استراتژی بازاریابی محصول خود را حول مشتری خود بسازید چرخه زندگی — در اینجا چگونه است

استراتژی بازاریابی محصول خود را حول مشتری خود بسازید
چرخه زندگی — در اینجا چگونه است
در روزهای اولیه، شرکت من یک محصول را فروخت.
محصول شاخص ما. پرفروش ترین. همونی که بهش معروفیم ما کسب و کار خود را حول سینه بند سیمی ساخته ایم. و در نتیجه، در مراحل ساخت ThirdLove، تمام تمرکز خود را به موقعیت یابی و ارسال پیام پیرامون یک محصول کلیدی.
سال گذشته، تعداد دستههای جدید.
سرعت بازاریابی محصول اولیه ما منحصراً بر محصول شاخص اما با وجود آهنها در آتشسوزیهای بسیار، متوجه شدیم که استراتژی ما باید تکامل مییابد.
هنگامی که شما وارد آن میشوید. دسته بندی های جدید، مشتریان از شما (مجازی و/یا حضوری) در مراحل مختلف چرخه زندگی بازدید می کنند: مشتریان جدید، مشتریان تکراری و محکومان مادام العمر. هر گروه ترجیحات و نیازهای خود را دارد که باید در استراتژی بازاریابی محصول شما منعکس شود.
چگونه استراتژی بازاریابی محصول خود را با چرخه عمر مشتری خود هماهنگ کنید:
-
میدانند چه چیزی و چه زمانی ترجیح میدهند. یک شرکت با محصولات زیاد مانند خانه ای با اتاق های زیاد است. تقریباً همه از درب ورودی وارد میشوند، جایی که همه آنها با محصول شاخص شما استقبال میشوند.
شما باید به سرعت بازاریابی محصول خود از چشم مشتریان جدید، مشتریان تکراری و وفاداران به برند نگاه کنید. کدام یک از محصولات شما افراد را در جلوی درب می آورد. چگونه می توانید قیف های پیام رسانی را با نیازهای مرتبط با آن محصول تنظیم کنید؟ چگونه مشتریان تمایل دارند در اتاق های فرعی محصول شما حرکت کنند؟ و چگونه بازاریابی شما می تواند راهنمای تور موثری باشد؟
برای اینکه از دید مشتریان ببینید، باید بدانید که آنها چگونه فکر می کنند. در گروه های متمرکز با آنها صحبت کنید و از داده ها استفاده کنید تا متوجه شوید که مشتریان در چه مراحلی از چرخه عمر محصولات را خریداری می کنند. این قدرت شخصی سازی بازاریابی محصول در محل کار است.
-
حفظ روایتهای اصلی در محصولات مختلف. زمانی که لباسهای فعال خود را راهاندازی کردیم، سه مجموعه مختلف را راهاندازی کردیم: کم، متوسط و بالا. تاثیر – همه برای انواع مختلف فعالیت طراحی شده اند. از این سه، یکی بسیار بهتر از بقیه فروخته شد.
چرا؟ در نگاهی به گذشته، متوجه شدیم که فروش بالای آن به دلیل نحوه پیامرسانی آن به پیامرسانی محصول پرچمدار ما است. با این محصول جدید، ما بر مزایای بسیار مشابه محصولات اصلی خود تأکید کردیم. چیزی که به ما گفت این بود که وقتی محصولات جدیدی را وارد بازار می کنیم، باید به اصول اصلی وفادار بمانیم. همین امر برای همه شرکتها صادق است، بهویژه با استانداردهای ارزشهای آینده.
رومئو و ژولیت با وجود این، اکثر مردم این کار را نمی کنند با بالا رفتن از دیوار باغ وارد خانه خود شوید. از دادههای کمی و کیفی برای درک مسیری که مشتریان از درب ورودی تا اتاقهای فرعی طی میکنند، استفاده کنید و از سرعت بازاریابی خود به عنوان نقشه از مرحله به مرحله استفاده کنید. هر چه هر دسته از بازدیدکنندگان را بهتر درک کنید، تجربه شخصی و مهمان نوازی بیشتری خواهید داشت.