عمومی

3 گام اول پس از اینکه شخصی شروع به کسب و کار کرد معرفی برای شما

۳ گام اول پس از اینکه شخصی شروع به کسب و کار کرد
معرفی برای شما

در بنیاد همه مشاغل، برقراری ارتباط با مردم است. چه با یک روزنامه نگار، یک سرمایه گذار، یک شریک بالقوه یا هر کس دیگری باشد. بهترین راه برای ارتباط با مردم از طریق معرفی است. همیشه می‌توانید با کسی تماس بگیرید، اما داشتن یک ارتباط متقابل قابل اعتماد، همیشه مؤثرتر خواهد بود.

ما قبلاً در مورد نحوه درخواست معرفی و چگونه یکی بسازیم، اما یک بار چه کاری باید انجام دهید شما آن ایمیل را از دوستی دریافت می کنید که شما را به کسی معرفی می کند؟

در اینجا سه ​​کاری که باید انجام دهید وجود دارد:

اول و قبل از هر چیز، از مقدمه تشکر کنید.

تا الان به این نتیجه رسیده ام که متأسفانه عقل سلیم و نجابت چندان رایج نیست.

به محض اینکه کسی، بیایید آن شخص را صدا کنیم، دیوید شما را به شخص دیگری معرفی کرد، بیایید آن شخص را جنیفر صدا کنیم، از دیوید تشکر می کنیم مقدمه، اما فراتر از آن است.

اجازه دهید داستان کوتاهی را برای شما تعریف کنم. یکی از دوستانم از نیویورک برای بازدید از تل آویو آمده بود. او از من خواست که مقدمه‌ای داشته باشم که البته خوشحال شدم.

در طی چند روز آینده، من شروع به دیدن تصاویری در فید دوستم از تمام جلساتی که او داشت، کردم، همه نتیجه من مقدمه ها

کاری که آنها باید انجام می دادند این است که بعد از هر جلسه از من تشکر می کردند تا به من اطلاع دهند که مقدمه من منجر به آن جلسه شد و چقدر آنها از آن لذت برد

قدردانی تا حد زیادی به شما کمک می کند و وقتی کسی از راه خود برای کمک به شما از طریق مقدمه تلاش می کند، فراموش نکنید برای تشکر از آنها

مطمئن شوید که ایمیل اولیه تشکر شامل ستایش از شخص معرفی‌کننده باشد.

باز هم، تا حدودی بدیهی و شاید پیش پا افتاده، اما به ندرت این کار درست انجام می شود.

این پاسخ ایمیل اولیه پس از دریافت مقدمه از دیوید، پاسخ شما نباید چیزی شبیه به “متشکرم دیوید و هی جنیفر” باشد. بیایید وصل شویم.”

به جای آن چیزی مانند “دیوید، تو بهترینی. تو بهترین معرفی‌ها را می‌سازی. هی جنیفر،” من چیزهای شگفت انگیزی شنیده ام. دوست دارم با هم تماس بگیرم یا قهوه بخورم. آیا این برای شما مفید است و اگر چنین است، چه زمانی بهترین است؟

بیایید آن پاسخ را تشریح کنیم.

اول از همه، شما دیوید را تحسین کردید، که هم باعث می شود جنیفر خوب به نظر برسید اما هم باعث می شود دیوید بخواهد معرفی بیشتری انجام دهد. برای شما.

یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم در آن ایمیل این است که آن را انتزاعی نمی‌گذارید و درخواست خاصی برای ارتباط بیشتر دارید.

همچنین پاسخ دادن جنیفر را با پرسیدن اینکه آیا می‌خواهد و چه زمانی ملاقات کند، آسان‌تر می‌کنید.

افراد زمانی برای پاسخ دادن به ایمیل‌های طولانی ندارند، بنابراین آن را کوتاه و دقیق نگه دارید و با یک سوال خاص که پاسخ دادن به آن ساده است، پایان دهید.

بپرسید راحت ترین زمان برای اتصال چه زمانی است و سپس یک دعوتنامه تقویم ارسال کنید.

این یکی از حیوانات خانگی بزرگ من است. اگر در مورد سناریویی صحبت می کنیم که در آن جنیفر درخواست کرده است که به شما معرفی شود، او باید در مورد زمان ملاقات شما انعطاف پذیر باشد و هر چقدر هم که پیش پا افتاده به نظر برسد، باید دعوتنامه تقویم را ارسال کند.

از طرف دیگر، اگر از دیوید بخواهید که جنیفر را به شما معرفی کند، زیرا می‌خواهید مغز او را انتخاب کنید یا او را روی چیزی ببندید، پس باید انعطاف پذیری را ارائه دهد و شما باید دعوت نامه را ارسال کنید.

دوباره، این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما گاهی اوقات یک حرکت خوب می تواند راه درازی داشته باشد و بالعکس. اگر از من خواستید که با من ملاقات کنید و سپس با درخواست از من برای تنظیم یک رویداد تقویم، من را به کار انداختید، کمی عجیب است.

نکته این است که بدون معرفی در تجارت، هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد، اما حتی اگر کسی شما را با مشتری بالقوه، پاسخ شما به آن ایمیل بسته به نحوه پاسخگویی شما می‌تواند باعث ایجاد یا شکست معامله شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی