عمومی

بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید: 12 بهترین گزینه

بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال ۲۰۲۳ بیابید:
۱۲ بهترین گزینه

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

میلک شیک خوشمزه را به غذای خود در نظر بگیرید یا منوی کامیون غذا؟ مطمئناً به یک دستگاه میلک شیک تجاری نیاز دارید. بازار میلک شیک در چند سال اخیر شاهد رشد تصاعدی بوده است.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال شیک های نوآورانه جدید هستند، بنابراین امروز همه چیز را خواهید یافت، از «فریک شیک» با خامه گرفته تا میلک شیک های گیاهی آووکادو و شیر نارگیل. ، ترکیبی فوق العاده از کوکی ها، و تا جایی که می توانید از غذاهای دیگر استفاده کنید.

برای تولید مداوم میلک شیک با کیفیت بالا. ، به یک دستگاه میلک شیک تجاری نیاز دارید زیرا این دستگاه دارای چندین قابلیت و ویژگی است که دستگاه میلک شیک خانگی نمی تواند با آنها مطابقت داشته باشد.

در اینجا تعدادی از دستگاه های میلک شیک تجاری برتر ما آورده شده است.



بهترین ماشین آلات تجاری میلک شیک

 

دری سه گانه سنگین تجاری Waring nk Mixer

Waring Commercial WDM3600TX Heavy Duty Triple Spindle Drink Mixer - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

برترین انتخاب: این دستگاه نوشیدنی منجمد تجاری Waring که از شرکتی است که اولین مخلوط کن را در آمریکا معرفی کرد، انتخابی عالی است اگر می خواهید تکان ها را با سرعت زیاد بشورید.

میکسر با آسان صفحه نمایش LCD برای خواندن و یک تایمر قابل برنامه ریزی که به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند. سه موتور مستقل به شما امکان می دهد سه نوشیدنی را همزمان بسازید. اگر شیک های زیادی برای فروش دارید، این دستگاه ممکن است به شما کمک کند بهره وری و فروش را افزایش دهید.

میکسر نوشیدنی سه پایه سنگین تجاری Waring

خرید در آمازون

 

کیت میلک شیک ساز برقی از جنس استنلس استیل VEVOR

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

نفر دوم :این میلک شیک ساز VEVOR نه تنها شیک است، بلکه به لطف فولاد ضد زنگ بادوام به کار رفته در تمامی قسمت ها، از دوام بالایی نیز برخوردار است. این میکسر با یک موتور قدرتمند قادر است به ۱۸۰۰۰ دور در دقیقه برسد و طراحی دو سر به شما امکان می دهد همزمان نوشیدنی های بیشتری بسازید. این یک انتخاب عالی برای رستوران، کافه یا کامیون شلوغ شما است.

کیت میلک شیک ساز برقی از جنس استنلس استیل VEVOR

خرید در آمازون

 

میکسر نوشیدنی تمام فلزی حرفه ای همیلتون بیچ

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

بهترین ارزش: احتمالاً ساحل همیلتون را به خاطر لوازم آشپزخانه قابل توجه آن می شناسید. شما عاشق این میکسر بادوام خواهید شد که از محفظه آلومینیومی ریخته گری ساخته شده است و دارای یک دوک همزن تجاری با دو همزن و دو سرعت است که تهیه غذای مورد علاقه شما را بسیار آسان می کند. سر کج به عقب امکان قرار دادن و برداشتن فنجان را آسان می کند. همچنین در این بسته یک استیل ضد زنگ قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ۲۸ اونس موجود است. فنجان مخلوط کردن.

HB Pro Retro Die-Cast میکسر برای میلک شیک

در آمازون بخرید

 

<سازنده نوشیدنی تک اسپیندل تجاری Waring Commercial

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

اگر به دنبال همه بهترین ویژگی های یک ماشین تجاری Waring هستید، اما بیشتر قیمت مقرون به صرفه، این ممکن است فقط میکسر برای شما باشد. مانند WDM3600TX، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD با کاربری آسان و تایمر قابل برنامه ریزی است، بنابراین می توانید تایمر را تنظیم کنید و به همان اندازه که جادوی خود را انجام می دهد، سفارش دیگری دریافت کنید. میکسر پس از اتمام مخلوط کردن به طور خودکار خاموش می شود.

Waring Commercial Heavy-Duty Single 1Hp

خرید در آمازون

 

میلک شیک ساز دوسرعته Nostalgia Electric

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

این میلک شیک ساز حال و هوای قدیمی بستنی فروشی را به ارمغان می آورد. دارای دو سرعت و یک میله همزن و یک سر تاشو برای تمیز کردن آسان است. یک موتور ۱۰۰ واتی این میلک شیک سازها را برای عمر طولانی کار می کند. و دارای پایه وزنی برای پایداری بیشتر است.

میلک شیک ساز دوسرعته Nostalgia Electric MLKS100BL

خرید در آمازون

 

دستگاه میلک شیک Oster Heavy Duty

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

این دستگاه میلک شیک تجاری دارای یک موتور قدرتمند ۱۱۰ وات، دو سرعت و دو همزن است که تضمین می کند یک ترکیب سریع و ثابت میکسر به سادگی با قرار دادن فنجان به طور خودکار روشن می شود و با برداشتن فنجان خاموش می شود. روکش بیرونی ظریف به راحتی میکسر را تمیز می کند.

Oster Commercial Business Chocomilera Heavy Duty Milk Shake Machine

خرید در آمازون

خرید مخلوط کن تجاری Double Heads Milkshake

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه>

این میکسر INTBUYING نسبت به قیمت خود ارزش زیادی ارائه می دهد. این دستگاه با موتور ۱۸۰ وات به راحتی ۱۸۰۰۰ دور در دقیقه انجام می دهد. همچنین دارای یک ویژگی میکروسوئیچ خودکار است که به شما امکان می دهد به راحتی میکسر را با قرار دادن یا برداشتن فنجان روی دستگاه به راحتی روشن یا خاموش کنید.

همچنین در بسته دو فنجان فولادی ضد زنگ برای گرم کردن شما وجود دارد. نوشیدنی و دو لیوان پلاستیکی برای کولر. این میلک شیک دو سر از استیل ضد زنگ بادوام ساخته شده است و مطمئنا گزینه خوبی برای انواع چای فروشی ها، نوشیدنی ها، بارهای شراب، کافی شاپ ها و … می باشد.

INTBUYING Commercial Double Heads میلک شیک میکسرWi

خرید در آمازون

میلک شیک ساز تجاری امگا

<svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

مخلوط کننده نوشابه امگا به سبک فواره ای، میلک شیک، مالت، فواره نوشابه عالی می سازد. نوشیدنی ها و اسموتی ها به لطف ساختار بادوام و ۳ سرعت آن. این دستگاه دارای استیل ضد زنگ ۲۸ اونس است. فنجان مخلوط کردن، و می تواند برای بیش از تکان دادن استفاده شود. می توانید از آن برای خمیر، تخم مرغ یا هر چیز دیگری که برای مخلوط کردن نیاز دارید استفاده کنید.

میلک شیک ساز تجاری امگا

خرید در آمازون

 

Brentwood Classic میلک شیک ساز

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

با این میلک شیک ساز به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل، کمی زیبایی به میز خود اضافه کنید. رنگ آبی روشن آن برای دیدن جالب است و دوک فولادی ضد زنگ بادوام و برای ماندگاری ساخته شده است. این دستگاه دارای دو سرعت بوده و دارای ۱۵ اونس می باشد. فنجان برای مخلوط کردن می‌تواند شیک‌های غلیظ یا نازک‌تر، اسموتی‌ها و سایر خوراکی‌های منجمد درست کند.

میلک شیک کلاسیک برنت وود

<خرید در آمازون

 

CGOLDENWALL تجاری میلک شیک ساز

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

با با حداکثر سرعت ۱۸۰۰۰ دور در دقیقه، این میلک شیک ساز می تواند بستنی، یخ و خیلی چیزهای دیگر را با هم ترکیب کند تا شیک های خوشمزه درست کند. علاوه بر این، می توان از آن برای ترکیب اقلام داغ استفاده کرد. این میلک شیک ساز دارای طراحی کم نویز و میکرو سوئیچ برای فعال کردن مخلوط کن است.

CGOLDENWALL Commercial Milkshake

Makshake

خرید در آمازون

 

میلک شیک تجاری ضد زنگ Maker

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

دو سرعت و طراحی کاربرپسند مشخصات این دستگاه میلک شیک را برجسته می کند. دارای ۲۲ fl. اونس ظرفیت هر فنجان، ظرفیت کل ۴۴ fl.oz.، و محفظه فولادی ضد زنگ برای محافظت از موتور. شما می توانید از این شیک ساز برای درست کردن غذاهایی بیشتر از بستنی نیز استفاده کنید. می تواند اسموتی، مالت، نوشیدنی قهوه یخ زده و موارد دیگر درست کند. ایده آل برای رستوران، کامیون غذا، کافی شاپ، یا اغذیه فروشی.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1-0" ezaw="468" ezah="60" class="ezoic-ad"/>

میلک شیک ساز تجاری ضد زنگ

< a class="button medium lighterred" href="https://www.amazon.com/dp/B08HVGXGSY?tag=smallbusin0b3-20" target="_blank" rel="sponsored noopener noreferrer">Buy on Amazon

 

Hamilton Beach DrinkMaster Electric Drink Mixer

svg%3E - بهترین دستگاه میلک شیک را برای تجارت خود در سال 2023 بیابید:
12 بهترین گزینه

Our second entry from Hamilton Beach, this electric mixer will make a milkshake with the texture you want. And the large mixing cup makes it easy to add fruit, candy, or anything else to your frozen treats.

It has a tilt-back head for easy cleaning,  a retro-style design, and is said to be easy to use and durable.

Hamilton Beach DrinkMaster Electric Milkshake makers

Buy on Amazon

 

What to Look for When Buying a Milkshake Machine

There are a wide variety of milkshake makers out there. However, if you want to start an ice cream bar or are considering adding shakes or other icy treats to your restaurant’s dessert menu, you need to know what to look for in a commercial milkshake machine. We have fortunately done some of the homework for you. Here are some of the things that you need to consider.

Automatic Start and Stop Feature

Running a restaurant, food truck or diner is a fast-paced business. You want milkshake makers that can automatically start and stop, freeing up your time to attend to other orders.

Multiple Heads

Just as important as the automatic start and stop feature is the number of drinks you can mix at a go. There are a variety of mixers that come with more than one head and this essentially allows you to attend to multiple orders at a time.

Quiet Operation

Some mixers are quite noisy while others are much quieter. Think about your business setup. If you are running a food truck, noisy milkshake makers may interfere with communication between you and your customers, but that might not be the case if you are running a business that has a kitchen that’s tucked away from your customers.

Durability

You need a reliable mixer that can serve you for a long time. Watch out for the materials used. Stainless steel is usually a good option.

Versatility

Enrich your menu with a machine that allows you to make various icy treats ranging from smoothies to milkshakes, protein shakes, and much more.

What is the best milkshake maker?

A better question would be, what is the best milkshake maker for you? Think about your needs – how frequently you’ll be serving shakes. If you plan on a high volume of sales, consider getting a model that can make more than one drink at a time.

Is a shake machine better than a blender?

While they perform similar tasks, milkshake makers give you more control over customizing the texture of your drink, as well as ensuring that the ingredients are evenly blended.

Can you make smoothies with milkshake makers?

Yes! As you can see from our list, many models can be used to make other ice cream treats like malteds, frozen coffee drinks, smoothies, and much more.

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. You can create a FREE account to get started today.

Image: amazon


More in: Small Business Essentials

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی