عمومی

Semrush صفحه‌ساز جدید «بدون نیاز به کدنویسی» را راه‌اندازی می‌کند برنامه

Semrush صفحه‌ساز جدید «بدون نیاز به کدنویسی» را راه‌اندازی می‌کند
برنامه

برنامه Landing Page Builder از Semrush به نظر می رسد به صاحبان مشاغل کوچک در طراحی، ساخت و راه اندازی صفحات فرود کاملاً بهینه شده بدون نیاز به دانش فنی کمک کند.

موثر است. صفحات فرود برای ایجاد نرخ تبدیل بالاتر در یک محیط تجاری به طور فزاینده دیجیتالی ضروری شده اند. با این حال، فرآیند ساخت، بهینه‌سازی و آزمایش آنها اغلب نیازمند زمان و مهارت‌های فنی است که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک ممکن است از آن برخوردار نباشند.

برنامه Landing Page Builder Semrush این شکاف را پر می‌کند و پلتفرمی را ارائه می‌دهد که صاحبان مشاغل می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. صدها قالب از پیش طراحی شده یا ایجاد خود، که نیاز به توسعه دهنده یا طراح وب را از بین می برد.

Landing Page Builder: A Snapshot

Landing Page Builder یک برنامه کاربرپسند است که برای ایجاد و انتشار صفحات فرود در یک وب سایت طراحی شده است. با یک ویرایشگر بصری WYSIWYG (آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید)، هر کسی می تواند صفحات فرود از نظر بصری جذاب و با تبدیل بالا طراحی کند تا نتایج بهتری برای کمپین های خود داشته باشد. این برنامه فرآیند ایجاد و راه اندازی صفحات فرود را در مقیاس با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن ساده می کند. نیازی به دانش کدنویسی نیست.

صفحات فرود برند در چند دقیقه

این برنامه جدید وعده می دهد که در زمان صرفه جویی کرده و نتایج بازاریابی بهتری را با زیبا و پاسخگو به ارمغان می آورد. ، صفحات فرود روی برند. کاربران با دسترسی به بیش از ۴۰۰ قالب و دارایی رایگان، از جمله نمادها، تصاویر و عناصر طراحی، می‌توانند از سازنده صفحه فرود کشیدن و رها کردن و پیکسل کامل استفاده کنند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از ایجاد آسان نماهای تلفن همراه و صفحات سپاسگزاری، تولید سرنخ بهبودیافته با قیف و ایجادکننده فرم، و یک لاگ تغییر برای بازیابی صفحات با عملکرد بالا قبلی.

مقیاس‌سازی افزایش می‌یابد. با بخش های هوشمند

برنامه Landing Page Builder همچنین بخش های هوشمند را در خود جای داده است، ابزاری که برای تسریع روند ایجاد صفحه طراحی شده است. اگر کاربران بخواهند از یک عنصر در چندین صفحه فرود استفاده کنند، بخش های هوشمند به طور خودکار هر تغییری را که در یک مکان ایجاد شده است را در تمام صفحات دیگر تکرار می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا الگوهای بخش ایجاد کنند و بسیاری از صفحات فرود را به طور همزمان با یک کلیک به روز کنند.

نسل پیشرو بهینه شده

برنامه Landing Page Builder برای این منظور ساخته شده است. افزایش نرخ تبدیل و ایجاد سرنخ بیشتر. این امکان ایجاد صفحات فرود شخصی سازی شده با سن، جنسیت، مکان، علایق یا منبع ترافیک مخاطب را فراهم می کند. همچنین اثربخشی صفحه فرود را از طریق آزمایش A/B، با تمرکز بر عناصری مانند هدر، افزایش می‌دهد.

رونمایی از برنامه Landing Page Builder توسط Semrush نشان‌دهنده جهش قابل توجهی برای کسب‌وکارهای کوچک است که در تلاش برای بهبود ردپای دیجیتالی خود هستند. ویژگی‌های غنی، سهولت استفاده و سازگاری آن، منبع ارزشمندی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند، و آنها را قادر می‌سازد صفحات فرودی را ایجاد کنند که از نظر بصری جذاب و با کارایی بالا هستند و به طور بالقوه منجر به بهبود نرخ تبدیل و رشد کلی کسب‌وکار می‌شوند.

< آخرین اخبار را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Semrush


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی