عمومی

صنعت ساخت و ساز با راه اندازی HP ابزار جدیدی دریافت می کند SitePrint

صنعت ساخت و ساز با راه اندازی HP ابزار جدیدی دریافت می کند
SitePrint

HP SitePrint اکنون در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و ایرلند برای صنعت ساخت و ساز در دسترس است. گفته می شود که راه حل رباتیک که برای چاپ طرح بندی های پیچیده سایت های ساختمانی با دقت بی عیب و نقص طراحی شده است، بهره وری را تا ده برابر در مقایسه با روش های دستی افزایش می دهد.

HP SitePrint ابزاری جذاب برای شرکت های ساختمانی کوچکی است که به دنبال استفاده از فناوری پیشرفته برای افزایش کارایی و کاهش خطا هستند. HP SitePrint با توجه به اینکه چندین مشتری برجسته در حال حاضر از این فناوری استفاده می کنند، از جمله Skanska، Greenhatch Group، Level 5 Drywall، و PDC Incorporated، وعده داده است که روند چیدمان را تسریع کند و هزینه های نیروی کار را کاهش دهد.

HP SitePrint اثربخشی خود را در پروژه های مختلف در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، کانادا، و کانادا ثابت کرده است. جراردو ریورا، مدیر اجرایی L5 Drywall Inc.، رقابت بین HP SitePrint و یک تیم چهار نفره طرح‌بندی دستی را به یاد می‌آورد. ریورا گفت: «راه‌حل HP هفت یا هشت اتاق را در مدت زمانی که تیم دستی دو یا سه اتاق را انجام می‌داد، طراحی کرد. «با HP SitePrint می‌توانید به حذف اشتباهات کمک کنید و هفته‌ها در برنامه خود جلوتر بروید.»

این راه‌حل در حال رسیدن به زمان بسیار مهمی برای صنعت ساخت‌وساز است، بخشی که تقریباً ۱۰ درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می‌دهد. علیرغم اهمیت اقتصادی، این صنعت با چالش های قابل توجهی در بهره وری و منابع انسانی روبرو بوده است. به گفته مک کینزی، در حالی که بهره وری نیروی کار در تولید در دو دهه گذشته به طور متوسط ​​سالانه ۳٫۶ درصد رشد داشته است، ساخت و ساز تنها ۱ درصد افزایش یافته است که عمدتاً به دلیل پذیرش آهسته فناوری های دیجیتال است. zoic-at-0 medrectangle-3 medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-medrectangle-3″>HP SitePrint قصد دارد با ادغام فناوری دیجیتال در عملیات ساخت و ساز به این چالش ها رسیدگی کند. ویژگی‌های جدید راه‌حل شامل حسگرهای بهبود یافته برای تشخیص موانع، گزینه‌های جوهر پیشرفته برای انواع سطوح و شرایط مختلف، سازگاری با Robotic Total Stations از تولیدکنندگان پیشرو، و گردش کار بهینه‌شده است. این رویکرد ساده به متخصصان چیدمان اجازه می‌دهد تا روی کارهای دیگر تمرکز کنند، در حالی که ربات به‌طور مستقل طرح‌بندی را تکمیل می‌کند.

راه‌اندازی HP SitePrint در بازارهای آمریکای شمالی و UKI از جولای ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. موفقیت آن ممکن است نوید عصر جدیدی برای صنعت ساخت‌وساز باشد، و فرآیندهای چیدمان دستی را به چیزی در گذشته تبدیل کند. با ادغام HP SitePrint، کسب‌وکارهای ساختمانی کوچک می‌توانند صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های کار و مواد، افزایش دقت، و زمان‌بندی کارآمدتر پروژه داشته باشند.

دانیل مارتینز، مدیر کل چاپ با فرمت بزرگ HP، بر پتانسیل این محصول تأکید کرد: «ما با موفقیت توانایی بهبود بنیادی روند بهره‌وری را نشان داده‌ایم. SitePrint این کار را برای متخصصان ساخت و ساز سریعتر و آسان تر می کند تا ایده را در سایت زنده کنند، در حالی که دقت چیدمان و کاهش هزینه ها را نیز فراهم می کند.” ۴۳۴۰ adtester-container adtester-container-340″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-medrectangle-4″>اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Hp

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی