عمومی

ربودن هشتگ چیست؟

ربودن هشتگ چیست؟

مقاله توضیحی این هفته به این سؤال پاسخ می‌دهد که «ربای هشتگ چیست؟»

اجازه دهید از قبل بگویم:  اگر نمی‌دانید هشتگ چیست، این مقاله گیج کننده خواهد بود یک هشتگ چیزی شبیه به این است:  #SMBinfluencer. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد هشتگ ها یا نحوه استفاده از آنها در بازاریابی نیاز دارید، ممکن است بخواهید ابتدا مقاله قبلی ما را بخوانید “هشتگ چیست؟” سپس برگردید و این مقاله بسیار منطقی تر خواهد بود.

اما اگر از جانبازان رسانه های اجتماعی هستید، ادامه مطلب را بخوانید. زیرا ممکن است ندانید که چگونه می‌توانید شرکت خود را هدف ربایندگان قرار دهید.

ما این بحث را روی هشتگ‌های توییتر متمرکز خواهیم کرد. در حالی که اکنون از هشتگ ها در سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود، به نظر می رسد هنر ربایش در توییتر به کمال رسیده است.

ربای هشتگ چیست؟

همانطور که از کلمه پیداست، “ربایی” هشتگ یک چیز منفی است.

دزدی زمانی اتفاق می‌افتد که یک هشتگ برای هدفی متفاوت از هدف اصلی استفاده شود. دو نوع ربودن هشتگ وجود دارد: ترول جلب توجه و کمپین روابط عمومی که اشتباه انجام شده است. بیایید به هر دو آنها نگاه کنیم.

۱٫ ترول به دنبال جلب توجه

svg%3E - ربودن هشتگ چیست؟

رایج‌ترین اما نه خیلی مضر ربودن هشتگ از شخصی است که من آن را «ترول جلب توجه» می‌نامم.

شما ممکن است آنها را دیده باشند. اینها آدم های تند و سریع توییتر هستند که از یک هشتگ برای تبلیغ پیشنهاد خود به نام «کلیک کنید بر روی ناخواسته من» استفاده می کنند که ربطی به هشتگ ندارد. آنها از یک هشتگ محبوب استفاده می کنند زیرا می دانند که مردم در آن هشتگ جستجو می کنند. شاید در حال حاضر موضوعی پرطرفدار باشد. آن‌ها تصور می‌کنند با افزودن یک هشتگ محبوب به توییت‌هایشان، توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند.

کسب‌وکارها وقتی هشتگ خاصی را برای مسابقه یا رویدادی تنظیم می‌کنند، معمولاً با ترول‌های جلب توجه مواجه می‌شوند. به عنوان مثال، اگر یک چت توییتر دارید، یک ترول ممکن است با استفاده از هشتگی که برای چت تعیین کرده‌اید، توییت‌های نامرتبط را وارد کند.

در حالی که آزاردهنده است، ترول‌های توجهی که از هشتگ‌ها سوء استفاده می‌کنند معمولاً یکی از مهم‌ترین ترول‌ها نیستند. مسئله. این به این دلیل است که MO (modus operandi) حمله ضربه و اجرا است. آنها توئیت های نامرتبط را مانند نارنجک منتشر می کنند. سپس آنها به سرعت به هشتگ دیگری می روند.

بهترین کاری که می توان با ترول های توجه انجام داد نادیده گرفتن آنهاست. در نهایت آنها دور می شوند. معمولاً وارد شدن به یک مسابقه فریاد مجازی با یک ترول چیز خوبی نیست.

اگر ترول ادامه داشته باشد و همان فعالیت را مکررا انجام دهد. ، می توانید آنها را برای هرزنامه به Twitter گزارش دهید الف>. از جمله فعالیت‌هایی که توییتر به‌عنوان هرزنامه تعریف می‌کند عبارتند از:

  • پست مکرر برای موضوعات پرطرفدار برای جلب توجه
  • پست کردن پیوند با توییت‌های نامرتبط

به نظر می رسد این تعریف شامل توییت با استفاده از هشتگ های نامرتبط باشد. برای گزارش یک حساب توییتر برای هرزنامه، از صفحه نمایه آنها بازدید می کنید. برای دسترسی به منوی کشویی روی نماد شخص کوچک کلیک کنید. سپس همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، “گزارش برای هرزنامه” را انتخاب کنید:

۲٫ کمپین روابط عمومی اشتباه شد

svg%3E - ربودن هشتگ چیست؟

نوع دوم ربودن هشتگ برای کسب‌وکارها بسیار جدی‌تر است.

این زمانی است که هشتگی که یک برند برای ایجاد روابط عمومی مثبت راه‌اندازی می‌کند، ربوده می‌شود. بدخواهان به جای اینکه برای احساسات مثبت استفاده شود، برای حمله به کسب و کار یا به شیوه ای طعنه آمیز یا خنده دار استفاده می شود.

یکی از بدنام ترین موقعیت های تجاری ربودن هشتگ برای مک دونالد اتفاق افتاد. در اوایل سال ۲۰۱۲ این غول فست فود یک کمپین هشتگ به نام #McDStories راه اندازی کرد. اگرچه آنها فقط چند توییت با استفاده از هشتگ #McDStories ارسال کردند، عموم مردم به‌زودی شروع به استفاده از هشتگ کردند – به روشی که مک‌دونالد هرگز انتظارش را نداشت. مشتریان شروع به گفتن داستان های خود کردند – داستان هایی در مورد مشکلات کیفیتی که با آنها مواجه شده بودند. یا از هشتگ برای بیان اظهارات بداخلاقی در مورد تامین کننده همبرگر استفاده کردند.

این هشتگ به سرعت تغییر کرد – به دلایل اشتباه. اعضای مردم، یا از مک‌دونالد ناراضی هستند یا فقط فرصتی برای تفریح ​​با هزینه یک برند بزرگ می‌بینند، به سرعت احساسات هشتگ را منفی کردند.

تقریباً یک سال و نیم بعد، هنوز هم می‌توانید آن را پیدا کنید. گاهی اوقات از هشتگ #McDStories استفاده می شود. هر چند وقت یکبار مثبت است، اما بیشتر منفی است، مثل این دو روز پیش:

البته، مک‌دونالد به سختی تنها برندی است که خود را هدف ربودن هشتگ‌های هولناک می‌بیند. به نظر می‌رسد این اتفاق برای برندهای بزرگ با مقداری تکرار می‌افتد.

مارک‌های مشهور نیز هدف هستند. پائولا دین محاصره شده بار سنگین حملات هشتگ های متعدد در توییتر و جاهای دیگر را متحمل شد. یکی از آنها از هشتگ #PaulasBestDishes استفاده کرده است که همچنین نام برنامه قبلی او در شبکه تلویزیونی غذا. این هشتگ یک تگ آرام بخش بود که به توییت های مربوط به دستور العمل های طرفداران پرستش اضافه شده بود. هنگامی که اتهامات نژادپرستی علیه دین مطرح شد، این هشتگ به عنوان میله برقی برای اظهارنظرهای خشم آلود طعنه آمیز تبدیل شد.

دزدی هواپیما نیز تقریباً هر روز در سیاست اتفاق می افتد – همانطور که اخیراً ربوده شدن #ObamacareIsWorking نشان می دهد.

هرچه کسب‌وکار بزرگ‌تر باشد یا شخص یا سازمان شناخته شده‌تر باشد، هدف در پشت آن بزرگ‌تر است.

و آنچه معمولاً اتفاق می‌افتد این است که هشتگ ربوده شده ویروسی می‌شود و بسیار بیشتر می‌شود. در نتیجه طعنه و استفاده منفی از آن قابل مشاهده است. نه تنها هواپیماربایی اثر منفی دارد، بلکه جنبه های منفی آن نیز بزرگ می شود. در مورد روابط عمومی، این یک قطار خراب می شود.

svg%3E - ربودن هشتگ چیست؟

خلاصه

< td class="column-1">ترول جستجوگر توجه
نوع هواپیماربایی توضیح ویژگی ها /نمونه‌ها
ربایندگان از هشتگ های پرطرفدار/محبوب برای تبلیغ محتوای نامرتبط استفاده می کنند. اغلب به دلیل تاکتیک‌های «بزن و فرار کن» تهدیدهای مهمی نیستند. می‌توان برای ارسال هرزنامه به توییتر گزارش داد.
کمپین روابط عمومی اشتباه شد هشتگ روابط عمومی مثبت یک برند به طعنه یا منفی استفاده می شود و اغلب به اعتبار آن لطمه می زند. #McDStories مک دونالد، #PaulasBestDishes پائولا دین. هشتگ ها با احساسات منفی ویروسی می شوند.

 

چگونه از ربوده شدن هشتگ خود جلوگیری کنیم

پس چگونه آیا در این شرایط از پیدا کردن برند خود اجتناب می کنید؟ و از اینکه کمپین روابط عمومی شما به طرز وحشتناکی اشتباه پیش برود اجتناب کنید؟

  • اول، مبهم ایجاد نکنید، خود خدمتی یا هشتگ های “به ما بگویید چقدر ما را دوست دارید”. همان‌طور که Sprout Social اشاره می‌کند، همان‌هایی هستند که سخنان طعنه‌آمیز را دعوت می‌کنند. آنها آسیب پذیرترین افراد در برابر ربوده شدن هستند و باعث می شوند کمپین روابط عمومی شما به اشتباه برود. تلاش برای تحریک مردم به صحبت مثبت در مورد کسب و کار شما یا به نحوی خودجوش درگیر یک عبارت مبهم مانند شعاری که ایجاد کرده اید، استفاده ناشیانه از رسانه های اجتماعی است.
  • دوم، آن را مشخص نگه دارید و به کاربران یک هشتگ با عبارت «چه چیزی برای من در آن است» بدهید. به عنوان مثال، ایجاد یک هشتگ برای مسابقه‌ای که در آن افراد با استفاده از هشتگ توییت می‌کنند تا وارد مسابقه شوند، احتمال کمتری وجود دارد که در معرض ربودن هکرها قرار بگیرند. اگر مردم دلیلی برای توییت کردن با استفاده از آن داشته باشند، خواهند داشت. کمتر احتمال دارد که با هزینه شما از آن لذت ببرند.
  • سوم، برخی از شرکت‌ها عمدا هشتگ‌هایی را انتخاب می‌کنند که دسته‌های توییتر یا هر گونه‌ای از نام برندشان را شامل نمی‌شود. هشتگ‌ها بدون نام تجاری شما در آن‌ها به راحتی نمی‌توانند علیه برند شما قرار بگیرند. ربوده شدن هشتگ به داشتن هشتگی بستگی دارد که بتواند تقریباً از طریق شناسایی فوری منتشر شود.
  • چهارم، در نظر بگیرید که در آن زمان با شرکت شما چه می‌گذرد. اگر دوران سختی را در کسب‌وکار خود سپری می‌کنید – با اخراج یا برخی مشکلات عمومی در افق اخیر – زمان ایجاد کمپین‌های هشتگ نیست. این فقط یک راه بیشتر برای حمله به شرکت شما به مخالفان می دهد.

خبر خوب در همه اینها این است که کسب و کارهای کوچک در مورد رسانه های اجتماعی بسیار معتبرتر از بسیاری از مشاغل بزرگتر هستند. مارک ها با وجود لایه های کمتر بین کارمندان و مشتری، کسب و کارهای کوچک تمایل دارند که به طور طبیعی با مشتریان گفتگو کنند. با این حال، این چیزی است که باید از آن آگاه بود.

در عصری که هرکسی با رایانه یا تلفن هوشمند می‌تواند افکار خود را در جهان منتشر کند، کسب‌وکارها باید بیش از هر زمان دیگری در میدان‌های مین روابط عمومی حرکت کنند.< /p>

موارد مهم: “Hashtag Hijacking چیست؟”

  • ربای هشتگ > به سوء استفاده از یک هشتگ برای اهدافی غیر از هدف اصلی آن اشاره دارد که اغلب بر برندها تأثیر منفی می گذارد.
  • دو رباینده اصلی: ترول جستجوی توجه (از هشتگ های محبوب برای تبلیغات نامرتبط استفاده می کند. ) و کمپین روابط عمومی که اشتباه رفته است (هشتگ‌های روابط عمومی برندها به طعنه یا منفی مورد استفاده عموم قرار می‌گیرند).
  • نمونه‌های برجسته عبارتند از #McDStories مک‌دونالد و #PaulasBestDishes از پائولا دین، هر دو. که با احساسات نامطلوب عمومی مواجه شدند.
  • استراتژی های پیشگیری شامل خاص بودن با هشتگ ها، ارائه ارزش به کاربران، اجتناب از برچسب های برند محور و محتاط بودن در طول بحران های شرکت است.
  • کسب و کارهای کوچک، به دلیل رویکرد معتبر خود در رسانه های اجتماعی، ممکن است با خطرات کمتری مواجه شوند، اما آگاهی همچنان حیاتی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی