عمومی

اعتماد eBay به مد از قبل دوست‌داشتنی با اکتساب گواهینامه

اعتماد eBay به مد از قبل دوست‌داشتنی با اکتساب
گواهینامه

در اقدامی قابل توجه برای افزایش اعتماد در رده در حال رشد مد، eBay اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد Certilogo را که پیشگام در شناسه دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی و احراز هویت برای پوشاک و کالاهای مد است، خریداری کند. . این پیشرفت این پتانسیل را دارد که سهمی فوری و تاثیرگذار در صنعت مد داشته باشد و فرصت‌های جدیدی را برای کسب‌وکارهای کوچک برای تعامل با مصرف‌کنندگان ارائه دهد.

از آنجایی که مصرف‌کنندگان بیشتر و بیشتر به دنبال خریدهای آگاهانه پایدار هستند، این خرید آماده است. برای تثبیت موقعیت eBay به عنوان یک مقصد قابل اعتماد برای خرید و فروش پوشاک و کالاهای مد از قبل دوست‌داشتنی. تعهد eBay به استفاده از فناوری پیشرفته در خدمت خریداران و فروشندگان خود یک عنصر کلیدی در این حرکت استراتژیک است.

پلتفرم پیشرفته Certilogo به برندها و طراحان این امکان را می دهد تا چرخه عمر پوشاک خود را از طریق فناوری دیجیتال مدیریت کنند. مصرف کنندگان می توانند اصالت اقلام را تأیید کنند، به اطلاعات قابل اعتماد در مورد اقلام مارک دار دسترسی داشته باشند، و به راحتی خدمات دایره ای را فعال کنند – همه اینها به یک تجربه خرید یکپارچه کمک می کند.

“برای سال ها، مصرف کنندگان به eBay به عنوان یک مقصد قابل اعتماد روی آورده اند. برای خرید و فروش پوشاک و کالاهای مد از قبل دوست‌داشتنی، نه تنها به دلیل انتخاب بی‌نظیر، بلکه به دلیل تعهد ما به استفاده از آخرین فن‌آوری برای توانمندسازی فروشندگان و خریدارانمان، گفت: «چاریس مارکز، معاون eBay. تیم با استعداد و فن آوری Certilogo به eBay اجازه می دهد تا بر این تعهد بنا شود، eBay را به عنوان یک پیشرو در مد قدیمی معرفی کند، و راه های جدیدی را برای مشتریان برای ارتباط و تعامل با برندها ارائه دهد.”

این خرید همچنین نمادی است. اتحاد امیدوار کننده بین دو پیشگام. در حالی که eBay یک رهبر شناخته شده در تجارت مجدد است، Certilogo راه جدیدی را در محصولات متصل و احراز هویت دیجیتالی مورد نیاز مصرف کننده گشوده است. همانطور که میشل کاسوچی، مدیر عامل و بنیانگذار Certilogo، گفت: “eBay پیشگام تجارت مجدد بود، در حالی که Certilogo پیشگام محصولات متصل و احراز هویت دیجیتالی مشتریان بود. با پیوستن به نیروها، ما می‌توانیم با بهره‌گیری از مهارت‌ها و زیرساخت‌های ادغام‌شده، کمک فوری و قابل‌توجهی داشته باشیم و مدلی را که پایه و اساس آن در اجتماع و دایره‌گرایی است، ارتقا دهیم.

ادغام eBay و Certilogo عصر جدیدی از اعتماد و اصالت را در بازار مد دست دوم به وجود می آورد. همچنین چشم اندازهای هیجان انگیزی را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد که اکنون می توانند به مشتریان خود از مشروعیت و پایداری محصولات خود اطمینان دهند. چنین ضمانت‌هایی بدون شک می‌توانند وفاداری مشتری را افزایش دهند و باعث رشد فروش شوند.

خبر امضای توافقنامه قطعی برای خرید Certilogo از ۱۵ می ۲۰۲۳ توسط eBay، لحظه مهمی در صنعت مد است. انتظار می‌رود بسته شدن معامله، مشروط به رعایت شرایط عرفی، از جمله تاییدیه‌های نظارتی، در سه ماهه سوم سال انجام شود.

جزئیات این معامله فاش نشده است. با این حال، این توافق نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری کلیدی در رده رو به رشد مد از قبل دوست‌داشتنی است و راه را برای صنعت مد پایدارتر، قابل اعتمادتر و مبتنی بر فناوری هموار می‌کند. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک در بخش مد از قبل دوست‌داشتنی، احتمالاً این لحظه را فرصتی عالی می‌دانند، زیرا این نوید را می‌دهد که به اقتصاد رو به رشد مد دایره‌ای انرژی بیشتری بدهد.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی