عمومی

چرا باید بخواهید پوشش مطبوعات و رسانه ها را بهبود ببخشید؟ کار تو

چرا باید بخواهید پوشش مطبوعات و رسانه ها را بهبود ببخشید؟
کار تو

اینترنت پر از مقالات و راهنماهای ایجاد برند، ایجاد اختلال در صنعت شما، استفاده از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان، و پیدا کردن استعدادهای برتر. با این حال، یک جزء کلیدی وجود دارد که به نظر می‌رسد اکثر آنها فراموش کرده‌اند: نحوه بهبود پوشش مطبوعاتی و رسانه‌ای.

با داده های اداره سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که حدود ۱٫۷ میلیون کسب و کار ایجاد شده است. در ۴ ماه اول سال ۲۰۲۲، امسال نوید یک سال عالی دیگر برای مشاغل جدید است. با وجود رقابت بسیار زیاد، قرار گرفتن در معرض دید دشوارتر می شود.

پوشش خوب مطبوعاتی و رسانه ای انجام نخواهد شد. فقط آگاهی از برند را بهبود می بخشد و شما را به کسب و کار می اندازد، اما در هنگام جمع آوری بودجه نیز ضروری است. متأسفانه، پوشش رسانه‌ای و مطبوعاتی به‌طور طبیعی انجام نمی‌شود، مهم نیست که چقدر بنیانگذاران و کارشناسان بازاریابی چنین فکر می‌کنند. روزنامه‌نگاران اغلب با درخواست‌هایی برای پوشش خبری و اخبار بمباران می‌شوند، به این معنی که آنها در مورد موضوعاتی که پوشش می‌دهند بسیار مراقب هستند. به این ترتیب، انتظار اینکه آنها به طور تصادفی به کسب و کار یا استارتاپ شما برخورد کنند و تصمیم بگیرند آن را پوشش دهند، فقط یک آرزو است.

خبر خوب این است که چند قدم ساده وجود دارد که می توانید برای بهبود پوشش رسانه ای و مطبوعاتی کسب و کار خود بردارید. منظور من از بهبود، فراتر از دریافت پوشش در وهله اول است، زیرا در نهایت، شما پوشش خوبی می خواهید.

برقراری روابط با خبرنگاران

ایجاد رابطه با خبرنگاران. منظورم این نیست که وقتی می خواهید پوشش داشته باشید با آنها تماس بگیرید یا برای رویدادهایتان مجوز ارائه دهید. منظورم ایجاد رابطه قبل از اینکه نیاز به پوشش داشته باشید.

می بینید که روزنامه نگاران درخواست های زیادی دریافت می کنند. ، دعوت نامه ها و پیشنهادات هر روز از جانب غریبه ها. اگر رابطه ای برقرار کنید، آن ها در مواقعی که شما به آن نیاز دارید، به فکر ارائه پوشش بازتر خواهند بود. شما می‌توانید با ارتباط محلی یا از طریق رسانه‌های اجتماعی، خواندن/اشتراک‌گذاری محتوای آن‌ها، یا ارائه دانش خود به عنوان یک متخصص در صنعت خود، ارتباط برقرار کنید.

رابطه ای که می توانید با روزنامه نگاران داشته باشید خیابانی یک طرفه نیست. در واقع، ممکن است متوجه شوید که پس از برقراری رابطه، حتی ممکن است با شما تماس بگیرند و به شکلی در معرض دید قرار بگیرند!

پیچ خوبی بسازید

مهم نیست با چند روزنامه نگار ارتباط برقرار کرده باشید، مواقعی وجود خواهد داشت که می خواهید نشریه ای را منتشر کنید. یا روزنامه نگاری که قبلا با آنها کار نکرده اید. در چنین مواردی، بسیار مهم است که شما یک طرح خوب ارائه دهید.

در حالی که تعریف “خوب” است. pitch” بسته به اینکه از چه کسی بپرسید متفاوت خواهد بود، عناصر خاصی وجود دارد که نمی توان آنها را از دست داد. در ابتدا، شما می خواهید مطمئن شوید که زمین به خبرنگار مربوط است. اگر مطلبی در مورد استارتاپ بلاک چین خود به خبرنگارانی که ورزش را پوشش می دهند ارائه می دهید، باید انتظار پاسخ منفی را داشت

ثانیا، مطمئن شوید که زمین را شخصی کنید. این نه تنها در مورد استفاده از نام و عنوان مناسب است، بلکه به روزنامه‌نگار نیز اجازه می‌دهد بداند که آنها چه کسانی هستند. همه چیز در مورد برقراری ارتباط است که چرا آنها فرد مناسبی برای پوشش داستان شما هستند. از این گذشته، شما نباید به صورت تصادفی صحبت کنید!

در نهایت، طرح شما باید داستانی را بیان کند. اطلاعات پس‌زمینه‌ای مانند آمار، داستان‌های شخصی، موارد استفاده بالقوه و سایر داده‌هایی را ارائه دهید که دلیل اهمیت موضوع را بیان می‌کند. این کار شما را قانع‌کننده‌تر می‌کند و همچنین به روزنامه‌نگار کمک می‌کند تا آن را با کارایی بیشتری پوشش دهد، که از آن استقبال می‌کند.

چند زبانه شوید

جهانی شدن فقط یک کلمه رایج نیست. این یک واقعیت است وقتی صحبت از جهانی شدن به میان می آید، مهاجرت بین المللی یکی از عناصر اصلی محرک آن است. این تخمین که تعداد مهاجران در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ ۸۷٫۵ میلیون نفر بود. 

اگر یک کسب و کار محلی هستید، اگر نتوانید به زبان مادری آنها دسترسی پیدا کنید، ممکن است بخش زیادی از مشتریان را از دست بدهید. حتی اگر انگلیسی صحبت کنند، بسیاری ممکن است ترجیح دهند اطلاعات را به زبان اصلی خود بخوانند.

اکنون، اگر شما بنیانگذار یک استارت آپ یا کسب و کار هستید که به دنبال ایجاد تجارت در سطح جهانی است، دلیل چند زبانه شدن واضح است. با جهانی شدن روزافزون بازارها، دستیابی به مخاطبان جدید بیش از هر زمان دیگری مهم است.

چند زبانه شدن می تواند به موارد مختلفی نیاز داشته باشد. فرم های مختلف از در دسترس بودن وب سایت شما به زبان های مختلف برای ترجمه همه بیانیه های مطبوعاتی شما. قابل درک است که شما احتمالاً نخواهید توانست خودتان ترجمه ها را انجام دهید، اما خوشبختانه راه هایی برای دور زدن آن وجود دارد.

اولین مورد واضح ترین است: یک متخصص استخدام کنید. شرکت‌هایی مانند گروه اسپانیایی ترجمه حرفه‌ای را به بیش از ۹۰ زبان ارائه می‌کنند و سابقه قابل اعتماد بودن دارند. اگرچه می‌توانید مترجمان فردی را نیز استخدام کنید، انجام این کار کیفیت را متفاوت می‌کند و مدیریت را دشوارتر می‌کند.

گزینه دوم تماس با روزنامه نگاران یا سازندگانی است که می توانند چندین زبان را پوشش دهند. در حالی که این بدان معنی است که شما باید بیشتر از زمانی که بخواهید یک زبان را پوشش دهید، تحقیق کنید، فواید آن پس از برقراری ارتباط بیشتر خواهد شد.

مهم نیست از کدام گزینه استفاده کنید، هرگز از نرم افزار ترجمه استفاده نکنید. سر و صدای زیادی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در ترجمه وجود دارد، که برای مکالمه معمولی مناسب است، اما چیزی نیست که برای هر چیز پیچیده‌ای مانند قراردادهای تجاری، اسناد قانونی، کتابچه‌های منابع انسانی، آثار دانشگاهی، قوانین ایمنی و مواردی از این دست اعتماد کنم.

ایجاد ارزش واقعی

هرچه رسانه های درآمد بیشتری تولید کنید، میزان انتشار مطبوعات و رسانه های شما بیشتر خواهد شد.

با ایجاد ارزش برای صنعت و جامعه خود، می توانید به صورت ارگانیک پوشش دریافت کنید. نمونه هایی از ایجاد ارزش می تواند میزبانی رویدادها، سخنرانی در یک کنفرانس یا داوطلب شدن برای امور خیریه باشد. هر اقدامی که انجام می‌دهید و برای دیگران ارزش ایجاد می‌کند، مطمئناً برای کسب و کار شما در معرض دید قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید همچنین از منظر شخصی تر به آن نگاه کنید. با اعطای امتیازات انحصاری یا دیگر “مناسب” به روزنامه نگاران یا رسانه هایی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید، می توانید این ارتباطات را بیشتر بسازید. این به ویژه در مورد فریلنسرها مؤثر است زیرا آنها تمایل دارند برای چندین مشتری کار کنند، که به معنای پوشش دهی از چندین رسانه است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی