عمومی

چگونه فرصت ها را برای افراد کم نمایندگی گسترش دهیم کارآفرینان

چگونه فرصت ها را برای افراد کم نمایندگی گسترش دهیم
کارآفرینان

به افتخار ماه تجارت سیاه، کارآفرینان دنیس وودارد و رایان ویلیامز مکالمه ای را برای تمرکز بر چالش های منحصر به فرد کارآفرینان سیاه پوست در ایالات متحده و چگونگی انجام آن انجام داد. برای تقویت حمایت از مشاغل خیابان اصلی سیاه و سایر شرکت های متعلق به سیاهان. این بحث گسترده همچنین به جمع آوری کمک مالی، آموزش مالی، و تنوع بخشیدن به نیروی کار، و همچنین سایر موضوعات مرتبط پرداخت.

اینجا. تعدادی از درس‌هایی است که آنها از تجربیات شخصی خود در جریان پخش زنده در Inc.com به اشتراک گذاشتند.

داستان خود را تقویت کنید.

وودوارد، بنیانگذار

داستان های تاسیس خود را تا حد امکان با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید: خرده فروشان، مصرف کنندگان، مطبوعات و سرمایه گذاران www.inc.com/profile/partake-foods”>Partake Foods

، یک سازنده کوکی‌های ضد حساسیت در نیویورک. او گفت: “برای من تعجب آور است که مصرف کنندگان چقدر به حمایت از شرکت های آگاه اهمیت می دهند.” “به عنوان یک کسب و کار متعلق به زنان و سیاه پوستان، فکر می کنم اغلب مردم فکر می کنند که این می تواند مضر باشد، اما ما راه خود را برای مشارکت با برنامه هایی پیدا کرده ایم که می توانند داستان ما را به شیوه ای موثر تقویت کنند.”

به پیشنهاد سرمایه گذاران ادامه دهید.

مانند بسیاری از بنیانگذاران کم نمایندگی که برای به دست آوردن سرمایه تلاش می کنند، وودارد او را خسته کرد ۴۰۱ (k) پس انداز بازنشستگی یک سال پس از شروع کسب و کار او. با وجود راه‌اندازی دو زنجیره موفق در سال ۲۰۱۸، ۸۶ سرمایه‌گذار او را رد کردند. وودارد دلسرد نشد. او سرانجام در ۲۰۱۹ یک «بله» شنید، زمانی که خواننده رپ مارسی جی زی شرکای Venture سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلاری را در این شرکت انجام دادند.

وودارد گفت در حالی که پرورش ذهنیت انعطاف‌پذیر کمک می‌کند، سعی کنید به انجمنی از دیگر بنیان‌گذاران رنگین پوست بپیوندید یا خودتان یکی بسازید. با هم، می توانید از یکدیگر حمایت کنید و به عنوان تابلوی صدا برای ایده ها عمل کنید. وودارد گفت: “خوشبخت بودم که افراد زیادی [زمان و تلاش خود] را روی من ریختند، و اکنون می توانم متقابلاً پاسخ دهم.” “این بخشی از لذت همه چیز است، و این گونه است که ما یکدیگر را ارتقا می دهیم.”

با صاحبان مشاغل رنگین شریک شوید.

ویلیامز، بنیانگذار Cadre، یک پلت فرم آنلاین برای سرمایه گذاری در املاک تجاری، بر اهمیت همکاری با بنیانگذاران مختلف و ایجاد برنامه هایی برای آموزش نسل بعدی تاکید کرد.

“ما با تعدادی از اپراتورهای اقلیت همکاری کردیم.” “ما با شرکت مدیریت سرمایه گذاری BlackRock همکاری کردیم تا این تلاش ها را افزایش دهیم. ما به تازگی یک برنامه کارآموزی را به پایان رساندیم که در آن ۱۰۰ درصد کارآموزان ما سیاه پوست بودند.”

او گفت که کادر به استخدام فراگیر توجه زیادی دارد و امیدوار است به سایر شرکت های املاک کمک کند تا به این گفتگو بپیوندند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی