خبر

بازدهی بورس در هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲

بازدهی بورس در هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲

585597 576 - بازدهی بورس در هفته سوم دی ماه ۱۴۰۲
اقتصاد۲۴- نگاهی به معاملات هفته سوم دی‌ماه نشان می‌دهد شاخص کل در چهار روز ابتدایی هفته نتوانست رشد قابل قبولی داشته باشد. اما در چهارشنبه این روند تغییر کرد و نماگر اصلی بازار سرمایه اندکی بر ارتفاع خود افزود.

به این ترتیب، شاخص کل طی یک هفته حدود ۰.۷۴ درصد افزایش ارتفاع داد و از دو میلیون و ۱۵۵ هزار واحد به دو میلیون و ۱۷۰ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز طی این هفته حدود ۰.۹ درصد به ارتفاع خود افزود و خود را از تراز ۷۵۶ هزار واحد به ۷۶۳ هزار واحد رساند.

همچنین بازار سهام طی این هفته به طور میانگین روزانه هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم حجم خورد که ارزشی معادل چهار هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان را رقم زد. شاخص ورود و خروج پول حقیقی نیز خروج ۳۷۱ میلیارد تومان پول حقیقی را از بازار سهام طی این هفته نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:  ریسک گره کور بازار سهام


بورس هفته سوم دی‌ماه در یک نگاه

نگاهی به معاملات هفته سوم دی‌ماه نشان می‌دهد شاخص کل در روز ابتدایی هفته با کاهش ۰.۰۷ درصدی روبه‌رو شده است. اما شاخص هم‌وزن در این روز برخلاف نماگر اصلی بازار رفتار کرد و اندکی بر ارتفاع خود افزود. در یکشنبه، اما روند بازار کمی متفاوت بود؛ به طوری که هر دو نماگر بازار افزایش ارتفاع داشتند. به این ترتیب، شاخص کل ۰.۰۵ و شاخص هم‌وزن ۰.۳۹ درصد افزایش ارتفاع دادند.

در دوشنبه، اما این روند متوقف شد و هر دو نماگر بازار سهام نزولی بودند. به طوری که شاخص کل ۰.۰۴ و شاخص هم‌وزن ۰.۰۶ درصد پایین آمدند. معاملات سه‌شنبه نیز به گونه‌ای رقم خورد که شاخص کل ۰.۱۲ افزایش و شاخص هم‌وزن ۰.۱۳ درصد کاهش داشته‌اند. در روز پایانی هفته، اما معاملات طوری بسته شد که سرنوشت بازدهی هفته را رقم زد. به طوری که شاخص کل ۰.۶۸ و شاخص هم‌وزن ۰.۶۱ درصد افزایش ارتفاع داشته‌اند.

منبع: تجارت نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی