عمومیمقالات

چگونه کارفرمایان می توانند از کارکنانی که در دوران یائسگی هستند حمایت کنند در محل کار

چگونه کارفرمایان می توانند از کارکنانی که در دوران یائسگی هستند حمایت کنند
در محل کار

برای دهه‌ها، حتی قرن‌ها، زنان در سال‌هایی که ممکن است موفق‌ترین سال‌های حرفه‌شان باشد، در سکوت رنج برده‌اند و علائمی مانند گرگرفتگی، مه مغزی و نوسانات خلقی را تحمل کرده‌اند. این علائم به حداقل رسیده، سوء تفاهم شده، مورد توجه قرار نگرفته و به رسمیت شناخته نشده است. اما همانطور که هزاره های مسن تر به دوران پیش از یائسگی و یائسگی می رسند، این وضعیت تغییر می کند. موضوع یائسگی شروع به ورود به بحث می کند و رهبری محل کار همانطور که باید توجه می کند: حدود ۱۵ میلیون زن در ایالات متحده بین سنین ۴۵ تا ۶۰ سال به طور تمام وقت کار می کنند، تقریباً میانگین سنی برای یائسگی. طبق نظرسنجی مایو کلینیک.

به گفته کاترین هانسن، MD، OB-GYN و پزشک از راه دور در Pandia Health، میانگین سن یائسگی ۵۱ سال است و علائم تا ۱۰ سال قبل از شروع آن شایع می شوند. زنان میانسال بالای ۴۰ سال یکی از سریع ترین بخش های جمعیت هستند. روزانه بیش از ۶۰۰۰ زن در ایالات متحده وارد یائسگی می شوند.”

در یک مطالعه منتشر شده در ژورنال بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی، محققان دریافتند که “حدود یک سوم زنان شاغل مشکلات قابل توجهی را در کنار آمدن با علائم یائسگی خود در محل کار گزارش می دهند. ” نظرسنجی کلینیک مایو که قبلا ذکر شد همچنین نشان داد که یائسگی “تأثیر منفی بزرگی” بر این جمعیت و نتایج محل کار آنها دارد و خواستار بهبود درمان‌های پزشکی و سیستم‌های پشتیبانی در محل کار است. در این نظرسنجی، ۱۰٫۸ درصد از زنان گزارش دادند که به دلیل علائم در طول سال قبل کار خود را از دست داده اند و ۵٫۶ درصد گزارش کردند که در شش ماه گذشته ساعات کاری خود را کاهش داده اند. علاوه بر این، ۱٪ از شرکت کنندگان گزارش کردند که در شش ماه گذشته شغل خود را ترک کرده اند، در حالی که ۰٫۰۳٪ گزارش کردند که در همان بازه زمانی از کار اخراج شده اند.

اخیراً، همه نگاه ها به نبرد معطوف شده است < یک href="https://content.get-carrot.com/rs/418-PQJ-171/images/Carrot%20-%20Menopause%20in%20the%20workplace.pdf">برای حمایت از کارگران پری ناتال ، با طرح هایی برای مرخصی زایمان با حقوق و سایر حمایت ها، اما ۵۹٪ از والدین در یک بررسی باروری هویج گفت که “آنها احساس آمادگی بیشتری برای زایمان نسبت به یائسگی داشتند.”

“گرگرفتگی و تعریق شبانه فقط دو مورد از علائم جالب یائسگی، و مدیریت آنها می تواند به سختی بازی شطرنج در برابر یک استاد بزرگ شطرنج باشد. کریستی پراموجی، پزشک متخصص اورولوژی و متخصص اورژانس در هیوستون، تگزاس، می گوید: برخورد با این علائم در خانه یک چیز است، اما وقتی سر کار هستید، چیز دیگری است. بنابراین این سوال مطرح می شود: آیا کارفرمایان باید برای زنانی که در دوران یائسگی هستند امتیازاتی قائل شوند؟ او اینطور فکر می کند، پس از ۲۰ سال درمان بیماران در حال یائسگی.

در اینجا نحوه کمک کارفرمایان آمده است.

علائم رایج یائسگی را در محل کار بیاموزید

اگر خودتان در یائسگی نیستید یا به زودی به آنجا می روید، ممکن است تعجب کنید که چرا باید در مورد آن بدانید. دلیل آن ساده است: ممکن است همکاران، روسای و اعضای تیم شما باشند و علائم ممکن است بر کار و نحوه تعامل آنها با دیگران تأثیر بگذارد. یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲ روی تقریباً ۹۵۰ زن نشان داد که ۳۱٪ از شرکت کنندگان قبل از یائسگی/ یائسگی ترسناک، و ۳۸٫۷ درصد آن را پذیرفته بودند. از بین کسانی که علائم را تجربه می کنند، شایع ترین آنها شامل نوسانات خلقی (۶۸٫۹٪)، مه مغزی (۶۸٫۳٪) و خستگی (۶۶٫۸٪) بود. با این حال، هنگامی که از آنها پرسیده شد که “چقدر از قبل از سن ۴۰ سالگی در مورد قبل از یائسگی/ یائسگی مطلع بودند”، ۶۰٫۸٪ از شرکت کنندگان احساس کردند “اصلاً مطلع نیستند” و تنها ۲٫۱٪ احساس کردند “بسیار مطلع”. اگر خودشان چیز زیادی در مورد یائسگی نمی دانند، احتمالاً همکارانشان هم نمی دانند.

“کارفرمایان باید در مورد تغییرات فیزیکی و عاطفی که در دوران یائسگی رخ می دهد یاد بگیرند تا بتوانند کارمندان خود را بهتر درک کرده و مدیریت کنند. آنها باید چالش‌هایی را که زنان ممکن است در این زمان حیاتی از زندگی‌شان در محل کار با آن مواجه شوند، درک کنند. “این می تواند شامل درک علائم فیزیکی و احساسی و همچنین تاثیرات بالقوه بر عملکرد و بهره وری کار باشد.”

به دنبال منابع خارجی باشید

هیچ کس از رئیس خود نمی خواهد که متخصص یائسگی شود و به تنهایی به تأثیرات محل کار ناشی از یک فرآیند بیولوژیکی طبیعی بپردازد. اما پراموجی می‌گوید جستجوی منابع خارجی برای کارمندانتان می‌تواند راه درازی داشته باشد. او توضیح می‌دهد: «[رهبران می‌توانند] مشاوره با متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، مشارکت با سازمان‌های بهداشتی زنان یا جستجوی بهترین روش‌ها در مدیریت یائسگی در محل کار را در نظر بگیرند.

یکی از مشتریان او، که می‌خواهد ناشناس بماند. ، توضیح می دهد که یائسگی چه تاثیری دارد و اینکه چگونه محل کار آنها می تواند ایفای نقش در سلامتی: “با هزینه های زندگی امروز، من واقعاً آرزو می کنم که یک برنامه مراقبت بهداشتی داشته باشم که هزینه درمان جایگزینی هورمون من (HRT) را پوشش دهد. این فقط یک هزینه اضافی است که من واقعاً نمی توانم از عهده آن برآیم، اما به آن نیاز دارم!» او می گوید. من دوست دارم درمان‌های جایگزین مانند طب سوزنی و یوگا را کشف کنم، اما باز هم، این یک هزینه اضافی است که فشار بیشتری بر مالی من وارد می‌کند. من احساس می کنم که زنان به دلیل زن بودن جریمه می شوند – یائسگی یک مرحله طبیعی از زندگی بیشتر زنان است. چرا ما از کمک های پزشکی حمایت بیشتری نداریم؟»

تأیید علائم یائسگی به عنوان دلیلی برای مرخصی

لارا اسمیت، مستقر در کلگری، آلبرتا، کانادا، بنیانگذار دو برند SOMÉ و Lusomé است. او بیش از ۸۰ ساعت در هفته در اوج شرکت های ساختمانی حرفه ای خود کار می کرد، زمانی که علائم یائسگی او در شدیدترین حالت خود قرار داشت. او به یاد می آورد: «این مه مغزی و فراموشی بود که بیشتر با آن دست و پنجه نرم کردم. “به عنوان یک کارآفرین در حالت رشد، ما کلاه های زیادی بر سر می گذاریم و از همه عملکردهای عملیاتی، مالی، فروش، بازاریابی و موارد دیگر عبور می کنیم. من توانایی ذهنی نداشتم که همه چیز را درست نگه دارم. بدیهی است که تغییری هم از نظر ذهنی و هم از نظر فیزیکی اتفاق می‌افتد، اما اندازه‌گیری و تشخیص آن سخت‌تر بود.»

بنابراین، او به‌عنوان یک رهبر تجاری، این مبارزه را برای دیگران به‌عنوان یکی از سه ارزش اصلی خود تأیید می‌کند: سلامتی او می‌گوید: «بنابراین اگر کسی به هر دلیلی بهترین احساس را ندارد، می‌داند که می‌تواند به رختخواب بخزد و به یک روز دیگر برسد.

از زنانی که در سفر پزشکی هستند حمایت کنید

< مطمئنا، یائسگی "طبیعی" است. اما برای برخی از زنان، ممکن است مانند یک سفر پزشکی بزرگ به نظر برسد، زیرا آنها برای هدایت و کنترل علائم با تیم مراقبت های بهداشتی خود تلاش می کنند. به عنوان مثال، هانسن یک بیمار 47 ساله داشت که سوزش ادرار را گزارش کرد و توسط ارائه دهندگان قبلی که به اندازه کافی سؤال نمی پرسیدند نادیده گرفته شده بود:

«سوزی چندین ماه شب بی خوابی می کرد و در میان اشک هایش، خستگی، تحریک پذیری و مهارت های مقابله ای ضعیف مربوط به تعامل با دو نوجوان، شوهر مسافر و همکارانش را توصیف کرد. در حالی که محل کار او به طور کلی با درک بود، او هرگز تا این حد احساس درماندگی نکرده بود و معمولاً از آن دسته افرادی بود که می توانست تمام اهداف خود را پیش ببرد و به آن دست یابد. این بار متفاوت بود. او علاوه بر خستگی مفرط، با همسرش به خاطر میل جنسی کمش دعوا کرده بود، حوصله بچه‌هایش را نداشت و تمام انرژی‌اش را صرف این می‌کرد که فقط در محل کارش بگذرد.»

با علاقه‌مندی به سفرهای پزشکی همکارانتان و حمایت از آنها، تا جایی که می‌خواهند به اشتراک بگذارند، می‌توانید یک محل کار دلسوزتر ایجاد می کند.

ایجاد یک جو حمایتی برای همه اعضای تیم قاعدگی، نه فقط برای آنهایی که در دوران یائسگی هستند

به گفته آریسان نیکول، از سیاتل، طرز فکر برای توانمندسازی زنان محل کار در سفرهای سلامتی آنها قبل از یائسگی شروع می شود. مربی شغلی مبتنی بر زنان در محل کار.

او می‌گوید: «هرچه بیشتر بتوانیم بدن یک زن و چیزهای طبیعی را که برای کسانی که در طول زندگی‌شان سیکل قاعدگی دارند بی‌اعتنایی کنیم، بهتر است». با این حال، صحبت در مورد یائسگی از نظر فرهنگی بسیار متفاوت از احساس امنیت برای صحبت در مورد آن در محل کار است. بسیاری از زنان زمانی که پریود می‌شوند به اشتراک نمی‌گذارند، زیرا نمی‌خواهند اعمال یا احساساتشان کمرنگ شود یا برچسب‌های خیلی احساسی بر آنها زده شود. زنان تا آخرین لحظه ممکن از به اشتراک گذاشتن بارداری خود از ترس تأثیر آن بر آینده شغلی خود جلوگیری می کنند. پس چرا زنان احساس راحتی می‌کنند که یائسه می‌شوند؟»

برای حمایت بهتر از زنانی که در محل کار یائسگی را تجربه می‌کنند، نیکول می‌گوید رهبران باید سؤالات زیر را در نظر بگیرند:

  • چه حمایتی برای کسانی که پریودهای طاقت فرسا دارند دارید؟
  • سیاست مرخصی والدین شما چیست؟
  • چگونه با کارمندانی که به دلیل یک کودک بیمار مجبور به بیرون رفتن ناگهانی هستند، رفتار می کنید؟
  • چگونه مطمئن می شوید شما محیطی فراگیر دارید که زنان را به خاطر زن بودنشان تلافی نمی کند، مهم نیست در چه مرحله ای از زندگی هستند؟
  • آیا هنگام تشکیل سیاست‌ها و برنامه‌های مرتبط، کارکنان خود را نیز شامل می‌شوید؟

نکاتی برای C-suite به گفته آماندا تریسی، ND، متخصص هورمونی مستقر در فیرفیلد، کالیفرنیا، رهبرانی که با یائسگی زندگی و کار می کنند

رهبران C-suite خود ممکن است متوجه شوند که آنچه قبلا برای آنها کار می کرد ممکن است در طول یائسگی علیه آنها کار کند.

“من بسیاری از رهبران C-suite را دیده ام که با الگوی تمرینات صبح زود، کالری بسیار کمی در طول روز می خورند، تا ساعات پایانی کار می کنند و به خود کافئین می رسانند، و سپس با نوشیدن شراب در شب،» او توضیح می دهد. بدن ما می‌تواند با حداقل تلاش و بدون تأثیر قابل توجه سلامتی خود را با این عادات سازگار کند تا زمانی که هورمون‌های ما در حدود سن ۴۰ سالگی شروع به تغییر کنند. در عوض، محل‌های کار می‌توانند یک برنامه کاری انعطاف‌پذیر ایجاد کنند که در آن زنان می‌توانند حجم کاری خود را حول سطح انرژی خود تنظیم کنند. برای برخی، این ممکن است به معنای یک استراحت بعدازظهر باشد.

«از کارهای بسیار تعاملی یا شدید در ساعات میانی بعدازظهر خودداری کنید. تریسی می‌گوید استراحت در «فضای سفید» در نیمه‌ظهر، مدیتیشن یا پیاده‌روی کوتاه در فضای باز راه‌های دیگری برای تشویق کارمندان به بازیابی و تنظیم مجدد سطوح انرژی است. به‌علاوه، این تعویض‌های سلامتی را امتحان کنید: 

  • دوی شدید صبحگاهی خود را با میز تردمیل با سرعت آهسته تا متوسط ​​عوض کنید.
  • قبل از ترک محل، یک شیک پروتئینی گیاهی بخورید. قبل از شام، به خصوص قبل از یک رویداد کاری عصر، در دفتر کار خودداری کنید.
  • از مصرف بیش از حد کافئین بعد از ظهر برای به حداقل رساندن گرگرفتگی و تعریق شبانه اجتناب کنید.

اسمیت اضافه می کند: «زنان [ بین ۴۵ تا ۵۵ سال از نظر تجربه، اعتماد به نفس، ارتباط و خرد خود در اوج ارزش هستند، بنابراین اگر یک کسب و کار می‌خواهد بهترین رهبران C-suite را جذب کند، باید اطمینان حاصل کند که فرهنگ و سیاست‌ها از آن حمایت می‌کنند. نیازهای رزمندگان یائسه.”

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی