عمومی

وقت آن است که سلامتی کارکنان خود را بررسی کنید برنامه ها

وقت آن است که سلامتی کارکنان خود را بررسی کنید
برنامه ها

در چند سال گذشته، مکالمات در مورد رفاه کارکنان به شدت افزایش یافته است — و درست است. اما برای بسیاری از سازمان‌ها، به نظر می‌رسد که پول در اینجا متوقف می‌شود: فقط ۲۴% از کارگران کاملاً موافقند که کارفرمای آنها به سلامتی. مهم است که این مکالمات را ادامه دهیم – اما حقیقت این است که وقتی صحبت از شادی، سلامت و درگیر نگه داشتن کارمندان می شود، صحبت ارزان است.

سلامتی به اشکال مختلفی شکل می گیرد. همانطور که می توانید تصور کنید، سلامت روان در این لیست جایگاه بالایی دارد، اما چهار بعد دیگر برای رفاه کارکنان وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند نیازهای فردی همه اعضای تیم خود را برآورده کنید.

۱٫ ذهنی: سلامت عاطفی را در بالاترین حد خود حفظ کنید

تأمین فضایی برای حمایت از سلامت روانی کارمندان باید بدون نیاز به ذهن باشد. این نقطه این بیماری همه گیر به دلایل مختلف تلفات هنگفتی را بر همه وارد کرد، اما دادن فضای امن به مردم برای صحبت در مورد آنچه در ذهنشان است به ایجاد ارتباط و ایجاد همدلی در سراسر سازمان کمک می کند

برای بی‌اعتنایی واقعی به سلامت روان در محیط کار، رهبران باید راه را هموار کنند. به عنوان مثال، مدیر عامل ما اخیراً نحوه استفاده او از مزایای سلامت مدرن ما و تأثیر آن بر زندگی او در سراسر شرکت را به اشتراک گذاشته است – باعث ایجاد مکالمات بیشتر در سراسر سازمان شده است.

۲٫ فیزیکی: حرکت فراتر از گام‌ها 

سلامتی در محل کار اغلب تصاویری از چالش‌های قدم را به ذهن متبادر می‌کند، اما من فکر می‌کنم بهترین برنامه‌ها برای سلامت جسمانی هم فراگیرتر و هم در درازمدت تأثیرگذار هستند. از ریزش‌ها در طول روز گرفته تا فرصت‌های بازپرداخت سلامتی و تأکید بر شارژ مجدد و بازیابی، راه‌های بی‌شماری برای کمک به کارکنان برای اولویت‌بندی سلامت جسمانی‌شان وجود دارد.

در جلسات تیم People Ops خود، ما در هر زمان که می‌خواهیم صفحه نمایش را به طور کامل اولویت دهیم و عادی سازی زمان برای جدا کردن، تنفس یا کشش، و در طول همه گیری همه گیر، ما میزبان وبینارهایی در مورد تغذیه جامع و خواب بودیم تا اطمینان حاصل کنیم که کارکنان ما فرصت هایی برای اولویت دادن به سلامت فیزیکی خود به روش های معنی دار در محل کار و خارج از محل کار دارند.

۳٫ اجتماعی: ایجاد مسیرهایی برای اتصال

اگر چند سال گذشته چیزی به ما آموخته است، آن این است که انسان ها اجتماعی هستند. موجودات انزوایی که بسیاری در بحبوحه همه‌گیری احساس می‌کردند، هنوز یک نگرانی اصلی برای کارگران راه دور است که ممکن است هرگز واقعاً با همکاران خود ملاقاتی نداشته باشند. بدون آن جلسات تصادفی در راهروها، ما باید در ارتباط با یکدیگر فعال و هدفمند باشیم.

پرورش اتصالات معتبر از طریق ERG، میکسرهای راه دور و کانال های Slack غیر مرتبط با کار به ایجاد حس کمک می کند. تعلقی که می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند، به خصوص برای کسانی که از خانه کار می کنند.

۴٫ محیطی: از ابتکارات پایداری حمایت کنید 

بیش از هر زمان دیگری، کارمندان تلاش های پایداری شرکت خود را برای خود مهم می دانند. رضایت شغلی. همه ما می خواهیم برای شرکتی کار کنیم که تاثیر مثبتی در جهان دارد، درست است؟

با توجه به اهمیت فزاینده پایداری، ما باید فرصت هایی را برای کارمندان ایجاد کنیم تا در داخل و خارج مشارکت کنند. لازم نیست این یک کار بزرگ باشد، برای مثال، ما یک کانال پر جنب و جوش Slack داریم که در آن کارکنان نکات خود را برای سبز شدن به اشتراک می گذارند. در پایان، با مراقبت از محیط زیست، شما از کارمندان خود مراقبت می کنید.

۵٫ شغلی: فرصت‌هایی برای رشد شغلی ارائه دهید 

ممکن است پیشرفت حرفه‌ای در این فهرست به نظر نرسد، اما در حصول اطمینان از اینکه کارکنان احساس قدردانی می کنند بسیار مهم است. سرمایه‌گذاری زمان و تلاش برای رشد مهارت‌های آن‌ها و حمایت از سفر شغلی آن‌ها نه تنها بر کارمند بلکه بر کسب‌وکار شما تأثیر مثبت دارد.

از آنجایی که رهبران در بحبوحه افزایش فرسودگی شغلی و نرخ فزاینده استعفا به نقش سلامتی کارکنان تجدید نظر می کنند، فرصتی برای قرار دادن پول خود و متعهد شدن به افزودن حمایت طولانی مدت و پایدار برای همه. نه فقط راه حل های چسب زخم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی