عمومی

بودجه EIDL برای مشاغل کوچک در 10 میسوری در دسترس است شهرستان های متاثر از خشکسالی

بودجه EIDL برای مشاغل کوچک در ۱۰ میسوری در دسترس است
شهرستان های متاثر از خشکسالی

در پاسخ به مشکلات اقتصادی که کسب‌وکارهای کوچک به دلیل خشکسالی‌های اخیر با آن مواجه هستند، اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) وام‌های فدرال فدرال با بهره کم را به مشاغل غیرکشاورزی واجد شرایط در ۱۰ شهرستان میسوری ارائه می‌کند.

شهرستان‌های واجد شرایط برای وام‌های بلایای آسیب اقتصادی (EIDL) شامل شهرستان‌های اصلی گراندی و لیوینگستون و شهرستان‌های همسایه کالدول، کارول، چاریتون، دیویس، هریسون، لین، مرسر، و سالیوان است. هدف این ابتکار خنثی کردن تأثیر اقتصادی کاهش درآمد بر مشاغل وابسته به کشاورزی و دامداری و کسانی است که مستقیماً تحت تأثیر فاجعه قرار گرفته اند. تانیا ان. گارفیلد، مدیر مرکز عملیات میدانی فاجعه مرکز غرب SBA، توضیح داد که این وام ها برای کمک به مشاغل کوچک غیرکشاورزی، تعاونی های کشاورزی کوچک، مشاغل کوچک درگیر در آبزی پروری و اکثر سازمان های غیرانتفاعی خصوصی با هر اندازه ای طراحی شده اند. این وام ها، که تا سقف ۲ میلیون دلار ارائه می کنند، برای پوشش تعهدات مالی و هزینه های عملیاتی در نظر گرفته شده است که اگر فاجعه رخ نمی داد، کسب و کارها می توانستند انجام دهند.

گارفیلد تأکید کرد: «واجد شرایط بودن برای این وام ها بر اساس تأثیر مالی فاجعه فقط و نه بر هیچ خسارت واقعی مالی.» قابل ذکر است، وام ها دارای نرخ بهره ۴ درصد برای مشاغل و ۲٫۳۷۵ درصد برای سازمان های غیر انتفاعی خصوصی هستند و می توانند در مدت حداکثر ۳۰ سال بازپرداخت شوند.

این وام ها برای کمک به مشاغل کوچک و موسسات غیرانتفاعی خصوصی طراحی شده اند. که فاقد ظرفیت مالی برای مدیریت اثرات نامطلوب خشکسالی بدون مشقت بی مورد هستند. SBA زمانی که وزیر کشاورزی ایالات متحده یک فاجعه کشاورزی را اعلام می کند، این وام ها را در دسترس قرار می دهد، همانطور که برای خشکسالی در ۳۱ ژوئیه انجام شد.

با این حال، مشاغلی که عمدتاً در زمینه کشاورزی یا دامداری فعالیت می کنند، واجد شرایط دریافت کمک در بلایای SBA نیستند. . آنها باید با آژانس خدمات کشاورزی در مورد کمک های وزارت کشاورزی ایالات متحده که توسط اعلامیه وزیر در دسترس است، تماس بگیرند. با این حال، مهدکودک‌ها واجد شرایط کمک بلایای SBA در بلایای خشکسالی هستند.

درخواست‌های وام را می‌توان به صورت آنلاین در https://disasterloanassistance.sba.gov/، و اطلاعات بیشتر را می توان با تماس با مرکز خدمات مشتریان SBA به شماره (۸۰۰) ۶۵۹-۲۹۵۵ یا ایمیل کردن disastercustomerservice@sba.gov.

خشکسالی بدون شک چالش های جدی برای مشاغل کوچک در شهرستان های آسیب دیده ایجاد کرده است. در دسترس بودن این وام‌های بلایای آسیب اقتصادی یک راه نجات ضروری برای کسب‌وکارهایی است که به کمک مالی نیاز دارند تا فعالیت‌های خود را حفظ کنند و در این زمان‌های نامشخص حرکت کنند.

جدیدترین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Sba


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی