عمومی

50 ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات فصل

۵۰ ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات
فصل

فصل تعطیلات در راه است. و فرصت های منحصر به فرد بسیاری را برای انواع مختلف کسب و کارها فراهم می کند تا به روش های جدید و منحصر به فرد به مشتریان بازاریابی کنند. چه صاحب یک کسب و کار آنلاین، یک فروشگاه محلی یا حتی یک شرکت B2B باشید، راه هایی وجود دارد که می توانید کسب و کار خود را در ماه های آینده تبلیغ کنید. در اینجا چند ایده بازاریابی در تعطیلات وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

اهمیت بازاریابی در تعطیلات

فصل جشن فرصت طلایی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا توجه مصرف کننده را جلب کنند و فروش را بالا ببرند. همانطور که رفتار خرید در طول تعطیلات تشدید می شود، یک استراتژی بازاریابی موثر در تعطیلات برای رقابتی ماندن و مرتبط بودن ضروری است.

با وجود برندهای بی شماری که برای همان مخاطبان، داشتن یک کمپین بازاریابی قوی و به یاد ماندنی می تواند عامل اصلی تمایز باشد که آونگ خرید را به نفع شما تغییر دهد. چرا بازاریابی تعطیلات بسیار مهم است:

  • افزایش فروش : فصل تعطیلات مترادف با هدیه دادن است و آن را به زمان اوج خرید تبدیل می کند. کمپین‌های زمان‌بندی‌شده استراتژیک می‌توانند از این جهش سرمایه‌گذاری کنند و درآمد قابل‌توجهی را به همراه داشته باشند.
  • مشاهده برند پیشرفته: با افرادی که فعالانه به دنبال هدایا و معاملات هستند، زمان عالی برای افزایش در معرض دید برند است. چه از طریق تبلیغات موضوعی، عرضه محصولات جشن، یا تبلیغات تعطیلات، برند شما می‌تواند جایگاهی را در ذهن مصرف‌کننده ایجاد کند.
  • تثبیت وفاداری مشتری: بازاریابی تعطیلات می‌تواند به عنوان یک راه برای شما عمل کند. به مشتریان وفادار با معاملات انحصاری یا نشانه های قدردانی پاداش دهید و وفاداری آنها را به برندتان تثبیت کنید.
  • استفاده از احساسات: تعطیلات احساسات قوی شادی، نوستالژی و سخاوت را برمی انگیزد. با ایجاد کمپین‌هایی با طنین احساسی، مارک‌ها می‌توانند ارتباطات عمیق‌تری با مخاطبان خود ایجاد کنند که منجر به تعاملات معنادارتر می‌شود.
  • فرصتی برای خلاقیت : فصل جشن، تابلویی را برای برندها فراهم می کند تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. کمپین های منحصر به فرد و نوآورانه نه تنها جلب توجه می کنند، بلکه یک برند را از رقبا متمایز می کنند.

ایده های بازاریابی تعطیلات

در خریدها کوپن‌ها را نیز بگنجانید

فصل تعطیلات زمان بسیار خوبی برای به دست آوردن کسب‌وکارهای تکراری است. و می‌توانید این کار را با شامل کوپن انجام دهید یا پیشنهاد ویژه در هر خرید به طوری که مشتریان بتوانند در آینده از مزیت استفاده کنند.

تبلیغات متقابل با سایر مشاغل

همچنین می توانید از استراتژی مشابهی برای جذب مشتریان از سایر مشاغل محلی استفاده کنید. فقط کوپن ها را مبادله کنید یا در یک پیشنهاد ویژه شرکت کنید و آن اقلام را در اختیار خریداران هر فروشگاه قرار دهید.

شام سپاسگزاری برگزار کنید

اگر مشتریان یا مشتریان واقعاً وفاداری دارید، می‌توانید در تعطیلات با بردن آنها به یک ناهار یا شام تشکر ویژه کنید.

شریک با یک موسسه خیریه محلی

شما ممکن است بخواهید برای کارهای خیریه در طول تعطیلات. اگر کسب‌وکار محلی دارید، می‌توانید از نمایندگان یک موسسه خیریه محلی دعوت کنید تا پول جمع‌آوری کنند یا پیام خود را برای یک روز در محل شما به اشتراک بگذارند.

پول به یک هدف اهدا کنید

svg%3E - 50 ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات
فصل

یا می‌توانید به سادگی بخشی از سود خود را در طول دوره اهدا کنید. تعطیلات به یک گروه یا هدف خاص.

دعوت بابا نوئل

مردم عاشق بازدید از بابانوئل در نزدیکی زمان کریسمس. بنابراین می‌توانید او را به فروشگاه یا کسب‌وکار خود دعوت کنید تا خانواده‌هایی را که در حال خرید هستند، جذب کنید.

نمایشگاه در نمایشگاه‌های تعطیلات

نمایش‌های تجاری با موضوع تعطیلات، نمایشگاه‌های صنایع دستی و پاپ آپ بازارها در طول فصل جشن پرکار هستند و انبوهی از خریداران را به سمت خود جذب می‌کنند که به دنبال هدایای منحصر به فرد و خوراکی‌های فصلی هستند.

نمایشگاه در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به کسب‌وکارها بستری منحصربه‌فرد برای ارائه مستقیم محصولات خود به مخاطبان اسیر و علاقه‌مند ارائه دهد. این فقط در مورد فروش نیست؛ این فرصتی برای ایجاد برند، ایجاد شبکه با سایر فروشندگان و کسب بازخورد ارزشمند از مشتریان زنده است. علاوه بر این، این رویدادها اغلب رسانه‌های محلی، اینفلوئنسرها و وبلاگ‌نویسان را جذب می‌کنند و تبلیغات بالقوه بیشتری را ارائه می‌دهند.

پیشنهاد بسته‌بندی هدیه

svg%3E - 50 ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات
فصل

جشن فصل همه چیز در مورد هدیه دادن است و هدایایی که به زیبایی بسته بندی شده اند به شادی فصل می افزایند. بسیاری از خریداران، که برای زمان زیادی تحت فشار هستند یا فاقد مهارت در بسته بندی هستند، از راحتی خریدهای خود به صورت از پیش بسته بندی شده دریافت می کنند.

با ارائه خدمات بسته بندی هدیه. ، کسب و کارها می توانند تجربه خرید را افزایش دهند و آن را بدون دردسر و لذت بخش کنند. این سرویس، به ویژه هنگامی که به عنوان یک افزونه رایگان ارائه می‌شود، می‌تواند عاملی تعیین‌کننده برای انتخاب مشتری بین فروشندگان باشد.

به‌علاوه، استفاده از کاغذ بسته‌بندی مارک دار یا برچسب‌ها می‌تواند به عنوان بازاریابی ظریف عمل کند و هر هدیه را تبدیل به هدیه کند. یک ارجاع دهان به دهان بالقوه.

خط مشی بازگشت خود را منتشر کنید

فصل تعطیلات به ناچار شاهد افزایش خرید هدیه است و با آن عدم اطمینان در مورد اینکه آیا گیرنده آن را دوست خواهد داشت یا خیر به وجود می آید. حال آنها یک سیاست بازپرداخت واضح، منصفانه و به‌طور برجسته می‌تواند اعتماد خریداران را القا کند و به آنها اطمینان دهد که اگر هدیه‌شان کاملاً درست نیست، راه‌حلی وجود دارد.

با ترویج فرآیند بازگشت مستقیم، کسب‌وکارها به آنها اطمینان می‌دهند. شفافیت و مشتری مداری، عوامل حیاتی در ایجاد اعتماد. ایجاد تابلوهای تبلیغاتی اختصاصی در فروشگاه یا طراحی بنرهای وب‌سایت خاص در مورد خط‌مشی بازگشت تعطیلات سودمند است و اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده خرید کنند.

Hot Chocolate

برای مشاغل محلی. ، پخش شکلات داغ یا سایر نوشیدنی های فصلی می تواند یک راه عالی برای ایجاد شادی و جذب عابران باشد.

یک نمایشگر چراغ های سرگرم کننده ایجاد کنید

همچنین می‌توانید با ایجاد یک نمایشگر چراغ‌های جشن که مردم برای بازدید از آن تلاش می‌کنند روحیه خود را به رخ بکشید.

برای جذب مشتریان، نمایشگرهای پنجره تعطیلات ایجاد کنید

<یا می‌توانید از ویترین فروشگاه خود استفاده کنید برای ایجاد یک محیط جشن که برخی از محصولات محبوب تعطیلات شما را نیز به نمایش می گذارد.

به کودکان اجازه دهید کوکی ها را تزئین کنند

همچنین می توانید بچه ها را در جشن های تعطیلات شرکت دهید. یک مهمانی تزئین کوکی برگزار کنید یا به آنها فعالیت مشابهی بدهید که می توانند در حین خرید والدینشان انجام دهند.

یک مهمانی برای تعطیلات دیگر داشته باشید

مهمانی های تعطیلات در حوالی کریسمس بسیار محبوب هستند. اما می‌توانید با جشن گرفتن تعطیلات متفاوت، جشن‌های خود را متمایز کنید، مانند روز پخت کوکی‌ها در ۱۸ دسامبر یا روز بیکن در ۳۰ دسامبر.

ارسال کارت‌های اولیه

اگر قصد دارید در ارسال کارت های تعطیلات برای مشتریان یا مشتریان، همچنین می‌توانید با ارسال زودهنگام آن‌ها را متمایز کنید.

با وبلاگ‌نویسانی که راهنماهای هدیه درست می‌کنند تماس بگیرید

svg%3E - 50 ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات
فصل

اگر محصولاتی دارید که می‌توانید هدایای عالی بسازید، می‌توانید با تماس با وبلاگ‌نویسان و درخواست از آنها برای نشان دادن اقلام شما در راهنمای هدایای تعطیلاتشان، آنها را در مقابل خریداران بالقوه بیشتری دریافت کنید.

نمونه‌های رایگان اهدا کنید

<.برای آن دسته از مشاغلی که اقلام غذایی یا هر چیزی را می فروشند که مشتریان ممکن است بخواهند قبل از خرید آن را امتحان کنند، ارائه نمونه های رایگان می تواند استراتژی خوبی برای تشویق فروش بیشتر و جذب افراد بیشتر باشد.

از این کار استفاده کنید. یک ایستگاه Pampering

خرید تعطیلات می تواند استرس زا باشد. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه‌ای عالی برای خریدارانی که استرس دارند ایجاد کنید، می‌توانید نوعی فعالیت نوازش کردن، مانند ماساژ یا مدیتیشن هدایت‌شده را ارائه دهید.

۱۲ روز تخفیف کریسمس برگزار کنید

برای اینکه مردم در طول فصل تعطیلات خرید کنند، می توانید یک فروش ویژه را میزبانی کنید که در آن مردم می توانند محصولات یا معاملات خاص را برای دوازده روز منتهی به کریسمس دریافت کنند. حتی می‌توانید روزهایی با مضمون سرگرم‌کننده بگذرانید تا واقعاً روحیه مردم را جلب کنید.

چیزهای جوراب ساق بلند را هدیه دهید

برای آن دسته از خریدارانی که سعی می‌کنند خرید تعطیلات خود را به پایان برسانند، اندکی جوراب ساق بلند دارند. پرکننده ها می توانند یک جاذبه واقعی باشند. بنابراین می‌توانید با هر خرید آن‌ها را هدیه دهید یا آن‌ها را با نرخی با تخفیف برای افرادی که مبلغ مشخصی را برای سایر اقلام خرج می‌کنند، ارائه دهید.

جوراب‌های ساق بلند برای مشتریان قرار دهید

همچنین می‌توانید کمک کنید. مشتریان با نمایش جوراب‌های ساق بلند یا اقلام مشابه با نام خود، احساس ارتباط بیشتری با فروشگاه یا کسب‌وکار شما دارند. حتی جوراب‌های کوچک کاغذی می‌توانند به شما کمک کنند کسب‌وکارتان را تزئین کنید و به مشتریان برای خرید با شما پاداش بدهید.

موسیقی کریسمس را پخش کنید

شما نمی‌توانید بدون کمی موسیقی تعطیلات، یک محیط جشن ایجاد کنید. یک لیست پخش سفارشی ایجاد کنید یا یک ایستگاه رادیویی با موسیقی تعطیلات پیدا کنید که واقعاً حال و هوای عالی را برای مشتریان شما ایجاد می کند.

وب سایت خود را تزئین کنید

حتی اگر فقط تجارت آنلاین انجام می دهید، همچنان می توانید روحیه تعطیلات خود را نشان دهید چند تعطیلات اضافه کنید عناصر الهام گرفته شده در وب سایت شما، مانند دانه های برف، بابانوئل در حال پرواز، زیور آلات و موارد دیگر.

ارسال ایمیل های جشن

همچنین می توانید تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را به طور خاص به این سایت انجام دهید. فصل تعطیلی. عناوین جشن و نکاتی را اضافه کنید که برای کسانی که روحیه تعطیلات دارند جذاب باشد.

نمایش هنر با موضوع تعطیلات

برای کسب‌وکارهای محلی، می‌توانید فروشگاه خود را آرایش کنید و با نمایش تعطیلات از هنرمندان محلی حمایت کنید. هنر مضمون در محل شما حتی می‌توانید آن را برای فروش عرضه کنید تا به هنرمندان محلی کمک کنید خریداران را پیدا کنند.

کارت‌های هدیه پیشنهاد دهید

کارت های هدیه در تعطیلات بسیار محبوب هستند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را به مشتریان خود ارائه دهید و مطمئن شوید که آنها را به‌طور برجسته در اطراف محل تسویه‌حساب نمایش می‌دهید تا حتی خریداران لحظه آخری بدانند که آنها یک گزینه هستند.

شامل پاداش‌های کارت هدیه

اگر شما کارت هدیه می فروشید، می توانید با ارائه پاداش، آن را به گزینه ای جذاب تر تبدیل کنید. برای مثال، می‌توانید یک کارت هدیه ۵ دلاری را با خرید یک کارت هدیه ۲۰ دلاری اضافه کنید.

<ایجاد یک ویدیوی YouTube

بازاریابی ویدیویی راهی عالی برای جذب مشتریان جدید در طول سال است. و تعطیلات فرقی نمی کند. حتی می‌توانید یک ویدیوی مضمون ایجاد کنید که روحیه تعطیلات شما را با یک آهنگ یا تقلبی از داستان‌های محبوب تعطیلات نشان دهد.

میزبان چت توییتر

برای کسب‌وکارهای B2B یا آنلاین، شما می توانید با میزبانی یک چت ویژه توییتر در مورد موضوع مربوط به تعطیلات، مشتریان بیشتری را در تعطیلات درگیر کنید.

یک مسابقه عکس در فیس بوک برگزار کنید

در فیس بوک، می توانید دنبال کنندگان خود را تشویق کنید که این موضوع را دریافت کنند. با درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن عکس های تعطیلات مورد علاقه خود درگیر شدند. حتی می‌توانید آن‌ها را به یک مسابقه تبدیل کنید تا انگیزه‌ای برای شرکت در آن ایجاد کنید.

یک هشتگ اینستاگرام ایجاد کنید

اگر می‌خواهید تعامل در اینستاگرام را در طول تعطیلات افزایش دهید، می‌توانید یک هشتگ ایجاد کنید. هشتگ خاصی که مردم می توانند برای نشان دادن نحوه استفاده از محصولات شما در هدایای تعطیلات، دستور غذاها، مهمانی ها و موارد دیگر استفاده کنند.

لوگوی خود را به‌روزرسانی کنید

لوگوی شما می‌تواند راه بسیار ساده‌ای برای نشان دادن روحیه تعطیلات خود به شما ارائه دهد. فقط مقداری اضافه کنید عناصر با تم تعطیلات یا حتی آن را فقط برای فصل به یک طرح رنگ تعطیلات تغییر دهید.

پیشنهاد ساعات خرید طولانی‌تر< /h3>

svg%3E - 50 ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات
فصل

عجله جشن به این معنی است که مصرف کنندگان دستکاری بین کار، تعهدات اجتماعی، و آمادگی برای تعطیلات. ساعات طولانی خرید می تواند برای بسیاری، به ویژه خریداران لحظه آخری و کسانی که برنامه های فشرده دارند، یک موهبت باشد.

با باز نگه داشتن فروشگاه خود برای چند ساعت اضافی، به خصوص در روزهای اوج خرید، می توانید طیف وسیع تری از مشتریان را در خود جای دهید. این نه تنها انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند ترافیک و درآمد را نیز افزایش دهد.

به‌علاوه، این ساعات طولانی می‌تواند فضایی خاص و فوری ایجاد کند و مشتریان را وادار به خرید تعطیلات خود کند.

شامل حمل و نقل رایگان

در عصر دیجیتال، تجارت الکترونیک به یک بازیکن غالب در چشم انداز خرید. در طول تعطیلات، خرید آنلاین افزایش می یابد زیرا مشتریان به دنبال هدایای عالی از خانه خود هستند.

با این حال، یکی از رایج ترین عوامل بازدارنده برای تکمیل خرید آنلاین، هزینه اضافی ارسال است. با ارائه ارسال رایگان، کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند نرخ رها کردن سبد خرید را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

این حرکت نه تنها مانع خرید بالقوه را برطرف می‌کند، بلکه ارزش درک شده را نیز اضافه می‌کند و باعث می‌شود مشتریان احساس کنند که یک معامله ویژه دریافت می‌کنند و آنها را تشویق می‌کند تا نهایی کنند. خرید آنها.

حامی یک رویداد تعطیلات

svg%3E - 50 ایده بازاریابی تعطیلات برای تجارت شما در این تعطیلات
فصل

رویدادهای جامعه در طول فصل تعطیلات، خواه رژه، بازارهای کریسمس، یا برنامه های خیریه، اغلب جمعیت زیادی را به خود جذب می کنند. حمایت مالی از چنین رویدادهایی می تواند کسب و کار شما را درست در قلب این گردهمایی ها قرار دهد.

این یک مزیت دوگانه است: شما حمایت می کنید و به آنها کمک می کنید. جامعه و در عین حال دیده شدن برند شما را نیز بالا می برد. به‌عنوان حامی، کسب‌وکار شما اغلب می‌تواند از قرار دادن آرم، فریادها، غرفه‌ها یا سایر فعالیت‌های تبلیغاتی مرتبط با رویداد بهره‌مند شود.

درگیر شدن در این رویدادها نه تنها فرصت‌های بازاریابی مستقیم را فراهم می‌کند، بلکه باعث ایجاد حسن نیت نیز می‌شود. نشان دادن تعهد برندتان به سنت‌های محلی و رفاه جامعه.

یک کیسه هدیه ارائه دهید

برخی از خریداران تعطیلات مطمئن نیستند که چه چیزی بخرند. اما می‌توانید با ارائه کیف‌های دستی یا اقلام هدیه غافلگیرکننده‌ای که می‌توانند با تخفیف خریداری کنند و بعداً آن‌ها را باز کنند، به آنها کمک کنید و نوعی تجربه سرگرم‌کننده ارائه دهید.

سبدهای هدیه را با هم قرار دهید

همچنین می‌توانید با بسته‌بندی یا ایجاد سبدهای هدیه که شامل چندین مورد در یک می‌شود، محصولات بیشتری را به فروش برسانید. .

ایجاد یک برنامه تعطیلات

برای کسب و کارهای تلفن همراه، می توانید یک برنامه خاص تعطیلات ایجاد کنید که برای خریداران تعطیلات مناسب باشد یا تجربه ای خاص در تعطیلات ارائه دهد.

پیشنهاد تحویل هدیه

حتی برای کسب‌وکارهای محلی که معمولاً محصولاتی را ارسال نمی‌کنند، می‌توانید برای مشتریان پرمشغله هدایایی را ارسال کنید یا شخصاً تحویل دهید. در تعطیلات به عنوان یک سرویس یا پیشنهاد اضافی.

تغییر نام محصول

چه کسب‌وکار مبتنی بر محصول یا حتی یک رستوران با آیتم‌های منوی خاص داشته باشید، می‌توانید با تغییر نام محصولات خود به چیزی که با تم تعطیلات سازگار است، روحیه جشن را به نمایش بگذارید.

داشته باشید. یک مسابقه ژاکت زشت

ژاکت های زشت بخش بزرگی از فصل تعطیلات برای بسیاری از مصرف کنندگان است. بنابراین می‌توانید یک مسابقه سرگرم‌کننده در فروشگاه یا آنلاین خود داشته باشید تا زشت‌ترین مورد را به مشتری پاداش دهید.

پروژه ها یا دستور العمل های خود را برای تعطیلات بسازید

تعطیلات زمان بسیار خوبی برای افراد است که با هدایای خانگی، دستور العمل ها و موارد دیگر خلاقیت به خرج دهند. بنابراین اگر هر یک از محصولات شما ممکن است در آن نوع پروژه‌ها کار کند، می‌توانید یک آموزش ایجاد کنید و آن را به صورت آنلاین ارسال کنید.

یک کمپین جستجوی محلی راه‌اندازی کنید

جستجوی محلی نیز زمانی بسیار مهم است که این برای جذب خریداران محلی است که به دنبال انواع خاصی از مشاغل هستند. بنابراین می تواند زمان خوبی برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی جستجوی محلی باشد.

پیشنهاد ترکیبات محصول

برای افراد کسانی که به دنبال انجام چندین خرید هستند اما لزوماً مطمئن نیستند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهند بخرند، می‌توانید بر اساس مواردی که مرور کرده‌اند یا مواردی که در سبد خرید آنلاین خود قرار دارند، پیشنهاداتی ارائه دهید.

یک کمپین بازاریابی مجدد راه اندازی کنید

همچنین می توانید مشتریان قبلی یا افرادی را که قبلاً محصولاتی را در سایت شما مرور کرده اند هدف قرار دهید. با استفاده از گزینه‌های بازاریابی مجدد.

یک صفحه فرود با موضوع تعطیلات ایجاد کنید

برای بازاریابی در تعطیلات راه اندازی یک هدف ویژه صفحه فرود تعطیلات. این می تواند تبلیغات مضمونی را به رخ بکشد و همچنین به شما کمک کند اثربخشی آن کمپین ها را اندازه گیری کنید.

یک فروش آنلاین مخفی داشته باشید

برای پاداش دادن به مشترکین ایمیل یا بهترین مشتریان خود، می توانید یک فروش مخفی که در جای دیگری منتشر نمی کنید. این می تواند باعث شود آنها احساس مهم بودن کنند و به آنها فرصتی دهد که واقعاً چیزهای زیادی بدست آورند.

یک کمپین وبلاگ تعطیلات راه اندازی کنید

اگر وبلاگی برای کسب و کار خود دارید، می توانید برای نشان دادن ایده های هدیه، دستور العمل ها و موارد دیگر، پست های وبلاگی با موضوع ایجاد کنید.

یک منبع تعطیلات قابل دانلود بسازید

همچنین می توانید یک منبع قابل دانلود مانند راهنمای خرید، دستور العمل ها یا حتی یک کتاب الکترونیکی بسازید که مشتریان می توانند در وب سایت یا شما به آن دسترسی داشته باشند. از طریق ایمیل.

هدایایی به مشتری بدهید

و در نهایت، هدایایی به بهترین مشتریان، مشتریان و همکاران شما در طول فصل تعطیلات می تواند راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شما و ایجاد یک تجربه عالی برای همه باشد.

تأثیر اجتماعی. رسانه ها در بازاریابی تعطیلات

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک تاک، و فیس بوک به مرکزی برای بازاریابی تعطیلات تبدیل شده اند. این پلتفرم‌ها فضایی ایده‌آل برای تعامل با مشتریان از طریق محتوای جشن ارائه می‌دهند.

با استفاده از هشتگ‌هایی با موضوع تعطیلات، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی جذاب ایجاد کنید و محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید.

میزبان چالش‌ها یا مسابقات تعاملی باشید که با روحیه تعطیلات طنین انداز می‌شوند. نمایش محصولات یا خدمات خود در یک نور جشن در رسانه های اجتماعی نه تنها دید را افزایش می دهد، بلکه ارتباط شما را با مخاطبان تقویت می کند و برند شما را به بخشی از جشن های تعطیلات آنها تبدیل می کند.

استفاده از بازاریابی ایمیلی برای تعطیلات

بازاریابی ایمیلی ابزاری ارزشمند برای ارتباط با مشتریان در طول تعطیلات است. زمان آن است که در کمپین های ایمیل خود خلاق شوید: به تبریک های شخصی، خطوط موضوع جشن و ایمیل های دارای زمان استراتژیک فکر کنید.

شخصی سازی می تواند به میزان قابل توجهی نرخ باز را افزایش دهد، باعث جذب مشتری و تبدیل شود. پیام‌های خود را طوری تنظیم کنید که مضامین تعطیلات را منعکس کند، معاملات منحصر به فرد ارائه دهید، یا ایده‌های هدیه را به اشتراک بگذارید.

یک کمپین ایمیلی که به خوبی اجرا شده در طول فصل جشن می‌تواند برند شما را در صندوق‌های ورودی شلوغ متمایز کند، وفاداری مشتری را تقویت کند و فروش را افزایش دهد.

استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها در بازاریابی تعطیلات

تجزیه و تحلیل داده‌ها بازی می‌کند. نقش مهمی در شکل‌دهی استراتژی‌های بازاریابی موثر در تعطیلات دارد. با تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری، کسب‌وکارها می‌توانند تلاش‌های بازاریابی خود را شخصی‌سازی کنند، تبلیغات خود را انجام دهند و عملکرد کمپین را نظارت کنند.

از ابزارهایی برای تقسیم‌بندی مخاطبان، ردیابی ترجیحات مشتری، و سنجش تأثیر ابتکارات بازاریابی خود استفاده کنید.

>

اطلاعات مبتنی بر داده به شما امکان می‌دهد رفتار مصرف‌کننده را درک کنید، تاکتیک‌های بازاریابی خود را اصلاح کنید، و اطمینان حاصل کنید که کمپین‌های تعطیلات شما با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز می‌شود و در نهایت منجر به فروش موفق‌تر در تعطیلات می‌شود.

چک لیست ایده های بازاریابی تعطیلات

< td class="column-1">اجازه دهید بچه ها کوکی ها را تزئین کنند

< tr class="row-24 even">

class = “row-32 حتی” خوانایی = “۲”>

< tr class = "row-41 عجیب">

Snow Globe عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: تعطیلات
ایده بازاریابی در نظر گرفته شده است؟
شامل کوپن با خرید ؟
صلیب -با سایر مشاغل تبلیغ کنید ؟
میزبان یک شام تشکر ؟
شریک با یک موسسه خیریه محلی ؟
به یک هدف پول اهدا کنید ؟
بابا نوئل را دعوت کنید ؟
نمایشگاه در برنامه های تعطیلات ?
پیشنهاد بسته بندی هدیه< /td> ؟
شما را منتشر کنید خط مشی برگرداندن ؟
شکلات داغ ؟
ایجاد نمایشگر چراغ های سرگرم کننده ؟
نمایشگرهای پنجره تعطیلات را برای جذب مشتریان ایجاد کنید ؟
؟
یک مهمانی برای تعطیلات دیگر دارید ؟
ارسال کارتهای اولیه ؟
با وبلاگ نویسانی که راهنماهای هدیه درست می کنند تماس بگیرید ؟
نمونه های رایگان اهدا کنید ؟
ایستگاه نوازندگی دارید ؟
یک ۱۲ روز تخفیف کریسمس برگزار کنید ؟
چیزهای جوراب ساق بلند را بدهید ؟
جوراب ساق بلند برای مشتریان بپوشید ؟
موسیقی کریسمس پخش شود ؟
وب سایت خود را تزئین کنید ؟
ارسال ایمیل های جشن ؟
نمایش هنر با موضوع تعطیلات ؟
ارائه کارت های هدیه ؟
شامل پاداش کارت هدیه ؟
ایجاد یک ویدیوی YouTube ؟
میزبان یک گپ توییتر ؟
یک مسابقه عکس در فیس بوک داشته باشید ؟
یک هشتگ اینستاگرام ایجاد کنید ؟ >
آرم خود را به روز کنید ؟
ساعات خرید طولانی را ارائه دهید ؟
شامل حمل و نقل رایگان ؟
حامی یک رویداد تعطیلات ؟
یک کیسه Grab از هدایا ارائه دهید ؟
سبدهای هدیه را کنار هم قرار دهید ؟
ایجاد یک برنامه تعطیلات ؟
تحویل هدیه را ارائه دهید ؟
تغییر نام محصولات ؟
ایجاد پروژه ها یا دستور العمل های DIY تعطیلات ؟ >
راه اندازی یک کمپین جستجوی محلی ؟ “>؟ ستون -۲ “>؟
ایجاد یک صفحه فرود با مضمون تعطیلات ؟
یک فروش آنلاین مخفی داشته باشید ؟
راه اندازی یک کمپین وبلاگ تعطیلات ؟
یک منبع تعطیلات قابل بارگیری را بسازید ؟
هدایای مشتری را بدهید ؟ -Incontent_12 “/>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی