عمومی

سرنا ویلیامز از تنیس کناره گیری می کند تا روی تجارت تمرکز کند و خانواده

سرنا ویلیامز از تنیس کناره گیری می کند تا روی تجارت تمرکز کند
و خانواده

سرنا ویلیامز، قهرمان ۲۳ تنیس گرند اسلم، روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد پس از دوره بعدی از این ورزش بازنشسته شود. مسابقات اواخر این ماه ویلیامز در یک جلد Vogue گفت داستان که با وجود بی میلی عمیق و رد کلمه “بازنشستگی”، او قصد دارد به حرفه تنیس خود پایان دهد تا بر شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر خود و رشد خانواده خود تمرکز کند.

در حالی که این اعلامیه تغییری را برای بازیکنی که اولین قهرمانی گرند اسلم خود را در سال ۱۹۹۹ و زمانی که فقط ۱۷ سال داشت به دست آورد، یک تغییر ناگهانی نیست. ویلیامز از زمان تأسیس سرنا در سانفرانسیسکو، سرمایه‌گذار در شرکت‌های اولیه بوده است. سرمایه‌گذاری‌ها در سال ۲۰۱۴٫ شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، که یک صندوق سرمایه‌گذاری ۱۱۱ میلیون دلاری برای سرمایه‌گذاری در بنیان‌گذاران کم‌نماینده جمع‌آوری کرد، در حال حاضر دارای ۶۰ شرکت از جمله SendWave، MasterClass، و Daily Harvest است.

<. div class="standardText" readability="37">

او در داستان Vogue گفت: “در زندگی خودم، تعادل به آرامی به سمت Serena Ventures تغییر کرده است.” “هر روز صبح، من بسیار هیجان‌زده هستم که از پله‌ها به سمت دفترم می‌روم و به Zooms می‌پرم و شروع به بررسی رده‌های شرکت‌هایی می‌کنم که قصد سرمایه‌گذاری در آنها را داریم.”

ویلیامز نه سال پیش سرمایه‌گذاری را آغاز کرد و “عاشق مراحل اولیه شد”، خواه این یک استارت‌آپ اولیه باشد یا فقط یک ایده. یکی از اولین چک‌های او برای MasterClass بود، و در حال حاضر یکی از ۱۶ شرکت تک‌شاخ به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار است که Serena Ventures سرمایه‌گذاری کرده است. در طول هفته فناوری سیاه در ژوئیه، او علاقه خود را به شرکت هایی ابراز کرد که “روی افراد روزمره به طرق مختلف تاثیر می‌گذارد” و افرادی که در آفریقا هستند یا در آفریقا فعالیت تجاری دارند.

این نماد همچنین به دنبال گسترش خانواده خود است. ویلیامز می گوید که او و همسرش الکسیس اوهانیان، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی سایت رسانه های اجتماعی ردیت، تلاش کرده اند فرزند دیگری داشته باشند و همانطور که در ووگ گفت او نمی خواهد دوباره به عنوان یک ورزشکار باردار شود. . هنگامی که او هفت مسابقه را در تورنمنت اوپن استرالیا برد، از جمله فینال، بیست و سومین عنوان قهرمانی گرند اسلم انفرادی او، این یکی در برابر خواهرش، ونوس، دو ماهه باردار بود. “من باید دو پا در تنیس باشم یا دو فوت بیرون.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی