عمومی

7 فرمان آدام گرانت برای ترکیبی موفق کار کنید

۷ فرمان آدام گرانت برای ترکیبی موفق
کار کنید

به اندازه امثال الون ماسک ممکن است خلاف آن استدلال کند، اطلاعات واضح است — کار ترکیبی نه تنها به شدت مورد علاقه اکثریت قریب به اتفاق کارمندان مستقر در دفتر است، همچنین تعادل کار و زندگی را بهبود می بخشد. ، حفظ و تعامل بدون آسیب رساندن به عملکرد. به طور خلاصه، با صدای بلندی که برخی از مدیران مدرسه قدیمی ممکن است زوزه بکشند، کار ترکیبی برای ماندن است.

اما فقط به این دلیل که پرونده مبتنی بر داده برای کارهای ترکیبی باز و بسته است، به این معنی نیست اجرای موثر آن آسان است. در آخرین نسخه پادکست Work-Life ستاره وارتون استاد و

سه نفر از کارشناسان در سطح جهانی هفت قانون اساسی را ارائه می دهند که هر رهبر باید در هنگام طراحی و اجرا از آنها پیروی کند. یک برنامه کاری ترکیبی برای تیمشان.

۱٫ تو هماهنگ کن

اولین و شاید اصلی ترین گناه کار ترکیبی عدم هماهنگی است. تحقیقات ممکن است در مورد مزایای تقسیم زمان بین کار از راه دور و کار در دفتر کاملاً واضح باشد، اما این مزایا فقط زمانی باقی می‌ماند که تیم‌ها در روزهای خاصی برای هر نوع کار هماهنگ و توافق کنند. کارمندان شما ممکن است دوست نداشته باشند آن را بشنوند، اما بلوم واضح است که به همه اجازه می دهد تصمیم بگیرند که چه زمانی و کجا آنها شخصاً می خواهند کار کنند بسیار کمتر مؤثر است.

بنابراین چند روز باید افراد خود را وارد کنید؟ به گفته گرانت، این بستگی به این دارد که آیا شما در حال انجام یک ورزش انفرادی (مانند حسابداری یا خدمات مشتری)، یک ورزش امدادی (مانند یک شرکت رسانه ای که در آن محتوایی به تیم های متوالی داده می شود)، یا یک ورزش گروهی (مانند طراحی محصول). محل های کاری بیشتر نیازمند زمان حضوری بیشتر است.

۲٫ شما باید هنجارهای ارتباطی را تعیین کنید.

تعیین زمانی که همه شما در دفتر کار می کنید اولین قدم خوبی است، اما همچنین باید هنجارهای ارتباطی را تنظیم کنید. نیلی، که تاکید می‌کند این مسئولیت رهبر است که اطمینان حاصل کنید که صدای همه شنیده می شود.

این هنجارهای ارتباطی چگونه باید باشند؟ این به موقعیت خاص شما بستگی دارد، اما گرانت مثال‌هایی مانند تنظیم یک هشدار برای فلش کردن زمانی که یک نفر بر ۳۰ درصد بحث تسلط داشته باشد، و برقراری ارتباط زمانی که خاموش بودن دوربین در تماس‌های ویدیویی و ایجاد کانال‌های Slack پر جنب و جوش برای کمک به افراد ساکت‌تر برای انتقال ایده‌هایشان قابل قبول است.

۳٫ شما باید چندوجهی باشید.

نیلی خاطرنشان می کند که همانطور که به قوانین متعددی در مورد نحوه برقراری ارتباط نیاز دارید، به ابزارهای متعددی نیز برای برقراری ارتباط نیاز دارید. . دنیای جدید کار چندوجهی است. همه اعضای تیم باید راحت و آماده باشند تا شخصاً، از طریق Zoom، از طریق ایمیل، پیام‌رسانی، و ویدیو، یا از طریق هر وسیله دیگری که تیم شما به آن متکی است، ارتباط برقرار کنند.

او همچنین به اهمیت در نظر گرفتن متفکرانه توجه می کند که کدام روش ارتباطی برای هر نوع اطلاعات مناسب تر است. برای مثال، اطلاعات پیچیده بهتر است به صورت ناهمزمان منتقل شوند، مانند یکی از آمازون یادداشت های معروف قبل از جلسه، بنابراین افراد فرصتی دارند قبل از بحث، آن را جذب کرده و در نظر بگیرند.

۴٫ دوباره راه اندازی می کنی

همه قوانین، هنجارها و ابزارهای خود را تنظیم کرده اید؟ عالی است، اکنون زمان آن رسیده است که آنها را با “راه اندازی مجدد” تجسم هیبریدی جدید دفتر خود تقویت کنید. این فقط یک راه روانشناختی مفید برای بازنشانی انتظارات و ترسیم خطی بر روش‌های قدیمی انجام کارها نیست، بلکه فرصتی عالی برای رفع هرگونه تردید یا سؤال باقی مانده با تیم خود است.

۵٫ شما نباید پیام های مختلط ارسال کنید.

این اصل توسط بلوم و نیلی مورد توجه قرار گرفت. برای مثال، بلوم نسبت به رهبرانی هشدار داد که روزهای دور ثابتی را تنظیم می کنند و سپس در به هر حال شخص آن روزها. چه اتفاقی می افتد؟ افرادی که با آن رهبر کار می کنند به زودی فشار نه چندان ظریفی را در آن روزها نیز احساس می کنند. این پیام خاموش که اگر جاه‌طلب باشید، این روزها واقعاً دور از دسترس نیست، در نهایت در سلسله مراتب پایین می‌آید.

نیلی صراحتاً به رهبران درباره ارسال پیام های مختلط هشدار می دهد. اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما به عنوان یک رهبر با کلمات شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، یک برنامه ترکیبی ایجاد نکنید و سپس در مورد اینکه چقدر در روزهای حضوری خوشحال هستید، عصبانی نشوید. کارمندان شما متوجه خواهند شد و برنامه های کاری ترکیبی شما (که امیدواریم با دقت کالیبره شده است) را به هم می زند.

۶٫ شما باید بیش از حد ارتباط برقرار کنید.

مسئولیت یک رهبر نه تنها برقراری ارتباط مداوم، بلکه برقراری ارتباط زیاد است.. نیلی تأکید می‌کند که رهبران باید حضور خود را در مجموعه‌های ترکیبی احساس کنند و راه‌هایی بیابند تا به کارکنان اطمینان دهند که هم گوش می‌دهند و هم به آنها اهمیت می‌دهند. برخی از رهبران به‌روزرسانی‌های ویدیویی هفتگی را انجام می‌دهند، برخی دیگر ساعات اداری روزانه را که برای بحث‌های غیرحضوری در دسترس هستند، کنار می‌گذارند، Neely به عنوان نمونه ارائه می‌کند. او همچنین توصیه می‌کند ده درصد از جلسات را برای زمان بدون ساختار برای بررسی و پیگیری باز بگذارید.

۷٫ شما باید خلبانی کنید و بررسی کنید.

حتی برنامه های کاری ترکیبی که با دقت فکر شده اند نیز نیاز به آزمایش و بررسی دارند، به همین دلیل است که Bloom و Grant به رهبران توصیه کنید «مثل یک دانشمند فکر کنید” و شش یا هفت ماه اول کار ترکیبی را به عنوان یک دوره آزمایشی در نظر بگیرید. پس از آن زمان می‌توانید داده‌ها را جمع‌آوری کنید، نظرسنجی‌ها را اجرا کنید، گروه‌های متمرکز داشته باشید و برنامه‌های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

“شما هرگز محصولی را بدون آزمایش A/B راه اندازی نمی کنید. چرا یک طرح اداری و یک ساختار ارائه می کنید و فرهنگی برای کار کردن برای مردم بدون انجام همان تست منظم A/B؟ از گرانت می پرسد.

کار ترکیبی این پتانسیل را دارد که کار را منصفانه تر، فراگیرتر و انسانی تر کند — بدون هزینه برای شرکت ها هر چیزی در راه عملکرد اما تنها در صورتی که رهبران از این هفت فرمان اساسی کار ترکیبی موفق پیروی کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی