خبر

برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی خوزستان

برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی
خوزستان

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان، حمیدرضا فلاح اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بسیار گسترده‌ای در حوزه صنعتی، تجارت، معدنی و اصناف دارد.

وی با اشاره به اینکه برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های گسترده صنعت باید موانع و مشکلات این بخش را برطرف کرد، ادامه داد: برنامه‌های متعددی در این راستا انجام می‌دهیم که یکی از آنها تدوین برنامه ۲-۳ ساله است؛ ظرفیت‌های استان در بخش صنعت را در ابعاد مختلفی که برای آن متصور هستیم، نهایی می‌کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره‌های تولیدی به ویژه فولاد، پتروشیمی و صنایع ام دی اف تصریح کرد: در حوزه‌های فولاد نیز زنجیره‌های تکمیلی را دنبال می‌کنیم، ساخت شهرکی به وسعت ۲ هزار هکتار برنامه‌ریزی شده که برای اسکراپ و بازیافت کشتی‌ها و همچنین زنجیره تکمیلی فولاد بسیار مؤثر است.

فلاح با اشاره به اینکه در حوزه‌های متفاوت صنعت کشاورزی، صنایع تبدیلی، زنجیره‌های صنایع غذایی، صنایع نساجی و سلولوزی برنامه‌های متعددی داریم، در خصوص سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان گفت: ۱۱ بسته متفاوت در استان پیش‌بینی کردیم که یکی از مهمترین آنها بسته‌های مشوق سرمایه‌گذاری در است؛ این بسته‌ها ظرفیت بسیار کاملی هستند که پیش‌بینی می‌شود در سفر ریاست‌جمهوری تصویب شوند.

وی با اشاره به اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری خیلی به حوزه صنعت توجه نشده است، گفت: این بسته‌ها در صورت تصویب در حوزه سرمایه‌گذاری، تکمیل زنجیره‌ها و به بهره‌برداری رسیدن عمده‌ای از واحدهای صنعتی که در مرحله پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند، تحول عظیمی را ایجاد می‌کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی