عمومی

آنجلیکا راس: 3 درس برای غلبه بر بزرگترین خود چالش ها در زندگی و تجارت

آنجلیکا راس: ۳ درس برای غلبه بر بزرگترین خود
چالش ها در زندگی و تجارت

آنجلیکا راس تعریف یک خط چندگانه است: به عنوان یک بنیانگذار، مدیر عامل، فعال حقوق تراجنسیتی، بازیگر، تهیه کننده و خواننده و ترانه سرا، او کلاه های زیادی را به یکباره بر سر می گذارد. پس از آموزش طراحی وب و کدنویسی، راس به عنوان مدیر وب سایت شروع به کار کرد. او در سال ۲۰۱۴، TransTech، مستقر در شیکاگو را تأسیس کرد. شرکت اجتماعی که افراد تراجنسیتی را در زمینه مهارت‌های فنی آموزش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا شغل پیدا کنند.

اکنون، از زمان پیدا کردن جریان اصلی با موفقیت روی پرده با بازی در Pose و American Horror Story FX، راس در حال راه اندازی یک شرکت خواهر، TransTech Global Enterprises، آژانسی که خدماتی از جمله ارائه می کند توسعه وب، توسعه اپلیکیشن، بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی. راس در مصاحبه حرکت بعدی شرکت شما با مدیر عامل The Honey Pot، بئاتریس دیکسون، درباره برخی از بزرگترین چیزهایی که آموخته صحبت می کند. در حرفه متنوع او در اینجا سه ​​درس کلیدی برای کارآفرینان از گفتگو آورده شده است.

۱٫ راس می‌گوید: «روی خودتان تمرکز کنید

“مردم دائماً به دنبال تعاریف، سرزنش و حمایت از بیرون از خود هستند.” “من آموخته ام که نگاه کردن به بیرون از خود روشی نادرست برای تمرین این چیزی است که زندگی نامیده می شود. شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در درون خود پیدا کنید.”

علاوه بر شناخت خود، راس می گوید که باید همیشه از ارزش خود آگاه باشید و از آن محافظت کنید. به عنوان مثال، راس حادثه‌ای را در یک مجموعه فیلم به یاد آورد که در آن شخصی که در تولید شرکت داشت، تی شرت‌هایی با شعارهایی مانند «آن دیوار را بساز» یا پرچم آمریکا با عبارت «زانو نمی‌زنم» پوشید.

راس می‌گوید اگرچه نباید فردی می‌بود که وارد عمل می‌شد، اما می‌دانست که نمی‌تواند اجازه دهد این کار ادامه پیدا کند.  “من هر اونس امتیازی را که در آن لحظه فکر می‌کردم از دست دادم. فکر می‌کردید من یک زن سفیدپوست تمام عیار هستم، زیرا می‌گفتم: “از خودم بیرون نمی‌آیم. تریلر تا زمانی که این وضعیت رسیدگی شود. بسیاری از سفیدپوستان وضعیت را دیدند، اما نمی‌دانستند چه بگویند یا چه بکنند، و اجازه می‌دادند این محیط اتفاق بیفتد. .'”

۳٫ یک محیط کار ایمن ایجاد کنید 

راس می‌گوید که رهبران کسب‌وکار موظفند در محل کار خود را تنظیم کنند، نه فقط با استخدام افراد مختلف. کارمندان، اما با ایجاد فضایی که مردم در آن احساس استقبال کنند. اقدامات تنظیم آهنگ می تواند بصری باشد، مانند تنظیم پلاک های نام که شامل ضمایر است، یا معرفی حمام های تک غرفه. پیشنهاد دیگری از راس: برای پیشرفت مسیر را رمزگشایی کنید و سپس به کسانی که در مشاغل خود برتر هستند پاداش دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی