عمومی

چرا همه کارفرمایان باید به این کارمند جدید توجه کنند؟ قانون نظارت در نیویورک

چرا همه کارفرمایان باید به این کارمند جدید توجه کنند؟
قانون نظارت در نیویورک

انگار به دلیل دیگری برای اجتناب از جاسوسی از کارمندان شما.

جدید کتی هوچول، فرماندار یورک، قانون حقوق مدنی را در نوامبر گذشته امضا کرد که به کارفرمایان خصوصی دستور می‌داد در صورت نظارت بر کارمندان، آنها را مطلع کنند. این قانون که در اوایل ماه جاری اجرایی شد، ممکن است پیامدهایی برای کارفرمایان به طور گسترده‌تری داشته باشد، در صورتی که قانون‌گذاران محلی دیگر از این روند پیروی کنند. کانکتیکات قبلاً میزبان یک اقدام مشابه است، که در آن کارفرمایان در ایالت باید در صورت اطلاعات کتبی برای کارمندان به صورت الکترونیکی تحت نظارت است.

طبق قانون نظارت بر نیویورک، کارفرمایان خصوصی باید در “مکانی آشکار” اخطاریه صادر کنند. آنها روش‌های نظارت برای نیروی کارشان. هر استخدامی جدید باید یک اخطار کتبی دریافت کند و دریافت اخطاریه مذکور را تأیید کند.

قانون نیویورک بر نظارت بر هدف تمرکز دارد–برای به عنوان مثال، خواندن ایمیل‌ها یا تاریخچه مرور وب – اما به گفته مارک فرانسیس و سوفی کلتزین، وکلای شرکت حقوقی هلند و نایت، خدمات شبکه عمومی یا ابزارهای امنیت سایبری فراتر از محدوده قانون است. وکلا به فایروال‌های شبکه، هرزنامه، و فیلترهای فیشینگ به عنوان نمونه‌هایی از مواردی که از قانون مستثنی می‌شوند اشاره می‌کنند.

کارفرمایانی که قانون را زیر پا بگذارند و نیروی کار خود را در مورد شیوه های نظارت خود مطلع نکنند مشمول جریمه هایی از ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار خواهند شد. . فرانسیس و کلتزین می‌گویند: «معمولاً انتظار داریم که در صورت دریافت شکایات از کارکنان، اطلاع از تخلفات احتمالی گزارش‌شده در رسانه‌های اجتماعی یا کشف موضوع در طول تحقیقاتی که انجام می‌دهند، اقدامات اجرایی توسط دفتر دادستان کل نیویورک مورد بررسی قرار گیرد.» Inc.

نرم افزار ردیابی کارکنان جدید نیست. از آنجایی که شرکت‌ها در مراحل اولیه همه‌گیری کووید-۱۹ کار از راه دور را پذیرفتند، بسیاری از آنها به برنامه‌های ردیابی روی آوردند تا کارمندان خود را بررسی کنند و بهره‌وری را اندازه‌گیری کنند. اما خارج از قانونی بودن این عمل، مهم است که مزایا و معایب به کارگیری چنین ابزارهایی را در نظر بگیریم و اینکه چگونه ممکن است بر فرهنگ شرکت تاثیر بگذارد.

اگرچه این قانون فقط در مورد نیویورک اعمال می‌شود، با توجه به افزایش ابزارهای نظارتی در سال‌های اخیر، سایر ایالت‌ها می‌توانند قوانین مشابهی را اتخاذ کنند. فرانسیس و کلتزین اذعان می‌کنند که به احتمال زیاد سایر ایالت‌ها قوانین مشابهی را وضع خواهند کرد زیرا شرکت‌های بیشتری از ابزارهای نظارتی برای بهره‌وری، امنیت و هدایت نیروی کار از راه دور استفاده می‌کنند.

“کسب و کارها ممکن است حتی اتخاذ چنین قوانینی را تشویق کنند، زیرا توانایی کارفرمایان را برای مشارکت در نظارت الکترونیکی می شناسند، اگرچه آنها فرانسیس و کلتزین می گویند که احتمالاً به دنبال یکنواختی در افشا و الزامات تأیید است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی