عمومی

آینده کار نیاز به انعطاف دارد

آینده کار نیاز به انعطاف دارد

این بیماری همه گیر معنای جدیدی برای کلمه “انعطاف پذیری” به ارمغان آورد، به خصوص که در محیط های کاری کاربرد دارد. برای برخی، قفل‌ها فرصتی تازه برای ارزیابی مجدد سیستم‌هایی بود که کار می‌کردند (یا نبودند). اما برای اکثر آنها – کسانی که در تلاش برای پیاده‌سازی فناوری‌های جدید و تغییر سیستم‌های کسب‌وکارشان یک شبه مانده بودند – مانع مهم‌تری برای غلبه بر آن بود.

از آنجایی که مردم به طور انبوه از خانه شروع به کار کردند، گفتگوها در مورد تعادل بین کار و زندگی افزایش یافت. خطوط بین کارهای روزمره مردم و ساعات کاری معمولی آنها محو شده بود. والدین برای انجام کار بین وعده های غذایی، فعالیت با بچه ها و مسئولیت های خانه به تکاپو افتادند. انعطاف پذیری کار می تواند برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد. برای برخی، ممکن است شبیه یک برنامه ترکیبی یا کاملاً از راه دور، بازگشت به دفتر هر روز یا مدل «کار از هر کجا در هر زمان» باشد. صرف نظر از ترجیحات سبک کاری کسب و کار شما، همه گیری و پیامدهای آن به ما آموخت که نحوه کار ما نیازی به تطابق با وضعیت موجود ندارد.

در Zen Media، ما همیشه به صورت کاملاً از راه دور کار می‌کردیم، اما سال‌ها بود که در اقلیت به طور سنتی، شرکت ها از سیاست های سبک کاری سخت گیرانه تری پیروی می کردند. مردم باید تا ساعت ۸ یا ۹ صبح پشت میز خود باشند و قبل از ساعت ۵ بعدازظهر به استراحت های طولانی ناهار می پرداختند یا دفتر را ترک می کردند. اخم شده بود با دستورات دولت، تقاضاهای کارمندان و دیگر انتظارات روبه‌رو، شرکت‌های آمریکایی در می‌یابند که هیچ «راه درستی» برای فعالیت در محیط کار جدید امروزی وجود ندارد. رهبران صنایع مختلف به طور مداوم در حال ارزیابی مجدد معنای انعطاف پذیری برای آنها هستند.

کار یک اندازه نیست

مدیران و رهبران تیم باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا کارکنان خود را به عنوان فردی بشناسند تا بتوانند نیازهای محل کار تیم خود را بهتر درک کنند. یادگیری اینکه با مردم به عنوان یک فرد رفتار کنید – به جای منابع – تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

با افراد مختلفی که هر تیم را تشکیل می دهند، رویکرد یکسان برای همه به سادگی وجود ندارد. یک استراتژی بلند مدت موثر نیست. مارتین برچ، مدیر عامل ibml، بر اهمیت رویکرد انعطاف پذیر برای تیم های خود تأکید می کند. ما زمان زیادی را در محل کار می گذرانیم، چه در خانه و چه در دفتر، که ایجاد روابط در آنجا مهم است. مطمئن شوید که به هر یک از کارمندان اهمیت می دهید و سعی کنید مردم را قادر کنید که در محل کار واقعاً سرگرم شوند. تیم توس به شدت بر فرهنگ شرکتی مثبت تمرکز دارد، که می‌تواند شبیه چیزهای زیادی به نظر برسد – برای مثال به کارکنان اجازه می‌دهد به روشی کار کنند که مطابق با نیازهایشان باشد. اولویت دادن به انعطاف‌پذیری و فرهنگ مثبت به آن‌ها کمک می‌کند تا کارمندان نادرست را از بین ببرند، بنابراین می‌توانند کسانی را که بر روی نگرش‌ها و نتایج مثبت متمرکز هستند، استخدام کنند (و حفظ کنند).

آگاهی از زمان گسترش–یا قرارداد  

چه یک کسب و کار کوچک و چه بزرگ، توانایی رشد یا کوچک کردن کسب و کار خود در صورت لزوم کلیدی است. این امر به ویژه در طول همه‌گیری، زمانی که مسیرهای تجاری ناپایدار بود، مشهود بود. سخت‌تر شدن بودجه‌ها و تغییر استخرهای نیروی کار عوامل ثابتی هستند که بر رهبران تأثیر می‌گذارند و آنها را تحت فشار قرار می‌دهند تا در زمان واقعی سازگار شوند.

کسب‌وکارها می‌توانند با خودکار کردن خدمات، مانند پردازش پرداخت و ورود مشتری، هزینه‌ها را به حداقل برسانند. راه‌حل‌های اتوماسیون خدمات، مانند راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط Regpack، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا سیستم‌های پرداخت انعطاف‌پذیر طراحی کنند، که نه تنها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کاهش دهند. هزینه‌های غیرضروری را نیز تضمین می‌کند، بلکه جریان ثابت درآمد را تضمین می‌کند، که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در زمان‌های تلاش برای مشتریان سودآور عمل کنند. قرار دادن عملکردهای پرداخت و صورت‌حساب در خلبان خودکار به رهبران کمک می‌کند تا روی کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهند تمرکز کنند و آنها را آزاد کند تا روی تصویر بزرگ تمرکز کنند.

ایجاد فضاهای کاری راحت

برای بسیاری، راحتی کار از خانه سخت است. فضاهای اداری برای رقابت باید محیط های راحت تر و انعطاف پذیرتری ایجاد کنند. مواردی مانند فضاهای کنفرانس هیبریدی، غرفه های کنفرانس ویدیویی یا تلفن عایق صدا، و چیدمان صندلی های راحت، افراد را از خانه هایشان و به دفتر کار می کشاند.

فضای کاری باید انعطاف پذیر باشد تا از زمان صرف شده برای کار شخصی تا حداکثر پتانسیل خود استفاده شود. یک شرکت مبلمان، Haworth، دریافته است که ایجاد یک محل کار راحت و در عین حال کاربردی، کارایی را به حداکثر می رساند. یک محیط کاری ترکیبی میشیگان غربی میزبان بزرگترین شرکت های مبلمان اداری در جهان است. جانی بران جونیور، که توزیع کننده اصلی هاورث Interphase Interiors در گرند رپیدز را اداره می کند، می گوید که طراحی فضاهای کاری راحت و کاربردی همیشه برای مشتریان آنها اولویت بوده است، اما از زمان شیوع بیماری همه گیر، آنها شاهد افزایش قابل توجهی در محل های کاری بوده اند که با انعطاف طراحی شده اند. در فکر.

انعطاف پذیری برای عملکرد و شادی کارکنان در این تکرار بعدی کسب و کار بسیار مهم است. رهبران در سراسر صنایع نمی توانند نیازهای کارکنان را برای گزینه های بیشتر نادیده بگیرند – از خانه یا در یک فضای اداری. آینده کار منعطف است. رهبرانی که اکنون درک محکمی از این موضوع دارند، به خوبی عمل خواهند کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی