عمومی

ادوبی رکوردشکنی 12.4 میلیارد دلاری دوشنبه سایبری را گزارش کرد حراجی

ادوبی رکوردشکنی ۱۲٫۴ میلیارد دلاری دوشنبه سایبری را گزارش کرد
حراجی

Adobe داده‌هایی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد افزایش بی‌سابقه‌ای در هزینه‌های آنلاین در دوشنبه سایبری، با هزینه‌کردن مصرف‌کنندگان رکورد ۱۲.۴ میلیارد دلاری را نشان می‌دهد. این رقم نشان دهنده افزایش ۹٫۶ درصدی نسبت به سال گذشته است و بخشی از روند گسترده تر رشد قابل توجه هزینه های تجارت الکترونیک در طول فصل تعطیلات ۲۰۲۳ است.

Cyber ​​Monday: A New Commerce Peak< /h3>

داده‌های به دست آمده از Adobe Analytics، Cyber ​​Monday را به عنوان بزرگترین روز خرید آنلاین ثبت شده نشان می‌دهد. تنها در ساعات اوج مصرف، بین ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰ شب شرقی، مصرف کنندگان هر دقیقه ۱۵٫۷ میلیون دلار خرج کردند. موارد محبوب شامل طیف وسیعی از محصولات از Hot Wheels و Mario Kart تا کنسول‌های بازی پرتقاضا مانند Xbox Series X و PlayStation 5 بود.

افزایش گزینه های پرداخت انعطاف پذیر

یک روند قابل توجه در خرید دوشنبه سایبری امسال، افزایش چشمگیر خدمات «اکنون بخرید بعداً بپردازید» (BNPL) با افزایش ۴۲٫۵ درصدی نسبت به سال گذشته بود. بالغ بر ۹۴۰ میلیون دلار در هزینه های آنلاین. این تغییر نشان دهنده ترجیح رو به رشد مصرف کنندگان برای ترتیبات پرداخت انعطاف پذیرتر، به ویژه برای خریدهای بزرگتر است.

هفته سایبری رکوردشکنی

کل هفته سایبری، از روز شکرگزاری تا دوشنبه سایبری، ۳۸ میلیارد دلار، ۷٫۸ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل این رشد در روزهای مختلف خرید، از جمله روز شکرگزاری و جمعه سیاه، ثابت بود و به یک فصل تعطیلات قوی در تجارت الکترونیک اشاره کرد.

دسته‌های محرک رشد

< در میان دسته بندی های برتر، پوشاک بود که در مقایسه با میانگین روز در اکتبر 2023، 189 درصد افزایش داشت و سایر دسته ها مانند لوازم خانگی، اسباب بازی و لوازم الکترونیکی نیز رشد قابل توجهی داشتند. این روندها طیف متنوعی از علایق مصرف‌کننده و ارتباط فزاینده خرید آنلاین در بخش‌های مختلف خرده‌فروشی را نشان می‌دهد.

خریدها و تخفیف‌ها از طریق موبایل

خرید از طریق موبایل امسال با درصد قابل‌توجهی از دسکتاپ پیشی گرفت. فروش آنلاین از طریق گوشی های هوشمند علاوه بر این، مصرف‌کنندگان تخفیف‌های قابل‌توجهی در چندین دسته پیدا کردند که نشان‌دهنده تأثیر استراتژی‌های قیمت‌گذاری در افزایش فروش آنلاین است.

پیامدهای تورم و روند قیمت

علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد تورم، شاخص قیمت Adobe Digital نشان می‌دهد که قیمت‌های تجارت الکترونیک با افت قابل توجهی در مقوله‌هایی مانند رایانه و لوازم الکترونیکی کاهش یافته است. این روند قیمت‌گذاری، همراه با افزایش هزینه‌های کلی مصرف‌کننده، بر قدرت و انعطاف‌پذیری بازار تجارت الکترونیک تأکید می‌کند.

گزارش Adobe. در Cyber ​​Monday و Cyber ​​Week فروش یک نقطه عطف مهم در تاریخ تجارت الکترونیک برجسته می‌شود، که منعکس‌کننده رفتارهای تغییر مصرف‌کننده، اهمیت فزاینده گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر و گسترش دامنه خرده‌فروشی آنلاین است. این عملکرد رکوردشکنی، نشانگر واضحی از استحکام اقتصاد دیجیتال و چشم‌انداز در حال تحول مخارج مصرف‌کننده است.

تصویر: Adobe


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی