استراتژی و نکاتی برای یک حساب تبلیغات محلی مؤثر در Google. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

استراتژی و نکاتی برای یک حساب تبلیغات محلی مؤثر در Google.
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
تاکنون متوجه شده اید که یک ابزار موثر برای افزایش سریع ترافیک به وب سایت شما، تبلیغات گوگل است. با این حال، اگر مراقب نباشید، میتواند به یک چاله پول تبدیل شود.
هدف یافتن تعادل مناسب بین پول و ترافیک ورودی شما این را از من قبول کن؛ این کار ساده ای نیست. با این حال، من راه موثری برای دستیابی به این تعادل پیدا کردهام، تبلیغات در منطقه جغرافیایی محلی شماست.
اگر میخواهید ایجاد کنید. یک استراتژی تبلیغات محلی Google، از برخی از نکاتی که در طی سالها آموخته ام استفاده کنید.
با تبلیغات خود یک تمرکز محلی ایجاد کنید
اگر یک کمپین جستجوی Google Ads برای کسب و کار محلی خود راه اندازی می کنید، اگر یک منطقه جغرافیایی بسیار بزرگ را هدف قرار دهید، پول زیادی را هدر خواهید داد. در عوض، باید روی منطقه محلی تمرکز کنید.
به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در لس آنجلس است، دلیلی وجود ندارد که تمام کالیفرنیا را هدف قرار دهید در عوض، از ابزارهای هدف گیری جغرافیایی ارائه شده توسط Google Ads برای هدف قرار دادن مکان خاص خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید انتخاب کنید که تبلیغ شما برای چه کسانی نمایش داده شود. این می تواند برای افراد در همان شهرستان، شهر، فاصله معینی از فروشگاه شما، یا برخی پارامترهای سفارشی دیگر باشد. حتی میتوانید همه اینها را در صورت تمایل ترکیب کنید.
استفاده از کلیدواژههای متمرکز محلی مناسب
توجه به این نکته مهم است که استراتژی فوق می تواند محدودیت هایی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک مشاور املاک و مستغلات هستید که به یک منطقه محلی خدمات میدهید، ممکن است افرادی را که قبلاً در آنجا هستند هدف قرار دهید. با این حال، در مورد افرادی که خارج از شهر به دنبال آپارتمان یا خانه هستند، چطور؟ اگر دامنه خود را فقط به منطقه محلی محدود کرده اید، کل بازار را از دست داده اید.
گزینه دیگر این است که یک کمپین دوم ایجاد کنید که بزرگترین منطقه جغرافیایی را هدف قرار می دهد. این ممکن است شامل استفاده از کلمات کلیدی مانند “خانه های اجاره ای در لس آنجلس” یا “آپارتمان در لس آنجلس” باشد. این نوع رویکرد دو طرفه در این نوع موقعیت ها به خوبی کار می کند. در حالی که کار کمی بیشتر طول می کشد، اما در مورد ترافیک ورودی به نتایج بسیار بهتری دست خواهید یافت.
مناطق جغرافیایی را مستثنی کنید
این امکان وجود دارد که از Google Ads برای حذف برخی مناطق جغرافیایی. برای مثال، اگر کسبوکار شما در لسآنجلس است، اما نمیخواهید از مردم در لانگبیچ یا گلندیل کلیک کنید، میتوانید این مناطق را حذف کنید. این تضمین میکند که شما فقط افرادی را در منطقه محلی هدف قرار میدهید نه در مناطقی که احتمال تبدیل آنها وجود ندارد.
بهبود کمپین تبلیغات محلی Google شما
همانطور که می بینید، بیش از چند مرحله وجود دارد که می توانید برای بهبود کمپین Google Ads محلی خود بردارید. انجام این مراحل به شما کمک می کند تا به نتایج دلخواه برسید و اطمینان حاصل کنید که ترافیک محلی مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد. اطلاع بهترین راه برای اطمینان از موفقیت کمپین شما است.