عمومی

عکس NFT چیست؟

عکس NFT چیست؟

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارایی‌های دیجیتالی هستند که به شکل موسیقی، هنر، کلکسیونی و آیتم‌های درون بازی عرضه می‌شوند. اینها اغلب به صورت آنلاین با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده رمزگذاری شده با قراردادهای هوشمند روی بلاک چین معامله می شوند. در سال‌های اخیر، بازار توکن‌های غیرقابل جابجایی رکورد فروش را تجربه کرده و دنیای هنر را مختل کرده است و بسیاری از هنرمندان دیجیتال نامی برای خود به‌دست آورده‌اند. علاوه بر هنر دیجیتال، NFT ها به عکاسان و خلاقان رسانه اضافی برای انجام تجارت و کسب درآمد ارائه می دهند. علاوه بر این موارد، در هر فروش، بدون نیاز به شخص ثالث، پرداخت‌های تضمینی ارائه می‌کنند، پرداخت‌های فوری و ایمن را ارائه می‌کنند، و دسترسی به مخاطبان جهانی را از طریق بازارهای غیرمتمرکز امکان‌پذیر می‌سازند.

عکس NFT چیست؟< /h2>

عکس NFT چیست؟ عکس‌های NFT مانند سایر دارایی‌های دیجیتال مثل ویدئو، صدا و سایر دارایی‌های دیجیتال، عکس‌های نشانه‌گذاری شده هستند. NFTها فایل‌های دیجیتالی هستند که روی یک بلاک چین ذخیره و مبادله می‌شوند که یک دفتر کل دیجیتال است که گواهی می‌دهد یک فایل دیجیتال منحصر به فرد و غیرقابل تعویض است. اینها NFT های عکاسی را به دلیل انحصاری بودنشان بسیار مورد توجه قرار می دهند و اینکه اکنون هیچ دو نفر نمی توانند NFT یکسانی داشته باشند.

NFT ها به سرعت در حال افزایش هستند. محبوبیتی که باعث شد هنرمندان آثار عکاسی خود را به نشانه تبدیل کنند و دید زیادی در بازارهای دیجیتال ایجاد کنند. هر چه بیشتر و بیشتر افراد شروع به خرید NFT می کنند، به ایجاد یک بازار منحصر به فرد برای NFT های عکس مشابه خانه ها و گالری های حراج در دنیای واقعی کمک می کنند و به سازندگان اعتبار و جوایز پولی را که شایسته آن هستند ارائه می دهند.

جنبه توضیح
تعریف NFT NFT عکس‌ها عکس‌های توکن‌شده هستند و دارایی‌های دیجیتال را نشان می‌دهند. این توکن ها منحصر به فرد هستند و قابل تعویض نیستند، در یک بلاک چین ذخیره و مبادله می شوند و انحصار را تضمین می کنند.
انحصار انحصار بودن عکس های NFT باعث می شود که در بازارهای دیجیتال به شدت مورد توجه قرار گیرند. هیچ دو نفری نمی توانند یک NFT یکسان داشته باشند و این امر مطلوبیت آنها را افزایش می دهد.
محبوبیت رو به افزایش< /td> عکس های NFT در حال افزایش محبوبیت هستند و هنرمندان آثار عکاسی خود را به نشانه تبدیل می کنند. این روند منجر به افزایش دید در سیستم عامل های دیجیتال می شود.
بازار منحصر به فرد از آنجایی که افراد بیشتری NFT ها را خریداری می کنند، بازار منحصر به فردی برای NFT های عکس در حال ظهور است، مشابه خانه های حراج و گالری های دنیای واقعی. این به سازندگان شناخت و جوایزی ارائه می‌کند.

svg%3E - عکس NFT چیست؟

چرا باید عکاسی NFT خود را ایجاد کنید

دنیای NFT در حال رونق است، اگر عکاس هستید، چه عکاس طبیعت باشد و چه آماتور، و می توانید عکس های فوق العاده ای بگیرید، باید به فکر ایجاد NFT های خود باشید. برخی از مزایایی که با عکاس NFT همراه است عبارتند از:

تجربه‌هایی برای طرفداران خود ایجاد کنید: عکس‌های NFT نسخه‌های محدودی از عکس‌های شما هستند که مالکیت و یادگاری‌های NFT را به خریداران تضمین می‌کنند. آنها پتانسیل بالایی برای علاقه مندان به داشتن این مجموعه های کمیاب دارند

موانع کم ورود: اگر عکاس هستید و همه تجهیزات از جمله دوربین های دیجیتال را دارید که کنسرت را به عنوان NFT شروع می کنند. عکاس با هزینه کمتر می آید. ایجاد NFTS به سرمایه گذاری نسبتا کمی نیاز دارد و نیازی به فرآیند پیچیده ای ندارد که شما را در موقعیتی تقریبا برابر با سایر عکاسان قرار دهد.

فالوور و برند خود را ایجاد کنید: از طریق ایجاد NFT منحصر به فرد خود عکس‌هایی که می‌توانید توجه طرفداران را به خود جلب کنید و طرفداران و برندی قوی در سراسر جهان ایجاد کنید.

درآمدی بدون واسطه ایجاد کنید: عکاسی NFT به شما امکان می‌دهد مستقیماً با خریداران تعامل داشته باشید و ۱۰۰ درآمد کسب کنید. ٪ از درآمد کار شما بدون نیاز به پرداخت شخص ثالث – به معنای پول بیشتر برای شما.

svg%3E - عکس NFT چیست؟

<نحوه تبدیل یک تصویر به دارایی دیجیتال NFT

اگر تصمیم دارید یک NFT ساده بسازید، لزوماً نیازی به توسعه دهنده ندارید. با دنبال کردن این مراحل ساده می توانید اولین NFT خود را ایجاد کنید.

۱٫ انتخاب یک عکس برای تبدیل به NFT: برای شروع باید عکس خاصی را انتخاب کنید که می خواهید به NFT تبدیل شود، همچنین باید مطمئن شوید که هیچ مشکلی با حق چاپ ندارید و دارید حقوق انحصاری تصویر دیجیتال.

۲٫ یک بازار NFT را انتخاب کنید: برای تبدیل عکس خود به NFT، باید آن را به NFT تبدیل کنید، اینجا جایی است که یک بازار NFT می آید. بازارهای NFT زیادی برای انتخاب وجود دارد. هر بازار NFT مزایا و معایب خود را برای فروشندگان دارد، بنابراین مطمئن شوید که قبل از انتخاب تحقیق کنید.

۳٫ راه اندازی یک کیف پول رمزنگاری: سپس باید یک کیف پول دیجیتالی ایجاد کنید که در آن ارزهای دیجیتال و NFT های خود را ذخیره کنید. کیف پولی که انتخاب می‌کنید باید با فناوری بلاک چین و بازار NFT که می‌خواهید برای برش عکس‌های NFT خود استفاده کنید، سازگار باشد.

۴٫ خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی: پس از ایجاد کیف پول، باید مقداری ارز رمزنگاری شده بخرید تا بتوانید هزینه های گاز برای ضرب NFT های خود را بپردازید.

۵٫ کیف پول خود را به پلتفرم NFT متصل کنید و شروع به ضرب کردن کنید:  پس از افزودن وجوه به کیف پول خود، باید آن را به پلتفرم NFT که برای ایجاد NFT خود استفاده می کنید، متصل کنید.

۶ . فایل NFT خود را در فهرستی آپلود کنید: هنگامی که دارایی های دیجیتال خود را به NFT تبدیل کردید، می توانید آنها را برای فروش در چندین بازار NFT موجود فهرست کنید.

svg%3E - عکس NFT چیست؟

<برای اطلاعات بیشتر، مقاله ما را بررسی کنید نحوه ساخت NFT.< /p>

مزایای خرید و فروش عکس های NFT

همانند هنر NFT، عکس های NFT نیز در بازار NFT تاثیرگذار هستند. فروش و خرید عکس های NFT مزایای زیادی دارد. علاوه بر ورود به اقتصاد دیجیتال، آثار خود را به روی جمعیت‌شناسی هوشمند دیجیتالی باز می‌کنید، مزایای دیگری نیز عبارتند از:

ارزش احساسات پیشنهادی: عکس‌های NFT با یک ارتباط عاطفی بین مجموعه‌داران و مجموعه‌ها همراه هستند. در برخی موارد، این ارتباط عاطفی می تواند کلکسیونرها را وادار به پرداخت بیش از حد برای یک مجموعه کند، فقط به این دلیل که برای آنها اهمیت دارد.

تمایل به داشتن کل مجموعه: بعضی از خریداران می خواهند مالک آن باشند. مجموعه کاملی از تغییرات یک مجموعه خاص و مایل به پرداخت هر بهایی برای آن هستند. هر چه مجموعه نادرتر باشد، میل به دستیابی به کل مجموعه بیشتر می شود.

آنها تعامل را افزایش می دهند:  NFT علاوه بر اینکه چیزی بیش از یک کلکسیون یا اثر هنری است، می تواند توسط کسب و کارها نیز مورد استفاده قرار گیرد. شناخت برند را تقویت کنید و با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنید. کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها به‌عنوان بخشی از تجارت خود استفاده کنند و آن‌ها را به‌عنوان یادگاری عرضه کنند.

بالقوه برای درآمدهای اضافی: چون NFT‌ها به دلیل کمبودشان هستند، سازندگان می‌توانند این موارد منحصر به فرد را به صورت محدود بفروشند. دارایی‌هایی را که می‌توانند برای سود بفروشند، ویرایش کنند.

svg%3E - عکس NFT چیست؟

<برای اطلاعات بیشتر در مورد تجارت NFT، مقالات ما را در مورد نحوه خرید NFTنحوه فروش NFT.

لیست بهترین عکس NFT Marketplace

NFTها تا حدودی به دلیل منحصر به فرد بودن و غیرقابل تعویض بودن، دنیای دیجیتال را دوباره تعریف می کنند. آنها وضعیت رسانه های دیجیتال را از یک منبع صرف سرگرمی یا محرک به یک فرصت پول ساز جدی ارتقا داده اند، لطفا مقاله ما را بخوانید چگونه برای کسب درآمد با NFT. اگر تصمیم دارید عکس‌های NFT خود را بسازید و شروع به فروش کنید، در زیر برخی از بهترین انتخاب‌های ما از بازارهای NFT عکس وجود دارد:

۱٫ OpenSea

OpenSea یک بازار NFT است که به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت توکن های غیر قابل تعویض را از طریق وب سایت خود می دهد. به عنوان بهترین بازار NFT در نظر گرفته می شود که به کاربران امکان می دهد از انواع فرمت های فایل برای تصاویر، فیلم ها، صدا، یا حتی مدل های سه بعدی استفاده کنید و اگر به دنبال فروش با فرمت بزرگ هستید، حداکثر حجم فایل ۱۰۰ مگابایت را پشتیبانی می کند. ۲٫۵٪ در هر تراکنش به عنوان کارمزد فروشنده می گیرد. این کیف پول از چندین کیف پول شامل MetaMask، Coinbase Wallet، WalletConnect سازگار، Bitski و Trust Wallet پشتیبانی می‌کند و در عین حال از زنجیره‌های بلوکی اتریوم، Polygon و Klaytn نیز پشتیبانی می‌کند.

 ۲٫ Rarible

Rarible یک بازار NFT است که توکن $RARI مخصوص به خود را دارد که می تواند در این پلتفرم استفاده شود. پلتفرم بازار چند زنجیره ای که در آن کاربران می توانند NFT ها را در چندین بلاک چین مانند اتریوم، تزوس و بلاک چین بفروشند. ۲٫۵% کارمزد فروشنده را دریافت می کند، حق امتیاز قابل تنظیم است و از کیف پول های دیجیتال مانند MetaMask، Torus، Mobile Wallet، Portis، Coinbase، MyEtherWallet، و Fortmatic پشتیبانی می کند.

 ۳٫ Nifty Gateway

<.Nifty Gateway یک پلتفرم نگهبانی NFT است که NFTها در پلتفرم آن در یک کیف پول ایمن ذخیره می شوند. با فناوری حضانت جمینی طراحی شده است. 5٪ کارمزد فروشنده دریافت می کند و هنرمندان روی پلتفرم در صورت فروش ثانویه NFT هایشان، 10٪ حق امتیاز دریافت می کنند. علاوه بر پشتیبانی و اجرا بر روی بلاک‌چین اتریوم، از کیف پول MetaMask نیز پشتیبانی می‌کند.

 ۴٫ Foundation

Foundation یک بازار NFT متمرکز بر خالق است که از بلاک چین اتریوم استفاده می کند. در اینجا سازندگان توسط اعضای انجمن دعوت می‌شوند تا به Foundation بپیوندند و همچنین باید یک کیف پول با اتریوم راه‌اندازی کنند تا بتوانند عکس‌های NFT خود را بفروشند. بنیاد کارمزدی معادل ۵ درصد از قیمت فروش NFTها را دریافت می کند و هنگامی که NFT ها در بازار ثانویه دوباره فروخته می شوند، ۱۰ درصد حق امتیاز به صورت حق امتیاز به سازندگان تعلق می گیرد.

۵٫ SuperRare

SuperRare یک بازار NFT همتا به همتا است که در آن تراکنش‌ها با استفاده از اتر، ارز دیجیتال بومی شبکه اتریوم انجام می‌شود. ۱۵ درصد کارمزد فروش و ۱۰ درصد حق امتیاز دریافت می کند. این بازار از کیف پول های سازگار MetaMask، Fortmatic و WalletConnect پشتیبانی می کند.

Photography NFT vs. هنر دیجیتال NFT

فضای NFT به طور مداوم در حال رشد و گسترش است و همه اشکال کار دیجیتال را در بر می گیرد. عکاسی NFT مستلزم عکس‌هایی است که گرفته شده و به دارایی‌های دیجیتالی تبدیل می‌شوند و می‌تواند شامل عکاسی استوک و سایر اشکال عکاسی باشد، در حالی که آثار هنری دیجیتال NFT شامل سایر اشکال هنری از جمله GIF، ویدئو، تصاویر، نقاشی دیجیتال و موارد دیگر می‌شود.

نتیجه گیری

از آنجایی که بازار NFT به رشد خود ادامه می دهد، عکاسان فرصتی منحصر به فرد دارند تا از این پدیده دیجیتال به نفع خود استفاده کنند. عکس‌های NFT، توکن‌سازی‌شده و ذخیره‌شده در زنجیره‌های بلوکی، مالکیت و اعتبار انحصاری را ارائه می‌دهند و آن‌ها را در بازار دیجیتال بسیار مطلوب می‌سازند. مزایای ایجاد عکاسی NFT بسیار زیاد است، از جمله ایجاد یک دنبال کننده جهانی، کسب درآمد بدون واسطه، و ارائه تجربیات منحصر به فرد برای طرفداران.

برای عکاسانی که به دنبال ورود به فضای NFT هستند، این فرآیند نسبتاً در دسترس است، با مراحلی مانند انتخاب عکس، انتخاب بازار NFT، راه‌اندازی کیف پول رمزنگاری، خرید ارز دیجیتال و ضرب NFT. این دموکراتیزه‌سازی ایجاد NFT به عکاسان امکان می‌دهد بدون موانع قابل توجهی در ورود شرکت کنند.

جذابیت عکس‌های NFT به خریداران نیز می‌رسد. این مجموعه‌های منحصربه‌فرد دارای ارزش احساسی و تمایل به داشتن مجموعه‌های کامل هستند که ارزش آن‌ها را بالا می‌برد. فراتر از کلکسیون ها، NFT ها می توانند به عنوان ابزاری برای کسب و کارها برای تقویت شناخت برند و ارتباط با مخاطبان خود عمل کنند.

برای تسهیل ساخت، فروش و خرید عکس های NFT، بازارهای NFT مختلفی پدید آمده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. ویژگی ها و هزینه ها OpenSea، Rarible، Nifty Gateway، Foundation، و SuperRare برخی از پلتفرم های پیشرو در این فضا هستند.

هنگامی که عکاسان دنیای NFT ها را کشف می کنند، باید در نظر بگیرند که چگونه عکاسی NFT با هنر دیجیتال NFT متفاوت است. در حالی که هر دو شامل دارایی‌های دیجیتالی توکن‌شده هستند، عکاسی NFT در درجه اول بر آثار عکاسی از جمله عکاسی استوک تمرکز دارد، در حالی که هنر دیجیتال NFT طیف گسترده‌تری از اشکال هنر دیجیتال مانند GIF، ویدئو، تصاویر و نقاشی‌های دیجیتال را در بر می‌گیرد.

در به طور خلاصه، بازار NFT یک راه هیجان انگیز برای عکاسان فراهم می کند تا کارهای خود را به نمایش بگذارند، به رسمیت شناخته شوند و مستقیماً از خلاقیت های خود درآمد کسب کنند. همانطور که اکوسیستم NFT به تکامل خود ادامه می دهد، عکاسان می توانند از این فرصت برای شرکت در انقلاب هنر دیجیتال استفاده کنند.

تصویر: $


بیشتر در: NFT
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی