عمومی

کجا می توان یک سرویس امنیتی کسب و کار برای خود پیدا کرد شرکت

کجا می توان یک سرویس امنیتی کسب و کار برای خود پیدا کرد
شرکت

هر صاحب کسب و کار کوچک به نوعی از سیستم امنیتی نیاز دارد. سیستم‌های امنیتی تجاری موجود می‌توانند از نوع چتری باشند، جنبه‌های مختلفی را پوشش دهند یا بر یک نیاز خاص متمرکز شوند.

به عنوان مثال، یک ارائه‌دهنده خدمات امنیتی مدیریت شده ممکن است فقط سیستم‌های دوربین نظارتی در فضای باز را پوشش دهد. دیگری ممکن است نظارت، سیستم های هشدار، نظارت ۲۴ ساعته و کنترل دسترسی را ارائه دهد.

مهم نیست که چه نوع کسب و کار کوچکی دارید – حتی اگر یک مالک انحصاری با تعداد انگشت شماری مشتری باشید – به آن نیاز دارید. یک سیستم امنیت سایبری برای محافظت از کسب و کار شما و داده های مشتریان. همچنین ممکن است لازم باشد امنیت سایبری را به کارمندانی که از خانه کار می کنند گسترش دهید.



اهمیت خدمات امنیت کسب و کار برای شرکت ها

یک محیط کسب و کار امن و مطمئن برای مالک ضروری است، کارمندان و مشتریان.

بهترین سیستم های امنیتی آنهایی هستند که به بهترین وجه با نوع عملیات شما مطابقت دارند. به عنوان مثال، اگر از خدمات لیموزین استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید دوربین‌های داخلی و خارجی فضای داخلی گاراژ و پارکینگ شما را پوشش دهد.

داشتن یک سیستم امنیتی تجاری بسیار مهم است. وجود یکی (که توسط تابلوهای تبلیغاتی تبلیغ می‌شود) می‌تواند برای مجرمانی که در حال برنامه‌ریزی برای نفوذ بودند، مضر باشد. همچنین می تواند باعث شود مشتریان احساس امنیت بیشتری کنند و شهرت شرکت شما را افزایش دهد.

درک امنیت کسب و کار

می‌توانید با فهرست کردن جنبه‌های کسب‌وکارتان که در آن‌ها محافظت لازم است شروع کنید. فهرست شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

  • منطقه پارکینگ کارکنان/مشتری
  • دسترسی به ساختمان، از جمله درها و پنجره ها
  • تجهیزات (مانند ماشین آلات، کامپیوترها و غیره) و موجودی کالا
  • داده های مشتری، مانند آدرس، شماره تلفن، اطلاعات پرداخت
  • تأثیر محیطی (دمای شدید، سیل، طوفان)

سیستم های امنیتی کسب و کارهای کوچک: آنچه باید بدانید

در اینجا انواع اساسی سیستم های امنیتی کسب و کارهای کوچک آمده است:

  • نظارت – کسب و کارهای کوچک نیاز به نظارت تصویری با کیفیت بالا و فناوری برای رسیدن به آن کاهش یافته است. نوع سیستم امنیتی اصلی خانه درجه بندی نمی شود. کسب‌وکارهای کوچک به یک سیستم نظارت تصویری شامل دوربین‌های داخلی و خارجی و نظارت حرفه‌ای نیاز دارند.
  • سیستم هشدار کسب‌وکار – سیستم‌های هشدار کسب‌وکار می‌توانند سیمی یا بی‌سیم باشند، با سیستم‌های بی‌سیم اغلب بهترین انتخاب. سیستم‌های بی‌سیم زمانی کار می‌کنند که برق نباشد، مانند قطع برق که منجر به خرابی/غارت شود. هر دو سیستم از طریق سنسورهایی که در نقاط کلیدی مانند درها و پنجره ها قرار می گیرند (حسگرهای شکستن شیشه) کار می کنند. بهترین سیستم های امنیتی کسب و کار شامل مراکز نظارت حرفه ای است که به طور خودکار به شما اطلاع می دهند و پاسخ اضطراری را آغاز می کنند. در طول ساعات کاری، کسب‌وکارها می‌توانند دکمه‌های هراس را بگنجانند، که می‌تواند با تماس با یک کارمند فعال شود.
  • سیستم تاثیرات محیطی/اضطراری – یک سیستم امنیتی کسب‌وکار کوچک برای یک تجاری. اموال ممکن است برای محافظت از تجهیزات و موجودی ارزشمند در برابر بلایایی مانند نشت آب، آتش سوزی، سیل یا حتی دمای بسیار بالا (که می تواند به تجهیزات حساس آسیب برساند) مورد نیاز باشد. این سیستم امنیتی تجاری شامل سیستم‌های نظارت حرفه‌ای یا زنگ هشدار است که در چندین نقطه فعال می‌شوند.
  • کنترل دسترسی – یک راه‌حل امنیتی برای کنترل دسترسی معمولاً شامل ورود بدون کلید، با استفاده از تأیید تصویری، کارت‌های هوشمند است. ، یا تشخیص متریک اثر انگشت یا چهره. کسب و کارهای کوچک با چندین کارمند به این نوع سیستم امنیتی نیاز دارند تا ردیابی کنند چه کسی و چه زمانی به ملک دسترسی پیدا کرده است. آیا یک کسب و کار می تواند سیستم های امنیتی کنترل دسترسی را برای به دست آوردن سابقه کارمندان سفارشی کند؟ کاملاً.
  • امنیت سایبری – این نوع سیستم امنیتی یکی از نیازهای امنیتی برتر برای یک کسب و کار موفق است. قبل از انتخاب راه حل امنیت سایبری، دریافت بیمه نامه امنیت سایبری را در نظر بگیرید. این موارد اغلب می‌تواند به خط‌مشی عمومی مالک کسب‌وکار شما (BOP) اضافه شود. به احتمال زیاد برای دریافت یک بیمه نامه برای محافظت از کسب و کار خود، باید یک راه حل امنیت سایبری در اختیار داشته باشید.

svg%3E - کجا می توان یک سرویس امنیتی کسب و کار برای خود پیدا کرد
شرکت

انتخاب سرویس امنیت تجاری مناسب برای شرکت شما

به کدام نوع از سیستم های امنیتی نیاز دارید؟ ملاحظات شامل ویژگی‌های کلیدی، نوع سیستم‌های امنیتی، تجربه شرکت در مدیریت امنیت برای کسب‌وکار شما، و خدمات مشتری (مانند نظارت حرفه‌ای) است که شرکت امنیتی ارائه می‌کند.

برخی از خدمات تجاری امنیتی بر جنبه خاصی مانند دوربین های امنیتی تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر دارای طیف وسیعی از خدمات برای ترکیب جنبه های مورد نیاز هستند.

به عنوان مثال، ADT بسته های قابل تنظیم را ارائه می دهد ( با برخی تجهیزات رایگان) توسط صنعت، مانند غذا و نوشیدنی، خرده فروشی، و تولید/انبارداری. ADT سطوح مختلفی از خدمات انتخاب شده را ارائه می دهد، مانند نظارت، تعداد دوربین و غیره.

ویژگی های کلیدی خدمات امنیت کسب و کار حرفه ای

آیا می خواهید با سیستم های امنیتی barebones که شامل دوربین در فضای باز و چراغ هایی هستند که حسگرهای حرکتی هستند، شروع کنید؟ این نوع سیستم شبیه به یک سیستم امنیتی اولیه خانه است، و احتمالاً می توانید این کار را به عنوان یک پروژه DIY انجام دهید، اما آیا این کافی است؟ آیا یک سیستم امنیتی اولیه خانه DIY همه نیازهای کسب و کار شما را پوشش می دهد؟

اقدامات امنیت سایبری با استفاده از آخرین فناوری ضروری است. این شرکت ها شامل یک طرح نظارتی هستند که در پاسخ به آخرین تهدیدات و انواع دسترسی هکرها به روز رسانی می شود. یکی از مزایای طرح نظارت این است که همچنین به شما اطلاع می‌دهد که آیا و در چه زمانی تهدیدها شناسایی و از آنها جلوگیری شده است.

نظارت تصویری اولیه از پارکینگ کارکنان و مناطق ویژه ورودی به آنها کمک می‌کند تا در مورد آنها آرامش خاطر داشته باشند. ایمنی شخصی آنها و مدیریت امنیت وسایل نقلیه پارک شده خود. این مناطق باید به خوبی روشن و مجهز به حسگرهای حرکتی برای استفاده بعد از ساعت باشند. با این حال، بدون یک طرح سیستم نظارت حرفه‌ای، در صورت وقوع از مشکلات یا سرقت‌ها مطلع نخواهید شد – در عوض، شما و مجری قانون فیلم‌های ویدئویی را بررسی می‌کنید.

سیستم‌های هشدار را می‌توان به عنوان بخشی از برنامه نظارتی به یک برنامه تلفن هوشمند متصل کرد. سیستم طرح نظارت را می توان تنظیم کرد تا پلیس، شما و هر کارمند کلیدی را در صورت رخنه کردن، مانند کشف شده توسط حسگرهای شکستن شیشه، مطلع کند. با اپلیکیشن گوشی هوشمند، هشدارهای کاذب را می توان به سرعت خنثی کرد. دوربین‌های امنیتی را می توان برای نیازهای خاص پلیس، مانند تجهیزات ارزشمند، به ویژه اگر در خارج از خانه ذخیره می شود (مثلاً تجهیزات ساخت و ساز و معدن) تنظیم کرد. بدون طرح نظارت، یک سیستم امنیتی همچنان می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا یک دزد/ خرابکار را بعد از این واقعیت دستگیر کنند.

کسب و کارهایی که میزبان یک رویداد خاص هستند، باید خدمات برنامه‌ریزی رویداد امنیتی را اضافه کنند. البته، می‌توانید یک نگهبان استخدام کنید. یا نگهبانان، و همچنین ممکن است بخواهید دوربین های امنیتی/فیلم و نظارت را برای رویداد اضافه کنید.

در کجا برای یافتن خدمات امنیت کسب و کار قابل اعتماد برای شرکت خود

بسیار خوب، می توانید یک حساب باز کنید و پول خود را نزد یک ارائه دهنده سیستم های امنیتی تجاری بگذارید. چگونه می توانید بهترین گزینه را برای کسب و کار کوچک خود پیدا کنید؟

کارمندان شما

با نیروی کار خود شروع کنید. افزایش آگاهی از طریق آموزش کارکنان. آیا می دانستید که بیشتر حملات سیستم کامپیوتری در محل کار از طریق ایمیل های همراه با پیوست انجام می شود؟ مطمئن شوید که کارکنانی که از خانه کار می‌کنند سیستم‌های ایمن دارند.

شبکه سازی

به اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید و با صاحبان مشاغل دیگر تماس برقرار کنید. توصیه ها، مزایا و معایب را از آنها بخواهید.

مجری قانون

با رئیس یا کلانتر محلی خود ملاقات کنید و دریابید که بیشتر سرقت ها یا سایر جنایات در مشاغل چگونه اتفاق می افتد. می‌توانید در زمان‌های کلیدی از مجریان قانون نظارت بیشتری بخواهید. به عنوان مثال، اگر شما یک پیمانکار با ابزار و سایر تجهیزات در یک محل کار هستید. همچنین، از مجریان قانون بخواهید که سیستم های امنیتی موجود را بر اساس اثربخشی رتبه بندی کنند.

وکلا

بله، وکلا بسیاری از خدمات حقوقی مشاغل کوچک را ارائه می دهند. کسانی که در مشاغل کوچک تخصص دارند، سوابق شرکت های مختلف از جمله نوع تجهیزات امنیتی و اثربخشی آن را نیز می دانند. از وکیل کسب و کار خود برای توصیه ها بخواهید.

جستجوی آنلاین< /h3>

می توانید جستجوی آنلاین انجام دهید و مقایسه کنید. می توانید محدوده هزینه ها را محاسبه کنید که می تواند شامل هزینه های فعال سازی برای نظارت باشد. دو کسب و کار در یک صنعت بسته به موقعیت مکانی خود می توانند نیازهای بسیار متفاوتی به تجهیزات امنیتی داشته باشند.

راهنماهای محلی

شما ممکن است صاحب کسب و کار کوچک دیگری را بیابید که یک شرکت امنیتی را در منطقه شما اداره می کند. به یک کسب‌وکار محلی دیگر کمک می‌کنید و توصیه‌های فردی آشنا با نیازهای محلی را دریافت می‌کنید.

DIY

اگر از فن آوری آگاه و خوش دست هستید، مطمئناً می توانید خودتان یک سیستم امنیتی راه اندازی کنید. اما به خاطر داشته باشید که در صورت بروز مشکل، یک شرکت امنیتی حرفه ای از شما پشتیبانی نخواهد کرد.

پرسش های متداول. سوالات مربوط به خدمات امنیت کسب و کار

خدمات امنیت کسب و کار چیست؟ ?

خدمات امنیتی تجاری می تواند شامل نظارت، سیستم های هشدار، کنترل دسترسی و امنیت سایبری باشد.

چرا سیستم های امنیتی کسب و کارهای کوچک مهم هستند؟

سیستم های امنیتی مشاغل کوچک مهم هستند زیرا آنها از سرمایه شما در کسب و کار شما محافظت می کنند و امنیت بیشتری را برای کارمندان و مشتریان فراهم می کنند.

چگونه خدمات امنیتی کسب و کار مناسب را انتخاب کنم. برای شرکت من؟

تحقیق جدی انجام دهید و با متخصصان کسب و کار مورد اعتماد خود ارتباط برقرار کنید.

از کجا می توانم خدمات امنیتی تجاری قابل اعتماد برای شرکت خود پیدا کنم؟

می توانید پیدا خدمات امنیت کسب و کار از منابع مختلف، مانند شبکه سازی با دیگر صاحبان مشاغل، دریافت مشاوره از زمینه های قانونی و اجرای قانون، و جستجوی فهرست های آنلاین و محلی.

تصویر: Envato. عناصر


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی