عمومیمقالات

دبی عزیز: چگونه می توانم بفهمم که در محل کار خودم را بهبود می بخشم؟ یا رقیق کردن بهترین کیفیت من؟

دبی عزیز: چگونه می توانم بفهمم که در محل کار خودم را بهبود می بخشم؟
یا رقیق کردن بهترین کیفیت من؟

سؤال: دبی عزیز: در محل کار، چگونه می توانم بفهمم که آیا خودم را برای بهتر شدن بهبود می بخشم یا فقط منحصر به فردترین ویژگی هایم را کم می کنم؟< /p>

A: شما در نوع خود بی نظیر هستید. ترکیب منحصربه‌فرد شما از ویژگی‌ها و نقاط قوت و حتی ضعف‌ها در هیچ انسان زنده دیگری تکرار نمی‌شود. این شگفت‌انگیز است.

بسیاری از ما می‌دانیم که بودن در یک گروه فشرده که در آن می‌توانیم کاملاً بدون فیلتر و بدون ویرایش با هم ارتباط برقرار کنیم، چه حسی دارد. همچنین همه ما می دانیم که تجربه برعکس چه حسی دارد: مراقب بودن، محتاط بودن و حتی قضاوت شدن. گاهی اوقات، زمانی که می‌خواهیم با یک فرهنگ موجود سازگار شویم یا با همکاران جدیدمان ارتباط برقرار کنیم، در محل کار اتفاق می‌افتد.

این می‌تواند گیج‌کننده باشد. آیا مکان‌ها و زمینه‌هایی وجود دارند که در آن‌ها بتوانید خود واقعی‌تان را نشان دهید – و دیگران را که نباید در آنها نشان دهید؟ طبق Globis Insights. کار باید در کدام دسته قرار گیرد؟ و همانطور که از شما پرسیده شد، چگونه می‌دانید که خودتان را بهبود می‌دهید یا فقط آبیاری می‌کنید؟ منحصر به فردترین ویژگی های خود را پایین می آورید؟

خودسازی در محل کار

وقتی نوبت به محل کار می‌رسد، من معتقدم که پاسخ اینجاست: توانایی شما برای تبدیل شدن به یک رهبر و همکار بهتر از تمایل شما برای تأمل در مورد تأثیر اعمال و رفتار شما بر دیگران ناشی می‌شود. برای من، رشد به معنای بهبود مستمر خود – از جمله مهارت‌های نرم شماست.

برای مثال، تنظیم کردن آداب تلفن همراه شما در یک جلسه اجرایی شاید به معنای سانسور خود واقعی شما نباشد. در عوض، این نمونه ای از خواندن اتاق و سازگاری با موقعیت است. اینها کارهایی است که همه رهبران باید انجام دهند.

< این رشد مداوم زمان و تمرین می خواهد. می تواند روز به روز یا حتی دقیقه به دقیقه باشد. اما نترس با درک خود، رفتار و نقش خود در کار، همکاران خود را نیز خواهید شناخت و درک خواهید کرد. حتی ممکن است با ملاحظه‌تر در مورد اینکه آنها چگونه تجارت می‌کنند و چرا به روشی خاص عمل می‌کنند فکر کنید.

این تلاش برای آگاهی از دیگران، در حالی که نقش خود را درک می‌کنید، نشان می‌دهد که آیا در حال ضعیف کردن خود هستید یا خیر. شخصیت یا در واقع بهبود خود برای بهتر شدن در محل کار. به موقعیت هایی که شما را گیج کرده اند نگاه کنید و در نظر بگیرید: آیا اعمال و رفتار شما بر دیگران تأثیر گذاشته است؟

خودسازی با خودآگاهی در محل کار شروع می شود

در حال حاضر، همه اینها از شما شروع می شود. اما آگاه بودن از خود و دیگران به سرعت به بیرون منتقل می شود. ممکن است شما کسی باشید که یک افکت موج دار در محل کار ایجاد می کنید. آگاهی از خود و دیگران ممکن است به تیمی منجر شود که به نقش های یکدیگر احترام بگذارد و به تصمیمات یکدیگر اعتماد کند.

به مرور زمان، شاید آن محیط به همه اجازه دهد تا کمی یکدیگر را بهتر بشناسند. در تجربه من، اینجاست که موانع شکسته می شوند. این گونه است که رشد و خودسازی در کار اتفاق می افتد. و به همین دلیل است که همه ما می‌توانیم پیشرفت کنیم، حتی اگر در نوع خود باشیم.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد. شماره SUCCESS مجله. عکس از دبی بیری.

Debbie Biery 150x150 - دبی عزیز: چگونه می توانم بفهمم که در محل کار خودم را بهبود می بخشم؟
یا رقیق کردن بهترین کیفیت من؟

دبی بیری به قدرت ارتباط، اصالت و خودآگاهی معتقد است. او این تجربه را با میل به خدمت به دیگران و توانمندسازی آنها برای اینکه بهترین نسخه از خود باشند با کمک به آنها در پذیرش شکست و انتخاب هر لحظه به عنوان فرصتی برای تغییر و رشد، ترکیب می کند.

< /div>

منبع : www.success.com
حتما بخوانید : نئوبانک چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی