عمومی

چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم: 14 روش مالی رفاه

چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم: ۱۴ روش مالی
رفاه

برای ایجاد یک کسب و کار موفق، به چیزی بیش از یک ایده عالی نیاز دارید. شما همچنین به اعتبار خوب نیاز دارید. درک چگونگی ایجاد اعتبار تجاری بسیار مهم است، زیرا می توان از آن برای تضمین وام، خطوط اعتباری و سایر کمک های مالی برای کمک به رشد کسب و کار استفاده کرد.

در این مقاله، ما ۱۴ روش برای بهبود کسب و کار را مورد بحث قرار خواهیم داد. اعتبار با راهنمایی دفاتر اعتبار تجاری. اگر به نظر می رسد بلیط طلایی برای پیشبرد کسب و کار شما باشد، حق با شماست. بیایید وارد شویم!

چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم

svg%3E - چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم: 14 روش مالی
رفاه

چگونه اعتبار تجاری ایجاد می کنید؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک می پرسند و دلیل خوبی هم دارد. تعدادی کار وجود دارد که می‌توانید مانند تماشای استفاده از اعتبار خود انجام دهید، اما در اینجا ۱۴ مورد از مؤثرترین استراتژی‌ها آورده شده است:

۱٫ نهاد تجاری خود را تأسیس کنید

تاسیس نهاد تجاری شما گامی حیاتی در مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما است. این شامل انتخاب بین چندین ساختار، مانند مالکیت انفرادی، مشارکت، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یا شرکت است.

این تصمیم بر تعهدات، تعهدات مالیاتی و توانایی شما برای افزایش سرمایه تأثیر می‌گذارد. برای مثال، یک LLC حفاظت از مسئولیت شخصی و انعطاف‌پذیری مالیاتی را ارائه می‌کند، در حالی که یک شرکت برای کسب‌وکارهایی که قصد انتشار سهام دارند ایده‌آل است.

ثبت نهاد خود در مقامات ایالتی مناسب و دریافت یک شماره شناسایی کارفرما (EIN) از IRS، جایگاه قانونی کسب و کار شما را تقویت می‌کند.

۲٫ سازمان خود را ثبت کنید

ثبت کسب و کار خود در یک دفتر اعتبار تجاری، مانند Dun & Bradstreet برای به دست آوردن شماره D-U-N-S، برای ایجاد بسیار مهم است. یک نمایه اعتباری کسب و کار.

این ثبت نام به وام دهندگان و فروشندگان اجازه می دهد تا اعتبار کسب و کار شما را بر اساس ارزیابی کنند. در مورد تراکنش های تجاری و سابقه پرداخت شما. این یک گام اساسی در ایجاد یک گزارش اعتبار تجاری معتبر است.

۳٫ یک حساب بانکی تجاری راه‌اندازی کنید

یک حساب بانکی تجاری، امور مالی شخصی شما را از تراکنش‌های تجاری‌تان جدا می‌کند، و حرفه‌ای بودن و اعتبار شرکت شما را افزایش می‌دهد.

فرایندهای حسابداری را ساده می‌کند و از پرونده شما در هنگام درخواست پشتیبانی می‌کند. برای اعتبار تجاری یا وام با نمایش جریان نقدی و سلامت مالی کسب و کار خود به وام دهندگان بالقوه.

۴٫ برای شماره DUNS رایگان درخواست دهید

شماره D-U-N-S از Dun & Bradstreet یک شناسه نه رقمی برای مشاغل است. درخواست برای این شماره رایگان و برای ایجاد اعتبار تجاری شما ضروری است. در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است و توسط اعتباردهندگان برای پیش بینی قابلیت اطمینان و ثبات مالی یک کسب و کار استفاده می شود و بر توانایی شما برای تأمین مالی و قراردادها تأثیر می گذارد.

۵٫ گزارش به آژانس های گزارش اعتبار کسب و کار

گزارش فعال معاملات تجاری و وضعیت مالی خود به دفاتر اعتباری می تواند به ایجاد و بهبود امتیاز اعتبار کسب و کار شما کمک کند. اطمینان از اینکه فروشندگان و طلبکاران شما سابقه پرداخت شما را به آژانس هایی مانند Experian، Equifax، و Dun & Bradstreet گزارش می دهند، می تواند اعتبار شما را از نظر وام دهندگان آینده به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

۶٫ ایجاد خطوط تجارت با فروشندگان و تامین کنندگان

خطوط تجاری حساب های اعتباری نزد فروشندگان یا تامین کنندگان هستند. ایجاد خطوط تجاری متعدد و اطمینان از گزارش سابقه پرداخت شما به دفاتر اعتباری، راه موثری برای ایجاد اعتبار تجاری شما است. پرداخت های به موقع یا زودهنگام در این حساب ها می تواند بر امتیاز اعتبار کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد.

۷٫ یک کارت اعتباری کسب و کار دریافت کنید

ایمن کردن کارت اعتباری تجاری و پرداخت به موقع به طور مداوم یک راه ساده برای ایجاد اعتبار است. همچنین به جدا نگه داشتن مخارج شخصی و تجاری کمک می کند، آماده سازی مالیات و مدیریت مالی را ساده می کند.

 

۸٫ برای یک خط اعتباری درخواست دهید

خط اعتباری تجاری نه تنها دسترسی انعطاف پذیر به وجوه را فراهم می کند، بلکه در صورت مدیریت صحیح، به سابقه اعتباری شما کمک می کند. استفاده منظم و بازپرداخت خط اعتباری می تواند بر امتیاز اعتبار کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد.

۹٫ پرداخت های به موقع یا زود هنگام

سابقه پرداخت شما عامل مهمی در امتیاز اعتبار کسب و کار شما است. با اطمینان از اینکه تمام صورت‌حساب‌ها، وام‌ها، و پرداخت‌های کارت اعتباری به موقع یا زودتر انجام می‌شوند، مسئولیت مالی و قابلیت اطمینان را به طلبکاران نشان می‌دهید.

۱۰٫ با سایر مشاغل در صنعت خود ارتباط برقرار کنید

شبکه‌سازی با سایر مشاغل می‌تواند به فرصت‌های اعتبار تجاری، مشارکت و مشاوره مالی مشترک منجر شود. این ارتباطات می تواند از رشد کسب و کار شما حمایت کند و به طور بالقوه دسترسی شما به اعتبار را بهبود بخشد.

۱۱٫ به یک گروه کارآفرین یا سازمان شبکه بپیوندید

عضویت در انجمن‌های تجاری یا گروه‌های شبکه‌ای می‌تواند منابع ارزشمند، مربیگری و معرفی را فراهم کند. این سازمان‌ها اغلب کارگاه‌هایی را در مورد مدیریت مالی و فرصت‌هایی برای ارتباط با وام دهندگان آشنا به ارائه اعتبار به مشاغل کوچک ارائه می‌دهند.

۱۲٫ از تامین کنندگان و مشتریان مراجع تجاری درخواست کنید

مرجع تجاری می توانند با ارائه شواهدی مبنی بر قابلیت اطمینان کسب و کار و سابقه پرداخت سریع به وام دهندگان، درخواست اعتبار شما را تقویت کنند. این مراجع به عنوان گواهی برای مسئولیت مالی کسب و کار شما عمل می کنند.

۱۳٫ مسئولانه وام بگیرید

هنگام استفاده از اعتبار، بسیار مهم است که در حد توان خود وام بگیرید. اهرم بیش از حد می تواند به امتیاز اعتباری و سلامت مالی شما آسیب برساند. استقراض و بازپرداخت مسئولانه تأثیر مثبتی بر گزارش اعتبار کسب و کار شما دارد.

 

۱۴٫ بر امتیازات اعتباری خود نظارت کنید

بررسی منظم گزارش اعتبار کسب و کارتان از نظر عدم دقت و ردیابی پیشرفت امتیاز اعتباری می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که چگونه اقدامات مالی بر اعتبار شما تأثیر می گذارد. تصحیح فوری هر گونه خطا تضمین می کند که گزارش اعتباری شما به طور دقیق ثبات مالی کسب و کار شما را منعکس می کند.

svg%3E - چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم: 14 روش مالی
رفاه

چرا ایجاد اعتبار تجاری مهم است

ایجاد یک نمایه اعتباری قوی برای کسب و کار گامی حیاتی در تقویت یک تجارت سالم و پایدار است. این نه تنها درها را به روی فرصت های مالی باز می کند، بلکه اعتماد و اعتبار را در بازار ایجاد می کند. به همین دلیل است که صرف زمان و تلاش برای ایجاد اعتبار تجاری ضروری است:

  • دسترسی به شرایط بهتر وام: یک امتیاز اعتبار تجاری خوب می‌تواند به شما کمک کند وام‌هایی را با شرایط مطلوب‌تر تضمین کنید. از جمله نرخ بهره پایین تر و محدودیت های اعتباری بالاتر.
  • تفکیک امور مالی شخصی و تجاری: ایجاد اعتبار تجاری به جدا کردن امور مالی شخصی شما از کسب و کار، محافظت از دارایی های شخصی شما و بهبود کمک می کند. اعتبار کسب و کار شما.
  • اهرم در مذاکره: ایجاد اعتبار تجاری می تواند موقعیت بهتری را در هنگام مذاکره با تامین کنندگان و فروشندگان به شما بدهد که به طور بالقوه منجر به شرایط پرداخت بهتر و کاهش می شود. هزینه ها.
  • آمادگی برای فرصت های آینده: با رشد کسب و کار شما، فرصت هایی برای توسعه به وجود خواهد آمد. ایجاد اعتبار تجاری تضمین می‌کند که آماده استفاده از این فرصت‌ها بدون تاخیرهای غیرضروری هستید.
  • جذاب برای سرمایه‌گذاران بالقوه: > یک پروفایل اعتبار تجاری قوی می تواند کسب و کار شما را برای سرمایه گذاران یا خریداران بالقوه جذاب تر کند، زیرا گواهی بر سلامت مالی و ثبات کسب و کار شما است.
  • شانس های بهبود یافته برای وام های SBA:< /strong> ایجاد اعتبار تجاری شانس شما را برای تضمین وام مدیریت کسب و کار کوچک (SBA) افزایش می‌دهد، که می‌تواند منبعی حیاتی در مقیاس‌سازی کسب‌وکار شما باشد.
  • افزایش ارزش کسب‌وکار: بیش از حد. با گذشت زمان، ایجاد اعتبار تجاری می تواند ارزش کلی کسب و کار شما را افزایش دهد، زیرا موسسات مالی، و شرکای بالقوه یا خریدارها آن را به عنوان یک سرمایه گذاری با ریسک کمتر می بینند.

وقتی شما تازه شروع به کار خود می کنید. سفر تجاری، ایجاد اعتبار با دفاتر اعتبار تجاری یک گام حیاتی است. این نه تنها دسترسی به خطوط اعتباری و وام‌ها را تسهیل می‌کند، که برای تأمین مالی هزینه‌های کسب‌وکار شما حیاتی هستند، بلکه واجد شرایط بودن شما برای وام‌های مدیریت کسب‌وکارهای کوچک را نیز افزایش می‌دهد.

svg%3E - چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم: 14 روش مالی
رفاه

در حالی که ایجاد اعتبار تجاری فرآیند پیچیده ای نیست، این فرآیند نیازمند زمان، برنامه ریزی استراتژیک و تلاش های مداوم است.

شروع زودهنگام این فرآیند، همراه با حفظ سابقه پرداخت مثبت و اتخاذ تصمیمات مالی آگاهانه، می‌تواند پایه‌ای قوی برای آینده تجاری پررونق ایجاد کند.

به یاد داشته باشید، ایجاد اعتبار فرآیندی تدریجی است که ابزاری است. در هموار کردن راه برای پیشرفت شرکت شما.

 

۵ مزایای ایجاد اعتبار تجاری

svg%3E - چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم: 14 روش مالی
رفاه

ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که اعتبار تجاری برای دریافت وام و سایر اشکال کمک مالی مهم است. اما مزایای دیگر ایجاد اعتبار تجاری چیست؟ در اینجا پنج مزیتی که ایجاد اعتبار تجاری به همراه دارد آورده شده است:

  1. اعتبار ایجاد می کند. اعتبار تجاری خوب به فروشندگان، تامین کنندگان و سایر مخاطبین تجاری نشان می دهد که شما یک فرد قابل اعتماد هستید، شرکت معتبر.
  2. به شما یک شبکه ایمنی مالی می دهد.اگر اعتبار تجاری دارید، می توانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. این می‌تواند به شما کمک کند که از یک بحران مالی عبور کنید یا از فرصت‌ها استفاده کنید که
  3. هزینه‌های خود را پیگیری کنید. امور مالی شخصی و تجاری ممکن است به سرعت با هم مخلوط شوند و ردیابی هزینه‌های کسب‌وکار را دشوار کنند. با این حال، اگر اعتبار تجاری دارید، می‌توانید راحت‌تر هزینه‌های کسب‌وکار خود را پیگیری کنید، که می‌تواند در زمان مالیات مفید باشد.
  4. شرایط بهتری را از تامین‌کنندگان دریافت کنید. اعتبار تجاری خوب. امتیازات می تواند به شما امکان دسترسی به شرایط بهتر با تامین کنندگان را بدهد، مانند شرایط پرداخت تمدید شده.
  5. به شما کمک می کند وام دریافت کنید. این واضح ترین مزیت اعتبار تجاری است، اما شایان ذکر است. از نو. اگر اعتبار تجاری خوبی دارید، به احتمال زیاد برای وام ها و سایر اشکال تامین مالی مورد تایید قرار می گیرید.

راهنمای گام به گام برای ایجاد اعتبار تجاری: یک فهرست چک

همانطور که ذکر شد، ایجاد اعتبار تجاری برای تامین بودجه آینده و تقویت یک شرکت پر رونق ضروری است. از این چک لیست جامع برای ایجاد سیستماتیک نمایه اعتباری تجاری قوی استفاده کنید.

مرحله توضیح< /th> تکمیل شد
۱ تاسیس نهاد تجاری خود: به عنوان یک LLC یا سایر نهادهای شرکتی ثبت نام کنید، یک EIN بدست آورید و یک خط تلفن تجاری اختصاصی ایجاد کنید. [ ]
۲ ثبت سازمان خود: در یک آژانس گزارش دهی اعتبار تجاری ثبت نام کنید تا پرونده اعتبار تجاری خود را راه اندازی کنید و گزارش دهی خود را تسهیل کنید. سابقه پرداخت. [ ]
۳ یک حساب بانک تجاری راه اندازی کنید: از این حساب برای همه تراکنش های تجاری برای ایجاد یک سابقه پرداخت قوی استفاده کنید و شانس خود را برای تایید وام افزایش دهید. [ ]
۴ برای DUNS رایگان درخواست دهید: شماره D-U-N-S را ایمن کنید، یک شناسه منحصر به فرد که دفاتر اعتباری برای شروع گزارش سابقه پرداخت کسب و کار شما از آن استفاده می کنند. [ ]
۵ گزارش به آژانس‌های گزارش‌دهی اعتبار کسب‌وکار: سابقه پرداخت مثبت را در گزارش‌های اعتباری کسب‌وکار خود حفظ کنید، که یک عامل مهم در تعیین اعتبار شماست. [ ]
۶ ایجاد خطوط تجارت با فروشندگان و تامین کنندگان : ایجاد اعتبار با فروشندگان و تامین کنندگان، تسهیل خرید کالاها و خدمات به صورت اعتباری در هنگام راه اندازی یا مسائل مربوط به جریان نقدی. [ ]
۷ دریافت کارت اعتباری تجاری: از کارت اعتباری تجاری استفاده کنید برای ایجاد یک سابقه پرداخت مثبت، افزایش امتیازات اعتباری کسب و کار و به طور بالقوه منجر به افزایش حد اعتبار. [ ]
۸ برای یک خط اعتباری درخواست دهید: با یک خط تجاری به گزینه های تامین مالی انعطاف پذیر دسترسی پیدا کنید. اعتبار، امکان استقراض تا سقف تعیین شده را با بهره فقط بر روی مبلغ وام گرفته شده می دهد. [ ]
۹ پرداخت های به موقع یا زودهنگام انجام دهید: با پرداخت مداوم صورت حساب ها به موقع، اعتماد بستانکاران ایجاد کنید. ، به طور مثبت در گزارش اعتباری خود منعکس می شود. [ ]
۱۰ ارتباط با سایر مشاغل در صنعت خود: ارتباط با همتایان صنعت را تقویت کنید تا راه های بالقوه برای اعتبار تجاری یا سایر فرصت های تامین مالی باز شود.< /td> [ ]
۱۱ به یک گروه کارآفرین یا سازمان شبکه بپیوندید: شبکه خود را گسترش دهید و از طریق عضویت در گروه های تجاری بینش خود را به دست آورید و به طور بالقوه فرصت های مالی جدید را آشکار کنید. [ ]
۱۲ درخواست مراجع تجاری از تامین کنندگان و مشتریان: به طور فعال از مراجع تجاری درخواست کنید تا گزارش اعتباری کسب و کار و امتیاز خود را تقویت کنید. [ ]
۱۳ مسئولانه وام بگیرید: با اجتناب از استفاده صحیح از اعتبار حفظ کنید حداکثر کردن کارت های اعتباری و مدیریت عاقلانه بدهی ها برای افزایش امتیاز اعتبار کسب و کار شما. [ ]
۱۴ نمرات اعتباری خود را زیر نظر داشته باشید: نمرات اعتباری کسب و کار خود را به دقت زیر نظر داشته باشید تا هر مشکلی را سریعاً برطرف کنید. اطمینان از استحکام پایدار نمایه اعتباری کسب و کار شما. [ ]

با خیال راحت چاپ کنید یا این جدول را به عنوان راهنمایی برای ایجاد و حفظ سیستماتیک یک نمایه اعتباری قوی برای کسب و کار ذخیره کنید.

در اینجا سخنی از کارلتون دنیس در مورد “چگونه برای LLC خود در سال ۲۰۲۳ اعتبار کسب‌وکار دریافت کنید» که می‌خواهید پس از خواندن این موارد بررسی کنید:

<

سؤالات متداول: چگونه اعتبار کسب و کار ایجاد کنیم

چه مدت طول می کشد تا اعتبار تجاری ایجاد شود؟

هنگام یادگیری نحوه ایجاد اعتبار برای تجارت، مهم است که به یاد داشته باشید که رم در یک روز ساخته نشده است. ایجاد اعتبار تجاری زمان می برد، معمولاً حدود ۶ تا ۱۲ ماه. اما، تلاش ارزش آن را دارد.< /p>

آیا کارت اعتباری شخصی می‌تواند به ایجاد اعتبار تجاری کمک کند؟

خیر. برای ایجاد اعتبار تجاری باید از کارت اعتباری تجاری استفاده کنید. با این حال، امتیاز اعتبار شخصی شما ممکن است از زمانی که هنگامی که برای کارت اعتباری خود درخواست می کنید، درخواست سخت انجام می شود.

اگر هیچ بدهی ندارید، می توانید اعتبار شرکت ایجاد کنید؟

بله، امکان ایجاد اعتبار تجاری وجود دارد. بدون داشتن هیچ بدهی. یکی از راه‌های انجام این کار، دریافت کارت اعتباری تجاری با موجودی ۰ دلاری است. راه دیگر برای انجام این کار، پیوستن به خدمات نظارت بر اعتبار تجاری است.

بیشتر بخوانید:

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی