عمومیمقالات

با کشاورزان درخت کریسمس که روحیه خود را حفظ می کنند ملاقات کنید کریسمس زنده

با کشاورزان درخت کریسمس که روحیه خود را حفظ می کنند ملاقات کنید
کریسمس زنده

این صحنه‌ای است مستقیماً از یک فیلم تعطیلات: خانواده‌ای برای قطع درخت کریسمس خود به مزرعه‌ای ایده‌آل سفر می‌کنند و روز را به قدم زدن در ردیف‌ها، درست کردن تاج گل و نوشیدن کاکائو داغ می‌گذرانند. در برخی از ۱۵۰۰۰ مزرعه درخت کریسمس در سراسر ایالات متحده، این صحنه بی‌نقص تخیلی نیست. بسیاری از کشاورزان با استقبال از بازدیدکنندگان برای خرید درختان تازه از بازار عمده فروشی چشم پوشی می کنند – یکی از حدود ۲۵ میلیونی که هر سال در ایالات متحده به فروش می رسد. بیایید با صحبت با خانواده‌هایی که آنها را اداره می‌کنند، به نحوه عملکرد مزارع درخت کریسمس نگاهی دقیق‌تر بیندازیم.

چگونه مزارع درخت کریسمس کار می کنند؟

اگرچه مزارع بیشتر کارهای خود را از روز بعد از روز شکرگزاری تا اوایل دسامبر انجام می دهند، پرورش درخت کریسمس یک حرفه در تمام طول سال است. . کریستین نیکلسون، مالک مزرعه درختی حوض پنهان و رئیس می‌گوید: «از من می‌پرسند بقیه سال چه کار می‌کنم. انجمن پرورش دهندگان درخت کریسمس نیوجرسی. هیچ استراحتی در سال وجود ندارد. هرگز متوقف نمی شود.”

به محض اینکه زمین در بهار آب می شود، نهال ها هزاران بار در زمین می روند. موقعیت جغرافیایی، شرایط خاک و آب و هوا و آنچه مشتریان می خواهند، تعیین کننده کاشت محصولات زراعی است. اثرات تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده ای بر محاسبات آنها تأثیر می گذارد. شرایط سخت تر، انتخاب محصول را به یک هدف متحرک تبدیل می کند.

در طول بهار و تابستان، کشاورزان پس از کاشت محصولات پوششی، سمپاشی برای آفات و کود دهی می کنند. در اوج تابستان، حوالی جولای، کشاورزان در مزارع هستند و درختان را با دست هرس می کنند تا درختان مخروطی را به شکل کامل درخت کریسمس درآورند. در طول سال، کشاورزان چمن زنی می کنند تا مسیرها و مسیرها را به اندازه کافی شفاف نگه دارند تا بازدیدکنندگان بتوانند از آن عبور کنند. صنوبرها و صنوبرهای باشکوه قبل از اینکه آماده بریدن به عنوان درخت کریسمس معمولی ۶ فوتی شوند، ۸ تا ۱۰ سال را صرف مراقبت از آنها می کنند.

کشاورزان نه تنها برای یکی از نمادهای نمادین فصل، بلکه برای ایجاد خاطرات قدیمی، خانواده ها را به مزارع خود جذب می کنند. حس نوستالژیک باعث می‌شود که مهمانان سال به سال و در طول نسل‌ها برگردند. در پشت صحنه، کشاورزان از کار سخت و تنوع استفاده می کنند. کسب و کار و شیوه زندگی خود را زنده نگه دارند.

مزرعه درخت کریسمس کوه پایپر

نیوبرگ، مین< /strong>

مزارع درخت کریسمس کوه پایپر صاحبان مولی و جسی جیمرسون بسته خود را در سال ۲۰۲۲ تحویل گرفتند. ، اما ریشه این مزرعه به سال ۱۹۷۸ باز می گردد، زمانی که جیم و نورما کورلیس که اکنون بازنشسته شده اند آن را تأسیس کردند.

«به نظر یک فیلم Hallmark بود. این یک تجارت رویایی است،” مولی از سرمایه گذاری جدید آنها به یاد می آورد، که برای پیشینه کشاورزی او و روحیه شوهرش برای ساخت یا تعمیر هر چیزی مناسب بود. ما عاشق این ایده بودیم که درختان کریسمس را کشاورزی کنیم و به فرزندانمان این سبک زندگی بدهیم.»

جیمرسون‌ها سالانه حدود ۲۸۰۰۰ درخت می‌کارند و بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ درخت صنوبر را می‌کارند. مراقبت از محصول کاری است که در تمام طول سال انجام می شود. مولی می‌گوید: «ما ۱۱ ماه از سال یک مزرعه کار می‌کنیم و یک ماه در سال یک [مزرعه] گردشگری کشاورزی هستیم.

جسی می‌افزاید: «همیشه احساس می‌شود که عید پاک دیروز بود و فردا کریسمس است».

بازدید از مزرعه Jimersons از زنان، که اغلب فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند و برای خانواده‌های خود تصمیم‌گیری مالی می‌کنند. «مردم می‌توانند به Home Depot بروند، درخت کریسمس را بگیرند و کار را تمام کنند. [زن‌ها] دوست دارند یک روز را با خانواده‌شان بگذرانند،» مولی می‌گوید. در کوه پایپر، خانواده جیمرسون با کالسکه سواری، کامیون‌های حمل غذا و خرید زیور آلات، یک تجربه تمام روز را ایجاد می‌کنند.

اگرچه این زوج در تمام طول سال با جادوی مزرعه درخت کریسمس از خواب بیدار می شوند، مولی عطر فریبنده انبار را به یاد می آورد که مواد تاج گل در اولین فصل خانواده اش در مزرعه شروع به چرخاندن کردند. . “تیپرها” شاخه ها را در طبیعت – حدود ۳۰۰۰۰ پوند از آنها – برای تجارت عمده فروشی تاج گل مزرعه برداشت می کنند که جنبه دیگری از عملیات متنوع آن است که شامل بخش تجارت الکترونیک می شود.

مزرعه درختی Pioneer Trails

لهستان، اوهایو

کشاورزی در خانواده Perdulla انجام می شود. پدرسالار فرانک در زمینی به مساحت ۵۲ جریب بزرگ شد که او و همسرش مری جان، که از ردیف کشاورزان درخت کریسمس است، اولین درختان خود را در سال ۱۹۸۳ کاشتند. چهل سال بعد، این زوج سالگرد یاقوت خود را در مزرعه جشن می گیرند. آنها سه فرزند خود را به عنوان بخشی از عملیات حساب می کنند، دو نفر از آنها را به عنوان همکاران، و آنها بر محصولی که شامل انواع صنوبر، صنوبر و کاج است نظارت می‌کنند.

مسیرهای پایونیر زمین مزرعه درختی محیطی زیبا ایجاد می کند که به عنوان پس زمینه ای برای عکاسانی است که فضایی را برای گرفتن عکس های تعطیلات اجاره می کنند. Perdullas حتی مجموعه های عکاسی مانند یک واگن قدیمی و یک پایه شکلات داغ را ایجاد کرده اند تا به محیط اضافه کنند. هزینه‌های اجاره عکاس، یکی دیگر از جریان‌های درآمد مزرعه را ایجاد می‌کند، که شامل مکان‌های کمپینگ بدوی در چادر می‌شود که در طول همه‌گیری کووید-۱۹، زمانی که فضای تفریحی در فضای باز در ممتاز بود، اضافه شد. آن‌ها همچنین شاهد رونق بازدید از فصل کریسمس در طول همه‌گیری بودند، زمانی که فعالیت‌های فاصله‌گیری اجتماعی مورد تقاضا بود.

بازدیدهای مزرعه تعطیلات شامل درختی با نرخ ثابت (بازدیدکنندگان می‌توانند درخت خود را قطع کنند یا درختی را انتخاب کنند)، واگن سواری و سفر به فروشگاه هدیه بزرگ Red Barn برای زیور آلات دست ساز، شکلات داغ و دونات برای جلب توجه خانواده‌هایی با برنامه‌های پر فعالیت، مزرعه چند شب را برای چراغ‌های جمعه شب باز می‌کند، زمانی که مهمانان می‌توانند درختان خود را زیر چراغ‌های خورشیدی انتخاب کنند، از سواری با یک واگن تزئین‌شده با نور تعطیلات لذت ببرند و در اطراف آتش‌سوزی‌ها گرد هم جمع شوند. هات داگ

مری جان می‌گوید خوشحال است که سنت های خانوادگی. “خوشحالم که می توانیم به عنوان یک مزرعه درخت کریسمس به فعالیت خود ادامه دهیم. همانطور که [بچه های من] بزرگ شده اند، بسیاری از [مزرعه های درختی] تعطیل شده اند. من دو نوه دارم و امیدوارم روزی آنها نیز به ادامه آن علاقه مند شوند.»

مزرعه درختی برکه پنهان

مندهام، نیوجرسی

کریستین نیکلسون مزرعه درختی برکه پنهان را با اجاره ۳۵ هکتار زمین و فروش اولین درخت خود راه اندازی کرد. در سال ۲۰۰۸٫ مزرعه از آن زمان به یک محیط ایده آل تبدیل شده است – حداقل فیلمسازان نتفلیکس و هالمارک اینطور فکر می کنند. آن‌ها چندین فیلم تعطیلات را در این ملک فیلم‌برداری کرده‌اند.

نیکلسون می‌گوید استقبال از عموم مردم در مزرعه برای او رضایت‌بخش است. او می‌گوید: «می‌توانم به‌صورت عمده بفروشم و در یک آخر هفته تمام کنم. «هر سال خوشامدگویی به همان خانواده‌ها بسیار سرگرم‌کننده‌تر است. من شاهد بزرگ شدن خانواده‌های مشتریان و داشتن فرزندانی از خود بوده‌ام.»

این مزرعه خانواده‌هایی را از محله‌های شهر نیویورک می‌کشد. خانواده ها چیزی بیش از درخت کریسمس می خواهند. این یک سنت قدیمی و ساده است. من یک تجربه را به اندازه یک درخت می فروشم. نیکلسون می‌گوید روح کریسمس را می‌فروشم. Hayrides، قطار سواری با تراکتور، آتش‌سوزی و یک تنقلات یک تجربه تمام روز را برای مردمی ایجاد می‌کند که صنوبر کنعانی، صنوبر فریزر یا صنوبر کانکالر خود را می‌تراشند. (نیکلسون درختان از پیش بریده شده را نیز ارائه می دهد.)

برای افزایش درآمد در ۱۱ ماه دیگر سال، نیکلسون از عکاسان در مزرعه برای جلسات استقبال می کند—گرفتن عکس های کارت کریسمس نیز در اینجا بسیار محبوب است—و از عکاسان استقبال می کند. عمده فروشی تجارت شمشاد. «برای اینکه یک مزرعه کار کند، باید یک منبع درآمد جایگزین پیدا کنید. مزارع بسیار کمی وجود دارند که بتوانند تنها با یک کالا کار کنند.»

مرازخانه سرپوشیده پل

مونتروس، کلرادو

ناتالی ریسن دختر یک کشاورز درختی را در میشیگان بزرگ کرد. پس از یک حرفه در امور مالی در شیکاگو و نیویورک، او ۱۲ سال پیش به عملیات کلرادو پدرش پیوست. من همیشه در دنیای شرکت‌ها بودم و به دنبال انجام کاری کارآفرینانه‌تر بودم. من چیزی می خواستم که بتوانم آن را در مقطعی به دست بگیرم و به نسل بعدی ادامه دهم.»

سفرهای پدرش او را با پل‌های سرپوشیده و مزارع درخت کریسمس که اغلب عاشقانه بودند آشنا کرد، که هر دوی آنها را قبل از پیوستن ریسن به عملیات ایالتی صد ساله خود وارد کرد. او می‌گوید این محیط و فعالیت جذابیت چند نسلی دارد. “این یکی از کارهای نادر در زندگی است که می توانید با چندین نسل با هم انجام دهید. پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندان و نوه ها همه می توانند در انجام کاری با هم شرکت کنند. او می‌گوید که از آنچه کریسمس است پشتیبانی می‌کند.

پوشیده شده Bridge Ranch بازدیدکنندگان را با واگن های تراکتوری به مزارع می برد تا صنوبر کنعان، صنوبر داگلاس، صنوبر کانکالر، صنوبر کلرادو یا کاج اسکاچ را برش دهند. پس از یافتن درخت مخروطی مناسب، بازدیدکنندگان می‌توانند به انبار تزئینات اکلیل بروند، از آب سیب داغ لذت ببرند، از انواع حیوانات در محل دیدن کنند و فروشگاه هدیه را مرور کنند.

این مزرعه فقط ۱۰۰ هکتار از این بسته ۳۰۰ هکتاری را به درختان کریسمس اختصاص می دهد. چندین جریان درآمد دیگر نیز دارد. ریسن در مورد تجارت آنها Colorado Conifers که درختان را برای بازار عمده فروشی و نهالستان پرورش می دهد، می گوید: «ما در درجه اول یک نهالستان درخت هستیم. این مزرعه همچنین دارای تکه کدو تنبل است، یونجه می‌روید و گاو شاخ بلند پرورش می‌دهد.

پس از فعالیت شرکتی، ریسن اکنون در روزهایی که بیشتر در خارج از منزل سپری می‌شود، احساس رضایت می‌کند. “رشد چیزها بسیار ارزشمند است. دیدن چیزهایی که رشد می‌دهیم با کاری که در آن‌ها انجام می‌دهیم رشد می‌کنند و زیباتر می‌شوند، لذت بخش است.” مزرعه درختی.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی