عمومی

چرا بنیانگذار WeWork بیشتر از این احتمال دارد که پول جمع کند؟ شما

چرا بنیانگذار WeWork بیشتر از این احتمال دارد که پول جمع کند؟
شما

خبر مبنی بر اینکه بنیانگذار سابق WeWork، آدام نویمان، “حدود ۳۵۰ میلیون دلار” بودجه برای شرکت جدید املاک و مستغلاتش، فلو، از یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز، آندریسن هوروویتز، دنیای استارت‌آپ‌ها را سر و صدا کرد — و برای بسیاری، نه به روش خوبی.

البته، WeWork شرکتی بود که ۱۷ میلیارد دلار گزارش شده با ارزش گذاری ۴۷ میلیارد دلار جمع آوری کرد، تنها برای انجام یک بازسازی سنگین که با نویمان مواجه شد. از سمت خود حذف شد — هرچند او با تخمینی ۱٫۷ میلیارد دلار پول نقد و سهام و کاهش شدید ارزش شرکت کنار رفت. این شرکت در نهایت با ارزشی در حدود ۹ میلیارد دلار به صورت عمومی عرضه شد. /a>، و امروز با حدود ۴ میلیارد دلار معامله می شود — کمتر از ۱۰ درصد از زمانی که نویمان آخرین بار به عنوان رهبر WeWork جمع آوری پول کرد.

برای بسیاری از کسانی که برای افزایش سرمایه‌گذاری تلاش کرده‌اند – و به‌ویژه در میان زنان و رنگین‌پوستان، که در جمع‌آوری سرمایه برای استارت‌آپ‌های خود با مشکلات زیادی روبرو هستند – شنیدن این خبر چالش‌برانگیز بود.

VC برایان براکین از Lightship Capital توئیت کرد، “بیایید واقعی باشیم. [Andreessen Horowitz] هیچ دقت واقعی در معامله Flow انجام نداده است؟ آنها فقط چک را نوشتند. درست است؟”

VC Mac Conwell Rarebreed Ventures توئیت کرد، “شما به دلیل سرمایه گذاری در بنیانگذاران کم نمایندگی سریعتر از سرمایه گذاری در آدام نویمان اخراج خواهید شد. .”

و شواهد زیادی برای حمایت از ادعای آنها وجود دارد. نه تنها بنیانگذاران مرد سفیدپوست اکثریت قریب به اتفاق بودجه VC را دریافت می‌کنند، بلکه کسانی که قبلاً شرکت‌هایی را ایجاد کرده‌اند، حتی اگر شکست خورده باشند، احتمال بیشتری نسبت به دیگران برای دریافت بودجه و با شرایط بهتر دارند. همانطور که یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ بیان کرد، “حتی کارآفرینان سریالی که قبلاً ناموفق بوده اند، دریافت می کنند شرایط معامله بهتر از بنیانگذاران مبتدی.”

اخبار نویمان مدرک دیگری است مبنی بر اینکه تنها مسیر رشد برای بیشتر افراد بنیانگذاران از طریق راه‌اندازی درآمد یا سایر اشکال تامین مالی مانند وام‌ها یا کمک‌های مالی تحت حمایت اداره کسب‌وکارهای کوچک هستند. کاملاً ۹۹ درصد شرکت ها هرگز از VC ها پول جمع نمی کنند. از آن، تنها بخش بسیار کمی به زنان، بنیانگذاران سیاه پوست و لاتینکس اختصاص داده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی