عمومی

افتتاح یک رستوران در بوستون 92 مرحله، 22 فرم، 17 طول می کشد بازدید از دفتر و 5554 دلار در 12 هزینه. چرا؟

افتتاح یک رستوران در بوستون ۹۲ مرحله، ۲۲ فرم، ۱۷ طول می کشد
بازدید از دفتر و ۵۵۵۴ دلار در ۱۲ هزینه. چرا؟

گزارش جدید توسط  موسسه عدالت موانع نظارتی بیش از حد بر سر راه راه اندازی مشاغل جدید در شهرهای سراسر جهان را برجسته می کند. ایالات متحده. این گزارش – با عنوان “موانع کسب و کار” – یک مطالعه بسیار دقیق است که مقررات محدود کننده مشاغل جدید در ۲۰ شهر ایالات متحده را کمیت می کند. این باید زنگ خطری برای تمام آمریکا باشد و امسال بحثی اساسی را آغاز کند.

در حالی که گزارش بر ۲۰ تمرکز دارد. شهرها، آن شهرها منحصر به فرد نیستند. در عوض، آنها نماد یک مشکل نظارتی در سراسر کشور هستند. علاوه بر این، موانع نظارتی در همه سطوح حکومت وجود دارد، نه فقط در شهرهای ما.

به همین دلیل است که نامزدهای محلی، ایالتی، و از دفاتر فدرال در این سال انتخابات باید به طور خاص پرسیده شود، “چه کاری انجام خواهید داد تا شروع و رشد مشاغل جدید را برای آمریکایی ها آسان تر کنید؟” این امر به ویژه در پی همه‌گیری کووید-۱۹، که بسیاری از مشاغل کوچک و مناطق تجاری مرکز شهر را ویران کرده است، بسیار مهم است. بیایید آن نامزدها را نیز دعوت کنیم تا با کارآفرینان در کافی‌شاپ‌ها، فضاهای سازنده و دیگر مکان‌هایی که کارآفرینان در حال ساختن آینده اقتصادی آمریکا هستند، ملاقات کنند. نامزدها باید موانعی را که بر سر راه هستند، درک کنند.

رویای آمریکایی تحت تأثیر مقررات بیزانسی قرار گرفته است. همانطور که گزارش نشان می دهد، برای مثال، افتتاح یک رستوران در بوستون یک فرآیند ۹۲ مرحله ای است. در دیترویت، ۷۷ پله است. در آتلانتا، ۷۶ است. 

باز کردن آرایشگاه ۸۱ مرحله در بوستون، ۶۸ در آتلانتا، و ۶۶ مرحله در جکسون‌ویل، فلوریدا طول می‌کشد. افتتاح یک کتابفروشی ۷۴ مرحله در نیوآرک، نیوجرسی، ۴۶ مرحله در آتلانتا، و ۴۴ مرحله در ایندیاناپولیس، نیواورلئان و سیاتل طول می کشد. مردم چقدر از یک کتابفروشی نیاز دارند؟ اگر تعداد آنها خیلی زیاد باشد، چه ضرر عمومی می‌تواند داشته باشد؟

این گزارش به جزئیات کامل می‌پردازد. این فرآیند ۹۲ مرحله‌ای برای افتتاح یک رستوران در بوستون مستلزم تکمیل ۲۲ فرم، ۱۷ بازدید حضوری از ادارات دولتی، پرداخت ۱۲ هزینه و مشارکت ۹ سازمان دولتی است که در مجموع هزینه‌های دولتی ۵۵۵۴ دلار است. . برای افتتاح یک رستوران در سانفرانسیسکو باید ۱۷ هزینه دولتی با هزینه کل ۲۲۶۴۸ دلار پرداخت شود.

این هزینه ها شامل نمی شود. ساعت های تلف شده توسط کارآفرینان آنها فرصت های از دست رفته را در بر نمی گیرند. آنها مشکلی را برای اکثر مردم در جمع آوری این نوع پول نشان نمی دهند – قبل از اینکه یک تجارت حتی “در تجارت” باشد.

یکی از ممانعت‌کننده‌ترین گام‌هایی که دولت‌ها تحمیل می‌کنند این است که کسب‌وکارهای جدید را ملزم می‌کنند تا قبل از کسب درآمد، به دولت هزینه بپردازند. به عنوان مثال، در سانفرانسیسکو، مجوزهای ساختمانی مورد نیاز برای افتتاح یک رستوران ۷۶۰۰ دلار هزینه بررسی و ۲۴۲۳ دلار هزینه صدور هزینه دارد. در پیتسبورگ، هزینه افتتاح یک کتابفروشی در مجموع ۲۱۰۵ دلار است.

به طور مشابه، الزامات صدور مجوز باری را تحمیل می کند که اغلب برای جلوگیری از رقابت طراحی شده است. به جای محافظت از مردم به عنوان مثال، آتلانتا به ۸۲ دسته از فعالیت های تجاری مجوز می دهد، که تشریفاتی را که کارآفرینان باید از آن عبور کنند پیچیده می کند. در بیرمنگام، آلاباما، صاحبان آرایشگاه ها باید هفت بار شخصاً به آژانس ها مراجعه کنند، علاوه بر این که الزامات آموزشی و صدور مجوز آرایشگاه در سطح ایالتی خود را انجام دهند. در نیواورلئان، صاحبان کتابفروشی باید ۱۱ شرط را شخصاً تکمیل کنند. مقامات دولتی در سراسر کشور باید الزامات مجوز را بررسی کنند و شواهدی را درخواست کنند که چنین الزاماتی برای حفاظت عمومی مورد نیاز است.

حق برای شروع، جنبش ملی غیرانتفاعی که من رهبری آن را بر عهده دارم، اصرار دارد که تمام هزینه های ثبت نام دولتی و هزینه های صدور مجوز برای مشاغل جدید حذف شود. در ابتدا و در سالهای اولیه زندگی. دولت باید رشد کسب و کار جدید را تسهیل کند نه اینکه آن را خنثی کند. سیستم فعلی حتی به نفع دولت نیست، زیرا دولت بیشترین سود را در صورت رونق گرفتن کسب و کار – و تبدیل شدن به مالیات دهندگان رو به رشد – و نه اگر تجارت قبل از شروع به کار متوقف شود، می برد.

آمریکا، کشور اصلی استارتاپی جهان، کارآفرینی را به ورزشی برای نخبگان تبدیل کرده است. شهروندان عادی نیازی به بازی ندارند. وقتی ۵۱ درصد از هموطنان ما کمتر از سه ماه پس‌انداز اضطراری دارند، این نوار قرمز رویای آمریکایی را برای حداقل نیمی از ملت غیرممکن می‌کند. و ما فرصت‌های شغلی را محدود می‌کنیم، زیرا کسب‌وکارهای جدید تقریباً تمام رشد خالص مشاغل را ایجاد می‌کنند. .

گزارش مؤسسه عدالت، یک شرکت حقوقی غیرانتفاعی منافع عمومی که صرفاً بر افراد و موسسات خیریه متکی است. بنیاد برای حمایت از کار خود، به ویژه به موقع است. هر جامعه، بزرگ یا کوچک، می تواند راه هایی برای تقویت محیط کارآفرینی خود بیابد.

جوامع نباید فقط به موانع بررسی شده در این گزارش. آنها باید طیف کامل ۳۶۰ درجه شرایطی را که کارآفرینانشان را تحت تأثیر قرار می دهند، بررسی کنند. موانع دیگر عبارتند از، به عنوان مثال، عدم دسترسی به سرمایه، مشکلات مالیاتی، و موانع قراردادهای دولتی.

راهنمای میدانی حق شروع برای سیاستگذاران فهرستی از موانع را در هر سطح از دولت ارائه می دهد. این یک نقشه راه برای هر جامعه ای برای تقویت کارآفرینی ارائه می دهد.

جوامع نیازی به انجام تحقیقات گسترده ندارند. برای شناسایی موانع، می توان به سادگی با کارآفرینان محلی و سازمان هایی که از آنها حمایت می کنند صحبت کرد. موانع کارآفرینی راز عمیقی نیستند. آنها از قبل برای کارآفرینان مشهود هستند.

پیدا کردن کارآفرینان سخت نیست. در حالی که بسیاری از آنها از خانه کار می کنند، بسیاری دیگر در مکان های شناخته شده ای جمع می شوند که در آن بینش ها را به اشتراک می گذارند، ارتباط برقرار می کنند و مشکل را حل می کنند. برنامه ۱ میلیون فنجان، راه اندازی شده توسط بنیاد کافمن ۱۰ سال پیش، جلسات هفتگی کارآفرینان را در بیش از ۱۶۰ جامعه در سراسر کشور برگزار می کند. من در نقش قبلی خود به عنوان معاون کارآفرینی در بنیاد کافمن به رشد این ابتکار کمک کردم، و همچنین مکانی است که سیاستگذاران می توانند با کارآفرینان ملاقات کنند و نگرانی های آنها را بشنوند.

آسان‌تر کردن راه‌اندازی کسب‌وکار برای همه، کل جوامع را تقویت می‌کند – نه فقط صاحبان مشاغل مشتاق. اقتصادهای محلی را احیا می کند. مشاغلی ایجاد می کند که در شهر باقی خواهند ماند. به شهرها و شهرک ها متمایز می بخشد. ایجاد ثروت را متنوع می کند.

همه‌گیری به همه ما آموخته است که چقدر به کارآفرینان، به‌ویژه کارآفرینان نزدیک، وابسته هستیم. به همان اندازه که ما ممکن است از راحتی تحویل آمازون از دور قدردانی کنیم، مشاغل محلی جوامع ما را تعریف می کنند، مکان هایی را برای جمع آوری، افزایش درآمد و جان بخشیدن به محله های ما فراهم می کنند.

گزارش موسسه عدالت به درستی بیان می‌کند که باید “مسیری ارزان‌تر، سریع‌تر و ساده‌تر برای کارآفرینی وجود داشته باشد.” جوامع می توانند با حمایت از کارآفرینان به هر طریقی جلوتر بروند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی