عمومی

معامله گر سابق وال استریت که ستاره TikTok شده بود می گوید این است مشاوره مالی که در حال حاضر به آن نیاز دارید

معامله گر سابق وال استریت که ستاره TikTok شده بود می گوید این است
مشاوره مالی که در حال حاضر به آن نیاز دارید

دلایل زیادی برای نگرانی در مورد اقتصاد وجود دارد، اما در اینجا یکی از مواردی است که اغلب درباره آن نمی شنوید: گسترش روزافزون بین بازده اوراق خزانه و سایر انواع اعتبار. نیکلاس کراون، تاجر سابق وال استریت و معاون بانک سرمایه گذاری بارکلیز، می گوید که این گسترش حدود یک سال است که گسترش یافته است و باعث نگرانی است. کراون اکنون یک کارآفرین است و همه نقش‌های سریال پرطرفدار TikTok را ایجاد کرده و بازی می‌کند “Rich در مقابل واقعاً ثروتمند.”

از آنجایی که کرون دیگر در وال استریت استخدام نمی‌شود، آزاد است که بگوید واقعاً چه می‌گوید. به وضعیت فعلی اقتصاد و اینکه در کوتاه مدت به کجا می رود فکر می کند. در اینجا توصیه های صریح او برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است.

۱٫ با واقعیت روبرو شوید.

افزایش تفاوت بین بازده خزانه و سایر اشکال اعتبار (کارت های اعتباری، وام مسکن و غیره) نشان دهنده دو چیز است. کرون توضیح می دهد. اولاً، بازارهای مالی بر این باورند که وام‌هایی که به افراد داده می‌شود ریسک‌تر از قبل است – یعنی انتظار می‌رود افراد بیشتری این تعهدات را نکول کنند. و دوم اینکه مردم مشتاق وام گرفتن هستند. او می‌گوید: «ما در این سناریوی دیوانه‌وار هستیم که تورم دیوانه‌کننده‌ای داریم و مردم همچنان می‌خواهند خرج کنند، خرج کنند، خرج کنند.

و اگر بخواهند به خرج کردن ادامه دهند، می توانند. کرون خاطرنشان می کند که محصولات مالی جدید و متفاوتی همیشه معرفی می شوند تا به مصرف کنندگان اجازه دهند بیشتر و بیشتر وام بگیرند. او می‌گوید: «به نظر من سبک زندگی ما با آنچه در بازار اتفاق می‌افتد سازگار نیست. با افزایش نرخ بهره، این می تواند خبر بدی برای وام گیرندگان باشد. افراد عادی بیشتر از دارندگان دارایی های سرمایه گذار بزرگ این درد را احساس خواهند کرد، فقط به این دلیل که اگر شروع به جمع آوری بدهی کارت اعتباری کنند، آن نرخ بهره ۱۴ درصدی به زودی به ۲۵ درصد می رسد.

در همین حال، افزایش نرخ های بهره کمک چندانی به کاهش قیمت های سرسام آور مسکن نکرده است. کراون می گوید که آنها برای آینده قابل پیش بینی این کار را نخواهند کرد، زیرا سرمایه گذاران بزرگ پول خود را از بازارهای سهام بیرون می کشند و آن را در املاک و مستغلات، به ویژه املاک اجاره کوتاه مدت، سرمایه گذاری می کنند. در عین حال، نرخ‌های بهره بالاتر به این معنی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان قادر به خرید خانه نیستند، بنابراین آنها مجبور به ورود به بازارهای اجاره می‌شوند که در آن اجاره‌بها در حال افزایش است.

ترکیب افزایش تورم و افزایش اجاره‌بها، چیزی را ایجاد می‌کند که کرون آن را «گوه فقر» می‌نامد که بر بسیاری از مردم تأثیر می‌گذارد. او می‌گوید: «به سمت ثروت مصرف‌کننده متوسط ​​سوق داده می‌شود. شما به دلیل تورم و به دلیل هزینه اجاره خانه فقیرتر و فقیرتر می شوید. او معتقد است که گوه در حال رسیدن به سطح خطرناکی است.

ممکن است کار زیادی نتوانید برای جلوگیری از تأثیرگذاری بر گوه فقر انجام دهید. اقتصاد، اما حداقل می توانید اثرات آن را بر خانواده و کسب و کار خود کاهش دهید. اگر بدهی کارت اعتباری یا بدهی دیگری با نرخ بهره دارید که ممکن است افزایش یابد، پرداخت یا حذف آن بدهی را در اولویت قرار دهید. تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا بتوانید بدون بدهی بمانید. در تجارت خود به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها باشید. شما در یک شرکت خوب خواهید بود — بسیاری از سازمان ها، از جمله مایکروسافت و  Google، اقدامات کاهش هزینه را اعلام کرده است.

۲٫ کراون می‌گوید روی شما سرمایه‌گذاری کنید.

در حال حاضر فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب زیادی وجود ندارد. “ما این هیاهو و سردرگمی کامل را در بازار داریم. ارز دیجیتال – به نظر من محیط نظارتی ترسناک است. ما نمی دانیم چه اتفاقی قرار است در آنجا بیفتد. پس چرا شروع به سرمایه گذاری مجدد در خود نکنیم؟

نمونه کلاسیک، او می‌گوید، دندانپزشکی است که ۱۰۰۰۰۰ دلار در بازار سهام می‌گذارد، در صورتی که بتواند آن پول را برای استخدام سرمایه‌گذاری کند. دندانپزشک دیگری یا ارتقاء مطب برای جذابیت بیشتر برای بیماران.

یک راه عالی دیگر برای سرمایه گذاری روی خود، یادگیری مهارت های جدید است. . کرون می‌گوید: «بسیاری از مردم در طول کووید گفتند که قرار است به مدرسه برگردند و همه این پروژه‌ها را انجام دهند. “اگر آن زمان این کار را انجام نمی‌دادید، اکنون زمان آن رسیده است، زیرا با سرمایه‌گذاری‌های خود نمی‌توانید بازدهی را پیدا کنید. اما ممکن است با افزایش مهارت‌ها به بازدهی دست پیدا کنید. ادامه تحصیل ارزان‌تر و ارزان‌تر می‌شود. هیچ بهانه‌ای برای این کار وجود ندارد. روی خودتان سرمایه گذاری کنید.”

۳٫ کارآفرینی را دوچندان کنید.

کرون فکر می‌کند، با وجود مشکلات اقتصادی، این یکی از بهترین زمان‌ها برای کارآفرینی است. یکی از دلایل آن استعداد است. او می گوید: «استعدادهای زیادی در دسترس خواهند بود. و اکنون که کار از راه دور بیشتر یک هنجار است، “شما کل جهان را به عنوان منبع استعداد خود دارید.”

افراد ماهر هستند. کارآفرین تر شدن، انتخاب کنسرت یا کار مشروط، و این بدان معناست که شما گزینه های بیشتری برای استخدام آنها دارید. “شما دیگر نیازی به استخدام شخصی به صورت تمام وقت ندارید. می توانید آنها را به صورت کسری استخدام کنید.” او به‌عنوان صاحب کسب‌وکار می‌گوید: «ما استعدادهای باکیفیت را می‌گیریم و می‌گوییم که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید». او می‌گوید که این یک تغییر بازی مخصوصاً برای افراد انفرادی است. “اکنون می توانید کوه ها را به عنوان یک نفر جابه جا کنید.”

با همه این فرصت ها و بازارهای مالی در آشفتگی، او می افزاید، این باید یک تصمیم آسان باشد. برای کارآفرینی مثل من، سرمایه‌گذاری مجدد در کسب‌وکارم به‌جای بازارهای عمومی بی‌معنی است.» ممکن است برای شما هم بی‌معنا باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی