عمومی

6 روشی که می توانید در پی تراژیک تگزاس اقدام کنید تیراندازی مدرسه

۶ روشی که می توانید در پی تراژیک تگزاس اقدام کنید
تیراندازی مدرسه

یک بار دیگر تیراندازی جان دانش‌آموزان بی‌گناه را گرفت. این بار در یک شهر کوچک و روستایی در تگزاس.

در ۲۴ مه، ۲۱ نفر — ۱۹ دانش آموز و دو معلم گزارش کردند. – در تیراندازی یک دانش‌آموز ۱۸ ساله دبیرستانی محلی در مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس کشته شدند. این مرگبارترین تیراندازی در مدرسه از زمان مدرسه ابتدایی سندی هوک در سال ۲۰۱۲ است که در آن ۲۶ نفر، اکثراً کودکان ۶ و ۷ ساله، کشته شدند. براساس آرشیو خشونت با اسلحه، تا روز سه‌شنبه، حداقل ۲۱۳ تیراندازی جمعی در سال ۲۰۲۲ رخ داده است. تیراندازی دسته جمعی به تیراندازی گفته می‌شود که در آن چهار نفر یا بیشتر، بدون احتساب تیرانداز، مجروح یا کشته شده‌اند.

شما ممکن است باشید. فکر می کنم چه کاری می توانید برای کمک انجام دهید. از اهدای بخشی از سود به سازمان‌های خیریه گرفته تا تشویق کارمندان و مشتریان برای دعوت از مقامات محلی برای تشویق اصلاحات اسلحه و رسیدگی به بیماری‌های روانی، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد.

از قربانیان حمایت کنید و خانواده قربانیان در Uvalde

اگر در منطقه سن آنتونیو هستید،سیستم بهداشت دانشگاه، بزرگترین انتقال دهنده خون در منطقه، اعضای جامعه را به اهدای خون به بیمارستان ها و مراکز تشویق می کند تا از افرادی که هنوز در شرایط بحرانی هستند حمایت کنند. GoFundMe یک مرکز آنلاین ایجاد کرده است جمع‌آوری‌های مالی تأیید شده برای حمایت از قربانیان و عزیزان آسیب‌دیده از تیراندازی، که شامل جمع‌آوری کمک مالی است که توسط VictimsFirst، شبکه ای از بازماندگان و بستگانی که تحت تأثیر تیراندازی های دسته جمعی قبلی قرار گرفته اند، برای ارائه پرداخت های نقدی بدون رشته به اعضای خانواده قربانیان. طبق پست فیسبوک.

با مقامات محلی و ایالتی خود تماس بگیرید

اگر در با سناتوری که مخالف قوانین کنترل اسلحه است، از افراد بخواهید تماس بگیرند و بخواهند از قانون گسترش بررسی پیشینه حمایت کنند، قانونی که توسط سناتور کریس مورفی از کانکتیکات معرفی شده است. این لایحه، در صورت تصویب، بررسی‌های پیشینه فدرال را به همه فروش‌های اسلحه گسترش می‌دهد. طبق قانون فعلی فدرال، فروشندگان بدون مجوز یا خصوصی ملزم به بررسی پیشینه قبل از انتقال اسلحه نیستند.

شریک های مناسب را انتخاب کنید

<. div class="standardText" readability="40">

کسب و کار شما می تواند با بررسی اینکه چهخط مشی هایی را که مشتریان شما در مورد فروش سلاح گرم دارند، در برابر خشونت با سلاح گرم اتخاذ کند. چندین مؤسسه مالی، مانند سیتی بانک، بانک آمریکا، و بلک راک، همه در سال ۲۰۱۸ برنامه‌هایی را برای خودداری از کار با تولیدکنندگان اسلحه یا تأمین مالی آن‌ها اعلام کردند که سلاح‌های گرم به سبک نظامی را برای استفاده غیرنظامی می‌فروشند یا اسلحه را بدون تکمیل می‌فروشند. بررسی پس‌زمینه.

کلیه پیوندها را با NRA قطع کنید

در گذشته چند سالی است که شرکت‌هایی از جمله دلتا ایر لاین، فدرال اکسپرس، هرتز، و بست وسترن، از جمله دیگر، به مشارکت تخفیف‌های خود با انجمن ملی تفنگ پایان داده‌اند. قبلاً، این شرکت‌ها برنامه‌های تخفیفی را به لابی قدرتمند تفنگ ارائه می‌کردند.اگر می‌خواهید به طور مشابه روابط خود را قطع کنید، مطمئن شوید که به برنامه‌های فعلی خود و مشتریانتان نگاهی بیندازید، زیرا ممکن است آنها نیز از سازمان. در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک فرد ممکن است جان دیگران را بگیرد، دسترسی آسان به اسلحه مطمئناً این کار را آسان‌تر می‌کند – و NRA اگر به نفع بهبود این دسترسی نباشد، چیزی نیست.

از کارمندان خود حمایت کنید

افزایش آگاهی با کارمندان و مصرف‌کنندگان در مورد تأثیر خشونت با اسلحه یکی از راه‌های حمایت از آنها است. . اگر از قبل از مزایای سلامت روان برخوردار نیستید، مطمئن شوید که کارمندان و خانواده‌هایشان که قربانی خشونت‌های اسلحه شده‌اند به آنها دسترسی دارند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند فرصت‌های آموزشی و داوطلبانه را برای کارمندان با شرکای محلی پیشگیری از خشونت با اسلحه ارائه دهند.

به سازمان‌های ضد خشونت کمک کنید

می‌توانید به سازمان‌ها کمک مالی کنید که برای توقف خشونت با اسلحه کار می کند. Everytown for Gun Safety بزرگترین سازمان پیشگیری از خشونت با اسلحه در کشور و خانه   است مادران خواستار اقدام، بزرگترین شبکه داوطلبانه مردمی کشور است که برای پایان دادن به خشونت با اسلحه کار می کند. همچنین ائتلاف برای توقف خشونت با سلاح گرم،  وعده سندی هوک، کمپین برادی، اتحاد اقدام نیوتاون، مرکز خط‌مشی خشونت، و ایالات متحده برای جلوگیری از خشونت با سلاح گرم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی