عمومی

راه اندازی یک شرکت شجاعت می خواهد. حتی بیشتر طول می کشد اگر تو سیاهی

راه اندازی یک شرکت شجاعت می خواهد. حتی بیشتر طول می کشد اگر
تو سیاهی

برای دهه‌ها، کسب‌وکارهای کوچک ستون فقرات آمریکا بوده‌اند. و در حالی که کارگران سیاه‌پوست به موفقیت این مشاغل کمک کرده‌اند، داشتن یک کسب‌وکار سیاه‌پوست آسان نبوده است. در عصر خرید آنلاین، فراموش می کنیم که در بسیاری از نقاط ایالات متحده، قوانین جیم کرو، داشتن ویترین یا داشتن یک تجارت را برای سیاه پوستان غیرقانونی می دانست. صرف نظر از اینکه چه کسی هستید، پشت سر گذاشتن امنیت یک چک حقوقی برای عدم اطمینان از خوداشتغالی، شجاعت می خواهد. با این حال، داشتن یک کسب و کار سیاهپوست به معنای مقابله با چالش های اضافی است.

صرفه جویی برای هزینه های راه اندازی می تواند چالش برانگیز باشد اگر حقوق و دستمزد شما به سختی بتواند هزینه های زندگی شما را تامین کند. دریافت وام تجاری نیز ممکن است دشوار باشد. بر اساس گزارشی که توسط بانک فدرال رزرو آتلانتا در دسامبر ۲۰۱۹ انجام شد، “۳۸٪ از مشاغل کوچک سیاه پوست هیچ یک از منابع مالی مورد درخواست خود را دریافت نکردند، در مقایسه با ۳۳٪ از مشاغل لاتین و ۲۴٪ از آسیایی ها. کسب‌وکارهای دارای مالکیت، و ۲۰ درصد از مشاغل متعلق به سفیدپوستان.”

کسانی که پشتکار دارند ممکن است توسط ۳۵ تا ۴۰ بانک رد شوند. قبل از تضمین وام انجمن کسب و کار کوچک (SBA). که می تواند خسته کننده باشد. به دست آوردن منابع مالی برای ادامه کسب و کار یا عبور از شرایط اضطراری می تواند به همان اندازه دلهره آور باشد. و کووید-۱۹ آن را آسانتر نکرد. گاهی اوقات، وام گیرندگان رنگین پوست با وام دهندگان آنلاین بهتر از بانک های محلی عمل می کردند. به نظر می رسید که تعصبات نژادی انسان به انسان مقصر باشد. متأسفانه، انسان‌ها همچنین به برنامه‌ریزی نژاد شناخته شده‌اند. تعصب به الگوریتم ها. فقدان اطلاعات، راهنمایی و حمایت جامعه می تواند مشکل ساز باشد. علاوه بر این، بازاریابی و تبلیغات ممکن است گران باشد و بازگشت سرمایه می تواند زمان بر باشد.

 به عنوان یک ملت، اگر جدی باشیم. در مورد حمایت از مشاغل سیاهپوست، ما باید متعهد به عدالت در تامین مالی باشیم. موسسات مالی باید به شیوه های وام دهی برای کسب و کارهای کوچک نگاه کنند. سوگیری های کارکنان، که نقش تعیین کننده ای نیز دارند، باید بررسی شوند. عموم مردم باید در حمایت از کسب و کارهای سیاهپوست عمدی عمل کنند. بنابراین سعی کنید شرکت‌های سیاهپوست مورد علاقه خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. همچنین، اگر یک بازرگان باتجربه یا بازنشسته هستید، به یک کسب و کار یا کارآفرین سیاه پوست راهنمایی کنید. هنگام بازدید از وب سایت آنها می توانید برای خبرنامه آنها ثبت نام کنید. زمانی که محصولات و خدمات آنها را خریداری می کنید، برای نوشتن نظر خود وقت بگذارید.

کسب و کارهای سیاهپوست تمایل دارند از داخل جامعه خود استخدام کنند. ، که به بیکاری کمک می کند. علاوه بر این، صاحبان مشاغل سیاه پوست تمایل به حمایت از سازمان های غیرانتفاعی دارند که به نفع جامعه هستند. آنها اغلب به جوانان و برنامه های بعد از مدرسه کمک می کنند و به عنوان مربی برای جوانان خدمت می کنند.

کسب‌وکارهای بزرگ می‌توانند با شراکت با کسب‌وکارهای متعلق به سیاه‌پوستان و ارائه تخصص‌شان، تغییری در بازی ایجاد کنند. کارهای زیادی می توان برای اطمینان از موفقیت کسب و کارهای متعلق به سیاهان انجام داد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی