عمومی

چگونه به عنوان یک زن سیاه پوست در صنعت فناوری حرکت می کنید؟ این موسس پاسخ هایی دارد

چگونه به عنوان یک زن سیاه پوست در صنعت فناوری حرکت می کنید؟ این
موسس پاسخ هایی دارد

درسی که بنیانگذاران زنان سیاه‌پوست، به‌ویژه، می‌توانند از موفقیت‌های یک کهنه‌کار صنعت بگیرند، چیست؟

موسس سه بار آنجلا بنتون ، در حال حاضر مدیر عامل کارگزاری داده Streamlytics، نظرات خود را در مورد پیمایش در صنعت فناوری به عنوان یک زن سیاه پوست در یک وبینار Inc. اخیر. بنتون با موسس و مدیر عامل Honeypot صحبت کرد. ://www.inc.com/profile/beatrice-dixon”>Beatrice Dixon، و به سوالات حضار پاسخ داد. در اینجا چند نکته از مکالمه آنها آمده است.

از “جعبه کسب و کار سیاه” خارج شوید

به عنوان مثال، بنتون تجربه اخیری که در Streamlytics داشت را برجسته کرد، که در آن او در حال کار برای بستن قراردادی بود که نزدیک به یک سال روی آن کار می کرد. بنتون می‌گوید: «ما در آستانه بستن قرارداد با آنها هستیم، اما پس از این همه زمان و تلاش، آنها می‌خواهند ما را در منطقه بنیانگذاران سیاه پوست خود دسته‌بندی کنند. در پاسخ، بنتون گفت که او با ابراز تمایل به همکاری با یکدیگر صحبت کرد، اما در مورد نگرانی‌هایش صریح صحبت کرد: «من می‌خواهم این گفتگو را با شما بچه‌ها داشته باشم، [من] فوق‌العاده هیجان‌زده هستم، اما نمی‌کنم». نمی‌خواهم بخشی از آن باشم، زیرا وقتی من بخشی از آن هستم، شما در حال نفی تمام فناوری‌های تغییر دهنده بازی هستید که ما توسعه داده‌ایم. “

شریک‌هایی را بیابید که پتانسیل شما را می‌بینند

با یادآوری تجربه‌اش در اجرای بنتون گفت که شتاب دهنده برای بنیانگذاران اقلیت NewME، یک هدف کلیدی در اطراف کسانی کار می کرد که نتوانستند شرکت هایی را که او تبلیغ می کرد درک کنند.

“به عنوان یک جامعه، ما فوق العاده هستیم” ادعا کرد. اما وقتی صحبت از «احترام» به میان می‌آید، او گفت: «ما لزوماً مانند گروه‌های ممتازتر نمی‌گیریم، با توجه به اینکه چقدر سرمایه‌گذاری خطرپذیر روی بنیان‌گذاران سیاه‌پوست سرمایه‌گذاری می‌شود.

بنتون برای یافتن شرکای تلاش کرد که به طور خاص امیدوار به رفع تبعیض های طولانی مدت باشند. او به سرمایه‌گذار میچ کاپور اشاره کرد که بنتون او را “افسانه‌ای مطلق” توصیف کرد. او به یاد می آورد، “میچ قبل از استفاده از کلمه متفق متحد بود؛ ما این ایده را داشتیم، او باز کرد – این افسانه باز شد – رولودکس کامل سرمایه گذارانش در سیلیکون ولی، و این چگونه شروع کردیم. به همین دلیل است که مردم به روزهای نمایشی آمدند.

“وقتی در مورد ساخت اکوسیستم صحبت می کنید، این بنیانگذاران هستند، بنتون اعلام کرد که این سرمایه‌گذاران هستند و متحدان هستند.

از ترس‌های خود عبور کنید

از بنتون خواسته شد تا یک نصیحت از بنیانگذاران بگذارد، به نبرد خود با سرطان در سن ۳۴ سالگی اشاره کرد که درسی برای اهمیت ندادن به نظر دیگران است. او تصمیم گرفت بیشتر روی چیزهایی تمرکز کند که واقعاً مهم هستند. او گفت: «انتخاب‌هایی که می‌کنم باید برای خودم، خانواده‌ام و جامعه‌ام عمدی‌تر باشد.

با این فکر، او گفت: “من کمتر ترسیدم.” توصیه او: “چیزهایی را بگو شما می خواهید بگویید اگر احساس می‌کنید همه چیز به نفع شما تنظیم نشده است، آن چیزها را بگویید.”

چه چیزی، بنتون گفت، موفقیت تجاری او به او این امکان را داده بود که حتی با صراحت بیشتری درباره نابرابری نژادی و جنسیتی صحبت کند، بدون اینکه هدف قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی