالب بیشتری می خواند غیرداستانی بیشتر از داستان، اما این بدان معنا نیست که او به شدت تحت تأثیر یک رمان قرار گرفته است. در واقع، او سه کتاب را در فهرست بهترین کتاب‌های خود قرار داده است. در بررسی او در سال ۲۰۱۹ از این مورد درباره یک روسی که به ۳۰ سال محکوم شده است. او اعتراف می کند که در حبس خانگی در هتلی توسط بلشویک ها، رمان اشک او را در آورده است.

یک نجیب زاده در مسکو داستان شگفت انگیزی است زیرا می تواند کمی از همه چیز باشد. عاشقانه، سیاست، جاسوسی، پدر و مادر بودن، و شعر فوق العاده ای وجود دارد.” از تاریخ روسیه است، اما برای همه کسانی که دوست دارند یک داستان عالی به خوبی گفته شود.

۷٫ قلب نوشته میلیس د کرانگال

باید اعتراف کنم که در مورد این یکی کاملاً مطمئن نیستم همانطور که گیتس می‌گوید فقط «قلب» یکی از موارد مورد علاقه اوست و کتاب‌های زیادی با کلمه «قلب» در عنوان وجود دارد. اما من فکر می کنم این یک شرط عادلانه است که او به تصمیم مرد جوان در مورد مرگ او قلب او را اهدا کند زیرا گیتس چندین سال پیش نظری تحسین برانگیز در مورد آن نوشت.

گیتس در آن زمان درباره این کتاب گفت: “این شعری است که در قالب یک رمان پنهان شده است.” آهسته‌تر از حد معمول مطالعه می‌کند، صرفاً به این دلیل که نحوه توصیف چیزها بسیار زیبا است.» او اضافه می‌کند که این کتاب او را مجبور کرد تا با غم و اندوه والدینی روبرو شود که فرزندی را که او در جریان فعالیت‌های بشردوستانه‌اش با او روبرو می‌شود از دست داده‌اند.

۸٫ همه نوری که نمی توانید ببینید اثر آنتونی دوئر 

این رمان برنده جایزه پولیتزر داستان یک سرباز آلمانی و یک دختر نابینا فرانسوی را دنبال می کند که زندگی آنها در طول جنگ جهانی دوم به هم می خورد. منتقدان برای توصیف آن از کلماتی مانند مسحورکننده، نفیس، خیره کننده، روح انگیز و بسیار زیبا استفاده کردند. ظاهراً گیتس نیز تحت تأثیر این رمان قرار گرفت، زیرا این آخرین کتاب در فهرست محبوب‌های او بود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی